FINN

Claas jaguar

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
FINN    1478

Witam

w pracy gdzie pracuje maja sieczkarnie claasa http://www.agrofoto.pl/forum/index.php?app=gallery&module=images&section=viewimage&img=178667 taki jak w linku. I jest taki problem... silnik się grzeje.. chłodnica musi byc myta co dziennie... otwierane sa wszystkie klapy , ale jak jest ciagły odbiór to i tak sie zagrzeje, ze czujnik zareaguje.. Dodam ze jest to silnik mercedesa V8 nawet teraz miał sprawdzane głowice... była poprawa ale nadal jeszcze sie grzeje.. ma wyjete termoststy... a jak sie wylewa wode to nawet po paru minutach pracy to woda wylatuje brązowa... dodam że woda była zalana jak zaczeły sie problemy z chłodzeniem , a poprzednio płyn był prawie ja woda z błotem?? moze ktos wie co moze jej dolegac?? chłodnica tez była płukana róznymi specyfikami..


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1987    61

jeśli woda jest brązowa to możliwe że układ chłodzenia zardzewiał i po prostu zaczął się łuszczyć. Jedźcie nim do serwisu Mercedesa niech go pod kompa podepną może coś pokaże. Bo nic innego nie doradzę :)


Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    31

Od płynu by nie zardzewiał. Może nie był wymieniany płyn jak od nowości i się taki zrobił. Może pompa wody dostała w kość i słabo teraz pompuje. Ja czytałem że klap się nie otwiera bo wtedy jest gorzej niż z zamkniętymi bo łapie wentylator powietrze te w około a nie świeże.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1987    61

stary płyn jest żrący i od tego będzie rdzewiał szybciej niż od wody


Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    1478

jak klapy sie otwiera to jest mała poprawa... ale i tak sie grzeje... :)

więc mówicie ze to mogła byc wina płynu?? ale już teraz drugi rok bedzie jeździć na wodzie a woda jak była brazowa taka i jest... a sam byłem swaidkiem jak po zimie wlalismy czysta wode z kranu... odpalilismy i tylko był odczepiony podbierak pokosu, to może chodziła 20 min.. to jak wode spuszczalismy to normalnie był widać drobinki kamienia jak sie wode spuszczało.... ale co do tego podłączenia pod kapa to chyba raczej nie da rady, do to jest sieczkarnia z 96roku i chyba wtedy nie było tak rozpowszechnione podłączanie pod komuter...

a jak pompa to co mogło pasc i jak to sprawdzić??


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1987    61

Pierwsze systemy do diagnostyki silnika były już w latach 80, u nas w meśku było wejście bod diagnostykę, może masz inny silnik nie wiem. W sumie ciekawy przypadek jak dwa lata leje się brązowa woda. Ostatecznie zawsze można czego nie polecam (bo nigdy nie stosowałem a napewno na wszelkie gumy będzie działać to niekorzystnie) to zalać wodę z odkamieniaczem i przepłukać układ, na pewno kamień wypłucze tylko nie wiadomo czy coś nie oberwie. Ja bym pojechał do serwisu MB Trucks i tam sprawdził silnik oni na pewno będę więcej wiedzieć niż my na forum


Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    1478

moze masz rację z tym serwisem...

a mam jeszcze jedno pytanie, ale nie zwiazane z układem chłodzenia, z walcami podbierajacymi... a konkretnie z owijaniem sie trawy na dolnym walcu... i moje pytanie polega na tym... czy jest tam jakiś przeciw nóż który by blokował owijanie sie zielonki??? bo to nie jest owijanie sie raz czy dwa w ciągu dnia... tylko raz albo dwa na jedna przyczepe zielonki... a wciągu dnia to juz nie musze mówic ile...


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Axial    9

Odnośnie przegrzewania:

- sprawdzić temperaturę rzeczywistą - są 2 czujniki od temp.

- chłodnica myta czy czysta? - umycie pozornie czystej chłodnicy zajmuje cały dzień.

- uszkodzona pompa wodna - brak napędu wirnika

- kontrola wtryskiwaczy, kąta wtrysku ew.pompy wtryskowej

Odnośnie dolnego walaca wciągającego:

- odwrócić listwy na wałku lub założyć gładkie - zależnie od wersji

- dopasować prędkość obrotową podbieracza

- uszkodzony napęd walca - brak napędu lub napęd niepełny

- czy zdemontowano wannę pod walcami?

Ale w Twojej firmie mają chyba duże doświadczenie bo widać, że sprzęt jest niekiepski to pewnie próbowali wielu sposobów...

 

Powodzenia


Wiśta, Wio! Łatwo powiedzieć...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    1478

no sprzęt konkretny...

odnosnie walców, to sa z takimi ząbkami na tych listwach co sie je przykręca.... a zadnej wanienki nie ma pod tym dolnym walcem...

bez umycia chłodnicy z rana co dziennie nie ma szans jechać w pole bo długo nie pochodzi... a gdzie sa te czujniki i jak je sprawdzić czy są dobre??

a z tymi listwami to jak?? sa dwa rodzaje do zielonki i kukurydzy??


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    1478

nie koniec silnika bo wszystkie parametry ma w porzadku, a cylindry sa jak nowe... jeszcze nawet widac te jak była toczona wewnatrz...


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankris    12

Chłodnicy się nie myję lecz dmucha.

Czy poziom oleju w silniku się nie zmienia?

Wygląda mi to na walniętą uszczelkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Axial    9

no sprzęt konkretny...

odnosnie walców, to sa z takimi ząbkami na tych listwach co sie je przykręca.... a zadnej wanienki nie ma pod tym dolnym walcem...

bez umycia chłodnicy z rana co dziennie nie ma szans jechać w pole bo długo nie pochodzi... a gdzie sa te czujniki i jak je sprawdzić czy są dobre??

a z tymi listwami to jak?? sa dwa rodzaje do zielonki i kukurydzy??

 

Do trawy /w razie problemów/ powinno się zakładać listwy gładkie lub obracać ząbkowane które po drugiej stronie są gładkie. Co do czujników, to sugeruję pomiar dodatkowym termometrem.

 

Chłodnicy się nie myję lecz dmucha.

Czy poziom oleju w silniku się nie zmienia?

Wygląda mi to na walniętą uszczelkę.

 

Dobrze prawisz Kolego, a gdy dmuchanie nie pomaga to co zrobić?


Wiśta, Wio! Łatwo powiedzieć...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arturs860    0

ja kiedys w jaguarach 695 mialem tez podobny problem. problem usunąłem poprzez wyjecie chłodnicy i dokładnie wyczyszczenie otworów w chłodnicy. jak wiekszośc była zatkana to sie silnik grzał i dfziennie trzeba było go czyścić, potem chłodnice czyściło sie raz na tydzien i silnik sie nie grzał. popieram pomysł kolegów co do dodatkowego pomiaru temperatury. Chłodnice według mnie powinno sie dmuchać mycie to już ostateczność która tylko zalepia kanały.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankris    12

Dmuchanie zawsze pomaga jeśli wydatejk i ciśnienie powietrza są wystarczające. Zresztą coraz częściej stosuję powietrze do czyszczenia, kabina , nawet silnik lepiej jest obdmuchać niż umyć,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    1478

co do uszczelek i głowic to były robione. ale nadal jest to co było.. myta jest tak jak siedzi w sieczkarni nikt jej nie wyjmował...


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    31

myta z dwóch stron? chodzi o z zewnątrz, ale to raczej pewnie do czystości wyczyściliście.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    1478

no tak bo przecież sie otwiera.. prawdopodobnie jest jakaś wada fabryczna lub poprostu jest nie dopracowany ten model....


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    31

Przecież ten silnik pewnie też jest montowany w ciężarówkach Mercedesa, więc tu wina pewnie samego układu chłodzenia, no albo kwestia jeszcze układu paliwowego tzn spalania w cylindrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirek13    1

szkoda że tak pużno trafiłem an ten temat bo miałem takie same problemy w jaguarze 860 i skończyły sie dopiero po wyjęciu chłodnicy i umycie jej pod dużym cisnieniem myjką oczywiście uszkodziłem chłodnice od tego mycia ale mamy w okolicy kolesia który klei takie rzeczy i sprawdza przy okazji wydajność chłodnicy polecam również wyjęcie i umycie chłodnicy inter coolera

 

szkoda że tak pużno trafiłem an ten temat bo miałem takie same problemy w jaguarze 860 i skończyły sie dopiero po wyjęciu chłodnicy i umycie jej pod dużym cisnieniem myjką oczywiście uszkodziłem chłodnice od tego mycia ale mamy w okolicy kolesia który klei takie rzeczy i sprawdza przy okazji wydajność chłodnicy polecam również wyjęcie i umycie chłodnicy inter coolera

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam odnośnie tego grzania się tej maszyny proponował bym zmienić paski klinowe, i w szczególności polecam orginalne claasa ponieważ ja miałem ten sam problem i zwykłe wytrzymywały mi najwyżej 2dni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ceeenha    1

mialem ten sam problem sie caly czas grzal silnik stare paski byly twarde i sie slizgaly po zimie paski same popekaly i wymienilem kupilem polskie i problem znikl wcale sie nie grzeje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arturs860    0

dolaczam sie do kolegow o mycu chłodnicy.mi tez sie ostatnio grzał 860. ja miałem taki specjalny płyn do mycia chłodnic.potem przemyłem to wodą pod cisnieniem z sieci i przestał sie grzać. kiedys jak mia;lem 695 to pamietam że paski też mialy duży wpływ na temp. silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Bociek51
      Witam. Wpadła mi w oko sieczkarnia a  dokładniej Claas jaguar 680 poszukuję opinie na jej temat. Pracowała by na około 20 hektarach.
    • Przez Arczi90
      Witam, ma ktoś z was na sprzedaż sieczkarnie mengele mb 300? 
    • Przez Roman74
      Witam 
      Mam problem z sieczkarnią john deere 6610 nie działa mi ostrzenie noży i obroty wsteczne bębna. Czy wie ktoś czego może być to przyczyna?
    • Przez Roman74
      Witam
      Mam problem z sieczkarnią 6610 nie działa ostrzenie noży ani wsteczne obroty bębna. wie ktoś czego może być to przyczyna?
    • Przez Roman74
      Witam
      Mam problem w sieczkarni 6610 z załączaniem ostrzenia i obrotami wstecznymi bębna obydwie te funkcje nie chcą się włączać. Czy wie ktoś czego może być to przyczyna?  
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj