krzysztofsmok77

Renault TX 110.54 -Komunikat Stop i kontrolka ładowania

Polecane posty

Czesc. Posiadam ciagnik Renault TX 110.54 z EHR i rewersem przy kierownicy. Ostatnio wystapil jakis problem i nie wiem jak go usunac. Mianowicie zapalila sie kontrolka STOP, swieci sie akumulator, przeraźliwie piszczy i przestał działać obrotomierz. Ktos juz taki przypadek miał lub wie co to moze byc?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

bede musial sprawdzic wartosc ladowania. Kilka razy juz tak sie dzialo na zimnym silniku ale po jakims czasie przestawalo i bylo wszystko ok. Rozgrzal sie chwila i chodzil prawidlowo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pasek jest. Tak jak pisalem ze nie raz na zimnym odpalal i piszczal czujnik,nie dzialal obrotomierz silnika,swiecila kontrolka od ladowania i znak stop. Po 2-3 minutach wszystko wracalo do normy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek3773    230

Ściągnij pasek i sprawdz rolki prowadzące i napinające czy łożyska są Ok ,potem połączenia przewodów do altka bo na to wskazuje ze są słabe (brak obrotomierza i ładowania) a na końcu czy ładuje i ile

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maroko    118

U mnie w farmtraku czasami tak jest, że jak odpalę to obrotomierz dopiero jak się gazu więcej doda pokazuje obroty i przestaje się ładowanie świecić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltys147    85

Tam nie ma żadnej linki. Obrotomierz w tych ciągnikach działa dzięki sygnałowi (częstotliwość) alternatora i tam - alternator - szukaj problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek3773    230
35 minut temu, krzysztofsmok77 napisał:

maroko ale dlaczego swieci sie ładowanie i kontrolka STOP oraz piszczy brzeczyk.

Bo nie masz ładowania, sprawdziłeś cokolwiek, nikt ci gotowego rozwiązania ni da

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rege    1

Ja przerabiałem taki problem w tamtym roku co prawda w 8014 . Usterka i objawy były takie same , i u mnie był winą pasek od alternatora dopiero wymiana na nowy i musi być bardzo mocno naciągniety ( ale to bardzo) .Zaznaczam ze sprawdzałem alternator pare razy i ładowanie było .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie jednak byl wina nie dzialajacy regulator napiecia. Wymiana na nowy koszt 150 zl z robocizna. Regulator jest zainstalowany w alternatorze wraz ze szczotkami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
    • Przez Mati3005
      Witam, Panowie mam pytanie odnośnie ustawienia balansera, tłumika drgań zwał jak zwał, przy remoncie silnika mechanik nie zaznaczył położenia wału względem ustawienia balansera, i teraz podczas pracy są odczuwalne drgania na ciagniku, nie wiem jeszcze jak z sila przy ciężkiej pracy bo na razie tylko pracował z opryskiwaczem ale takich drgań przed remontem nie było wiem ze ma być ustawione dwa skrajne tłoki w GMP i teraz pytanie czy jest gdzieś na kole od wału oznaczenie tego czy czeka mnie metoda prób i błędów ze śrubokrętem we wtrysku?? 🙂 na balanserze jest oznaczenie na kole zębatym, za pomoc dziękuję 
    • Przez Wojtas974
      witam tak jak w tytule, nie mogę wrzucić tych biegów, 3 i 4 wchodzi normalnie, ktoś miał podobny problem?
    • Przez BartekMaruszewski
      Witam. W mojej renówce pojawił się problem z włączającym się napędem, a mianowicie podczas jazdy bez różnicy czy wolno czy szybko, na niskich czy wysokich obrotach zapala się i po jakimś czasie gaśnie (albo nawet miga) kontrolka od ręcznego, co za tym idzie czuć i słychać jak zaczyna ciągnąć przedni napęd. Potrafi włączyć się nawet jadąc po drodze co jest dość uciążliwe. Jeśli ktoś orientuje się w czym może być  problem byłbym wdzięczny za odpowiedź. Renault 103.54 16x16  mechaniczna. Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj