dzikizbych

Zetor forrtera 11441

Polecane posty

dzikizbych    0

Witam.

Mam problem z silnikiem w zetorze forrtera 11441. Z silnika wydobywa się gwizd jak by turbina, ale dźwięk wydobywa się już na wolnych obrotach i mam spadek ciśnienia oleju w silniku po rozgrzaniu kontrolka od ciśnienia oleju zapala się, wcześniej myślałem że ten dźwięk to turbina wymieniłem turbinę gwizd dalej, Słyszałem że morze to być rozszczelnienie pompy olejowej czy ktoś zna taki przypadek i by mógł podpowiedzieć co to może być,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aprochota    323

Taki świdrujacy gwiazd to walki do wymiany a co do ciśnienia to przy wymianie wałków i tak pompę trzeba wyjąć to sprawdzisz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzikizbych    0
6 godzin temu, aprochota napisał:

Taki świdrujacy gwiazd to walki do wymiany a co do ciśnienia to przy wymianie wałków i tak pompę trzeba wyjąć to sprawdzisz

A jakie walki jak on nie jest 16 zaworowy ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aprochota    323

Wałki wyrównoważające mieszczą się w bloku silnika. Ilu jest zaworowy niema nic do rzeczy już to u mnie przerabiam 2 razy. Jak by co to pytaj chętnie pomoge

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzikizbych    0
3 godziny temu, aprochota napisał:

Wałki wyrównoważające mieszczą się w bloku silnika. Ilu jest zaworowy niema nic do rzeczy już to u mnie przerabiam 2 razy. Jak by co to pytaj chętnie pomoge

Mam pytanie jeszcze czy żeby do tych wałków się dobrać muszę silnik wyjać. Czy dobiorę się do nich po rozebraniu przodu silnika ? Z góry dzienki

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aprochota    323

Trzeba odjechać przednią osią zdjąć pokrywę rozrządu i zdjąć miskę olejowa. Trzeba lekko wysunąć wałek rozrządu i walki wyjdą do przodu. Do łożysk trzeba dorobić jakiś wybijak bo 2 ostatnie nie wyjdą do tyłu. Najtrudniejsze w tym wszystkim są łożyska wybicie i wybicie. Trzeba porostu dorobić narzedzia No i uważać żeby wałek rozrządu za daleko nie wyjmowac bo wypadną szklanki Trzeba też zdjąć klawiaturę Przy wyjmowaniu i wkladaniu walka rozrządu trzeba od spodu jakimś drutem popychac szklanki bo się klinują To naradzie tyle jak by co to pytaj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzikizbych    0
9 minut temu, aprochota napisał:

Trzeba odjechać przednią osią zdjąć pokrywę rozrządu i zdjąć miskę olejowa. Trzeba lekko wysunąć wałek rozrządu i walki wyjdą do przodu. Do łożysk trzeba dorobić jakiś wybijak bo 2 ostatnie nie wyjdą do tyłu. Najtrudniejsze w tym wszystkim są łożyska wybicie i wybicie. Trzeba porostu dorobić narzedzia No i uważać żeby wałek rozrządu za daleko nie wyjmowac bo wypadną szklanki Trzeba też zdjąć klawiaturę Przy wyjmowaniu i wkladaniu walka rozrządu trzeba od spodu jakimś drutem popychac szklanki bo się klinują To naradzie tyle jak by co to pytaj

Ok dzienki jak coś to bende pisał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzikizbych    0
36 minut temu, dzikizbych napisał:

Ok dzienki jak coś to bende pisał.

Przepraszam że o tej godz pisze ale żeby wymienić pompę olejową w silniku czy muszę dobrać się do roządu czy może wystarczy zdjąć miskę olejową ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aprochota    323

Pompa olejowa mieści się w pokrywie rozrządu trzeba odjechać przodem. I zdjąć miskę A jak to już będziesz miał zdjete to jeden wałek można wyjąć i sprawdzić jak wyglądają slizgi na łożyskach bo z drugim wałkiem jest więcej rozbierania ale jeden można sprawdzić Źle napisałem nie slizgi na łożyskach tylko na walkach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Ceres2
      To jak?? Nowy stary nabytek😁 i na sobotę jest taki plan....
    • Przez Rafał2222
      Witam. Pytanie to użytkowników traktorów zetorów które powstałych w latach --80. Czy u was też jest tak że na tabliczce znamionowej Vin poprzedza 0? I numer silnika też poprzedza 0 a na ramie i w dowodzie tego 0 nie mam.  Też tak macie?
    • Przez Marcin7745T
      mam problem z zetorem ciężko pali na zimnym długo kręci i robi kupe siwego dymu nim załapie na ciepłym pali dobrze silnik po remoncie, odpalał gdy początek wtrysku był przy gmp bo jak przyspieszyłem było gorzej a ze znaków nie ustawi bo sie nie godzi pewnie był zle rozrząd poznaczony, wcześniej palił dobrze a pompa wtryskowa była max przyśpieszona i wtrysk był prawie 5mm przed gmp i na tyle teraz ustawiłem, glowice zdjęte bo były mokre wtryski i myślałem ze puszcza też na tłoki ale jednak nie, zauważyłem ze są pęknięcia na trzech głowicach pomiędzy otworem wtrysku i zaworem wydechowym były sprawdzane i niby są szczelne ale chyba kupie nowe a i były źle założone uszczelki odwrotni, miało by to znacznie przy odpalaniu ? ktoś doradzi co jest nie tak ?

      jak przenieść temat bo znowu źle dodałem ?

      https://youtube.com/shorts/8qn3dtQzdZE?feature=share
      https://youtu.be/wXqhwmXQjFQ
      https://youtube.com/shorts/xuI-WtauziA?feature=share
    • Przez Mateusz_105
      Był ktoś oglądać, warto?
       
      https://www.olx.pl/d/oferta/zetor-7245-88r-polecam-CID757-IDRoB9L.html
    • Przez kamilkowgier
      Witam,
       
      Potrzebuje pomocy przy Zetorze Major 80. Mam problem z wyskakującą dzwignią wom. Po załączeniu i puszczenia sprzegla wałka, dzwignia wyskakuje  i wyłącza wałek. Czy powodem będzie uszkodzona zębatka czy jest na to jakis inny sposob? Jesli zębatka to w jaki sposob sie tam dostac? 
       
      Pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj