macko25

MF 5609-Zwiększanie mocy

Polecane posty

macko25    27

Czy ktoś z was zwiększył moc w tych modelach seri 56xx i czy warto czy po zwiększeniu mocy nic nie będzie się psuć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AchimR    24

Jeżeli masz MF5609 to jest tam silnik SISU 33 AWI, w najmocniejszym modelu serii 56xx czyli 5613 masz identyczny silnik (33 AWI)

Odpowiedź jest dość oczywista - osiągi na poziomie 125KM na silniku są dalej w parametrach przewidzianych przez producenta.

Z doświadczenia max dla tego silnika to okolice 145KM (na silniku)

 


Chiptuning oraz hamownia WOM. Elektryka i elektronika w maszynach rolniczych.
Usuwanie SCR, DPF i EGR w maszynach rolniczych i samochodach ciężarowych.

Tel. 501 923 349    Dołącz do nas na www.facebook.com/TractorPowerPL

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macko25    27

tylko pytanie czy warto sobie zwiększyć moc czy to nie zaszkodzi silnik skrzynia itd ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maciej2012    5

W MF5609 jest 3cylindrowy silnik a w 5613  4 cylindrowy . Ja zwiększyłem moc w 5612 i jestem zadowolony 

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macko25    27

Ale to tylko komputerowo miałeś przedstawione żadnej hamowni i przeróbki przy silniku ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AchimR    24
13 godzin temu, Maciej2012 napisał:

W MF5609 jest 3cylindrowy silnik a w 5613  4 cylindrowy . Ja zwiększyłem moc w 5612 i jestem zadowolony 

Faktycznie 33 AWI do modelu 5610, od 5611 już 44 AWI

Edytowano przez AchimR

Chiptuning oraz hamownia WOM. Elektryka i elektronika w maszynach rolniczych.
Usuwanie SCR, DPF i EGR w maszynach rolniczych i samochodach ciężarowych.

Tel. 501 923 349    Dołącz do nas na www.facebook.com/TractorPowerPL

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maciej2012    5
12 godzin temu, macko25 napisał:

Ale to tylko komputerowo miałeś przedstawione żadnej hamowni i przeróbki przy silniku ?

Była hamowania profesjonalnie było robione przez znana firmę , wgrana nowa mapa była 

Edytowano przez Maciej2012

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sumek666    5083

realny bezpieczny wynik to ok 115-120 KM. nic się nie dzieje jeżeli ciągnik jest prawidłowo eksploatowany :)


 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

sumek a serie 66xx z dyna 4 robiłeś może ? co można wykręcić z 6612

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sumek666    5083

Dyna 4 to tak 160 KM. Musiałbym poszperać w bazie. 

150 KM można robić. Myślę, że nawet więcej z samego ciągnika bo jeszcze jest model 6616 tylko on chyba był tylko na Dyna 6


 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Clark
      Mam następujący problem. Po podpięciu przyczepy nie mogę jej podnieść, tzn nawet nie drgnie. W styczniu jeszcze kiprowała jak głupia, odstawiłem ciągnik na dwa miesiące i jest problem. Wydaje mi się, że olej nie jest wcale podawany. Po przesunięciu dźwigni słychać syczenie (pracę) ale nic się nie dzieje. Próbowałem nawet palcem wcisnąć zaworek w szybkozłączu (na włączonej dźwigni) i nic, nawet kropla nie poleciała. Wszystko inne działa bez zarzutu. Miał ktoś podobny problem? 
    • Przez Silver
      Witam!
      Naczytałem się że tak awaryjne są skrzynie w mf serii 30xx, wiec może ciekawą alternatywą jest mf 399
      http://www.allegro.pl/item274257484_massey_ferguson_399.html, czy to jest nowsza wersja 690, jak jest z komfortem czy w 3060 jest lepsza kabina czy nie, zaznaczam że nie potrzebuje ani ehr ani półbiegów, bo to chyba jest najbardziej awaryjne w 3060?
      Ile pali perkins 6cio cylindrowy?
    • Przez Tomex04
      Witam mam problem mf6120  z przyciskiem przedniego napędu napęd da się załączyć przez przycisk blokady przy prędkości rozłącza lecz przycisk od 4x4 nie załącza ani nie rozlącza

    • Przez marian508
      witam serdecznie od kilku dni pali mi sie kontrolka akumulatora oraz czerwony trójkąt ostrzegawczy czasami sie żarzą, napięcie na alternatorze sprawdziłem jest 14,2 więc jest ok czy owe kontrolki oprucz ładowania jeszcze za coś odpowiadają czy dalej szukać problemu w instalacji i ładowaniu ?
    • Przez neqsik
      Witam,
       
      Co prawda mój temat dotyczy koparko-ładowarki, ale zabudowanej na ciągniku MF, także myślę, że dział odpowiedni. Koparko-ładowarka jest na silniku perkins 4P, ogólnie kabina jest dość fajnie zrobiona, pełna podłoga, sporo szyb, fajne uszczelki na drzwiach, szybach itp. dobra guma na podłodze. Ale mimo wszystko wydaję mi się, że można trochę poprawić fabrykę, bo np. ściana grodziowa pomiędzy silnikiem a kabiną jest z blachy i nie jest niczym wyłożona, a jest tam sporo miejsca i tak się zastanawiam, czy mogę ją wyłożyć od środka i od zewnątrz? I co najlepiej w tym miejscu przykleić? Od środka tam są pompki hamulcowe, przewody, deska rozdzielcza itp także myślę, że tu nie będzie problemu, ale od zewnątrz jest bak no i pod bakiem już jest silnik, więc zastanawiam się co tam ewentualnie można przykleić aby to było bezpieczne - coś ognioodpornego może? Macie coś sprawdzonego? 
      Tak samo myślę nad dachem, jest tam co prawda jakaś tapicerka, ale będę go ściągał do malowania, więc myślę, żeby go też wykleić czymś. Jeszcze nie wiem ile tam jest miejsca żeby zmieścić wyciszenie ale wstępnie myślałem nad matą butylową - spełni to swoje zadanie?
      Maszynę trochę ogarniam, bo kupiłem częściowo zapuszczoną i przy okazji chcę trochę poprawić fabrykę - nie potrzebuje mieć ciszy jak w aucie, ale chcę niewielkim kosztem trochę poprawić komfort pracy
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj