WaldemarOglozinski

Jak wymienić pompę hamulcową zetor 7211

Polecane posty

mariusz(ZDUN)    240

nie ma tu żadnej filozofii spuszczasz olej odkręcasz dolny dekiel od mostu do którego jest przyjręcona pompa wymieniasz ją i składasz spowrotem.


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

robert1226    138
24 minuty temu, mariusz(ZDUN) napisał:

nie ma tu żadnej filozofii spuszczasz olej odkręcasz dolny dekiel od mostu do którego jest przyjręcona pompa wymieniasz ją i składasz spowrotem.

Co ty pier.......sz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    360

gdyby to byly hamulce tarczowe to prawie dobrze to opisal- spuszczasz plyn hamulcowy, odkreczas dekiel z tylu mostu,wymieniasz,odpowietrzasz, ustawiasz -ale co wy wlasciciele ursusow mozecie o tym wiedziec 😛

 


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mares    22
Napisano (edytowany)

Kolega wyżej opisał wymianę pompy hydraulicznej. Pompa hamulcowa jest pod pedałem hamulca przy kierownicy. Nic skomplikowanego tam nie ma. Mam instrukcje napraw to Ci mogę wysłać, tam jest opisane co i jak, krok po kroku.

Edytowano przez Mares

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    240

Jak bym pier...ł to bym d..ą ruszał...... nie zauważyłem w tytule  ze chodzi o pompkę hamulcową a przeczytałem tylko to co było napisane już w poście co mnie w bład wprowadziło i jeśli nie można się pomylić to naprawdę baaaardzo przepraszam ze niektórych uraziłem........


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez MichaBonin
      Witam forumowiczów!
      Od niedawna jestem posiadaczem C-362 deluxe z 1985 r i ogólnie ciągnik jest naprawdę spoko. Jedynie brakuje mi układu hamulcowego do przyczep. Tzn jest sprężarka i odolejacz, ale jedynie jako układ do pompowania kół. Mam instrukcję i katalog części, ale tam nie ma nic na temat pneumatyki poza tym do pompowania kół. Ze zdjęć w internecie wnioskuję, że jest prawie taki sam układ jak w zwykłej c 360, ale w jaki sposób jest zawór połączony z pedałami w kabinie ?
      Czy byłby w stanie ktoś kto posiada c 362 zrobić zdjęcie mniej więcej jak to wygląda ? 
    • Przez Perkins1992
      Mam problem z hamulcami w ursusie 360. Przed remontem działało tylko prawe koło, w lewym kole był wymieniany cylinderek, wymieniłem jeszcze obydwie pompki. Jak go poskładałem to wszystko działało jak przed remontem. :angry: Co tu zrobic????????
    • Przez rolkam72
      Witam. Otoz jest taka sprawa w moim Ursusie c 360 potrzebuje pneumatyki do ciagania 2 przyczep zboża i tu jest problem. Hamulce hydrauliczne w ciągniki są brzytwy jednakże skok jałowy pedału hamulca jest tak mały że otwarcie zaworu od powietrza jest znikome. Jeśli rozepne pojedynczo to działa wszytko ok bo oba hamulce maja skok jałowy dość spory jednakże spięte razem hamują tuż po wciśnięciu hamulca. Skok jałowy jest bardzo minimalny przez co ciągnik hamuje a przyczepy nie a jak wcisne na Maxa go to hamują dobrze ale w ciągniku stają koła i jest to nie bezpieczne. Da się jakoś ten luz jałowy zwiększyć. Dodam że nie grzeją się hamulce nawet po bardzo długich trasach a regulacja na długości ciegla przy zaworze nie pomaga bo znowu jak podciagne mocniej to hamują przyczepy ale nie odbija zawór i są za hamowane ciągle 
    • Przez Fredovsky
      Witam. Mam problem mam problem z hamulcami w c-360. Ostatnio wymieniałem cylinderek w prawym kole wszystko złożyłem, ale ciągnik nie hamuje (ma lekkie spowalniacze). Jak kręciłem piastą dawały radę zatrzymać ale podczas jazdy mają zbyt mało siły. Układ jest odpowietrzony wg. mnie po naciśnięciu pedałów(chodzą z lekkim oporem i odbijają) płyn leci strumieniem z odpowietrzników. Więc moje pytanie czy jest jakaś regulacja na tych cylinderkach bądź jakiś inny sposób na ustawienie tego?
    • Przez TomaszStach
      Cześć wam. Pytanie na szybkości. Ta dźwignia powinna być założona tak, czy odwrotnie? Jest to z prawej strony, łączy hamulec ręczny z zaworem pneumatycznym. PS. Nie musicie komentować, że jest uwalone olejem. Dałem nowy wałek, nowe simmeringi zwykle, później nowe silikonowe (czy coś takiego) teraz robię trzeci raz i zakładam dwuwargowe, tak że już dość jestem zdenerwowany. Do tego jeszcze to mi się poje@#ło jak założyć. 

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj