Polecane posty

mikad    356

Tak, nałóż jakiegoś złomu albo kamieni na maszynę czy co tam masz pod ręką, ewentualnie kup nowe lemiesze to nie będzie problemu z zagłębianiem pługa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mikad    356

Zajdź ciągnik od tyłu ;) looknij na siłowniki podnośnika i wszystko się wyjaśni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

są jednostronnego działania


I tyle zwykły silownik


tyle że w niektórych przypadkach siłowniki jednostronnego są, A mają zagłębianie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kukak
      Witam, mam od jakiegoś czasu problem z  migającą kontrolką od ładowania i tym samym nie działają mi wskaźnik od temperatury silnika i wskaźnik paliwa. 
      Alternator jest ok, ładowanie przy nim i na instalacji jest prawidłowe i wynosi 14-14.4V. 
      Kontrolka potrafi się świecić miesiąc a nagle czary i wszystko jest ok. Wyjmowałem licznik, brak przerwanych przewodów przy nim, sterownik pod kabiną też brak przerw w kablach. 
      Miał ktoś może podobny problem? Na moje oko to licznik ma jakieś himery. Poniżej foto i filmik z pracy zegarów

      MOV_0731.mp4
    • Przez lanos1781
      Jak w temacie koledzy czy ktoś ma jakąś wiedzę jakie powinno być to ciśnienie. Ile powinno być nominalnie a przy ilu skrzynia już wymaga remontu .
      Pozdrawiam
       
    • Przez bem
      Czy ktoś może mi powiedzieć jak te maszyny się spisują?
    • Przez fineasz007
      Witam,
      Nadchodzi wiosna, dlatego też trzeba odpowiednio przygotować maszyny na jej powitanie. Zimne miesiące pomogły wzbogacić park maszynowy o traktor John Deere 6300. Jednak, aby spisywał się on bez zarzutu i większych problemów należy wymienić w nim wszystkie płyny eksploatacyjne, filtry oraz olej.
       
      Jako że jest to pierwszy ciągnik tej marki w moim posiadaniu, chciałbym zapytać, gdzie są wszystkie korki spustowe oleju, płynu chłodnicy, filtry (wszystkie, tj. powietrza, paliwa, olei), a także inne rzeczy, o który nie wolno zapominać? Jaki rodzaj oleju, płynu do chłodnicy, a także w jakich ilościach je zalewamy? Generalnie prosiłbym o wszystkie cenne informację w formie klarownej rozpiski, aby każdy, kto w przyszłości kupi "Jaśka" mógł sobie tutaj zajrzeć i rozwiać wszystkie wątpliwości. Jak wiadomo, na tych rzeczach się nie zaoszczędzi.
       
      Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuję za udzielone informacje!
      Fineasz007
    • Przez michal1111111111
      witam zamierzam kupic jakis traktor 110-150km jaki polecacie mi sie spodobał john deer 7600 co o nim powiecie
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj