Skocz do zawartości

Zetor 7745. Wywala płyn nadmiarem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Mam problem z Zetorem 7745. Na wiosnę zrobiłem remont generalny silnika. Po remoncie wystąpił problem z wyciekiem płynu chłodniczego przez rurkę nadmiaru. Głowica była sprawdzana już 2 razy- wszystkojest w porządku. Wymieniłem chłodnice na oryginał czeską miedzianą 5rzędową. Wymieniłem termostat i pompe wody też oryginał. Temperatura waha się między 80 a 90°C. . Płyn ciągle ucieka przez nadmiar. Nie wiem już gdzie szukać przyczyny bo wszystko co możliwe już wymieniłem i sprawdzilem. Może mi pomożecie?

Opublikowano

kup albo skorzystaj z testera obecności spalin w układzie chłodzenia  -będziesz miał pewność ,że kompresja idzie do chłodnicy.

Odpowiem Ci ,że w swoim tez tak mam ,że wywala  aż widać  w środku chłodnicy  żeberka a przedmuchów żadnych nie ma - pytanie tylko jak szybko wywala u Ciebie ?

 

  • Thanks 1
Opublikowano
DarekD napisał:

kup albo skorzystaj z testera obecności spalin w układzie chłodzenia  -będziesz miał pewność ,że kompresja idzie do chłodnicy.

Odpowiem Ci ,że w swoim tez tak mam ,że wywala  aż widać  w środku chłodnicy  żeberka a przedmuchów żadnych nie ma - pytanie tylko jak szybko wywala u Ciebie ?

 

U nas np. ten tester nie wykrył spalin w układzie a koniec końców tłok walił ciśnienie w układ chłodzenia i wywalał płyn chłodniczy, gdzie po wymianie uszczelki problem znikł. Tutaj prawdopodobnie jest tak jak pisze kolega że tuleja źle osadzona.

  • Thanks 1
Opublikowano
6 godzin temu, DarekD napisał:

kup albo skorzystaj z testera obecności spalin w układzie chłodzenia  -będziesz miał pewność ,że kompresja idzie do chłodnicy.

Odpowiem Ci ,że w swoim tez tak mam ,że wywala  aż widać  w środku chłodnicy  żeberka a przedmuchów żadnych nie ma - pytanie tylko jak szybko wywala u Ciebie ?

 

Na dzień Orki muszę uzupełnić płyn bo w chłodnicy widać żeberka 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez fendt614
      Witam ,szukam pomocy z racji tego że założyłem rozdzielacz nieco do tura stoll robusty F35 podłączyłem go bezpośrednio z pompy  T1 jako szeregowo do podnośnika jako drugiego rozdzielacza a T2 wolny spływ w skrzynia,.Pierwsze podpięci i kombinacje podpięcia tura pod 4 gniazda powinno być złącze Faster, moje pytanie jest takie czy przez źle wpięcie od tura moglem rozerwać pompę A1,A2,B1, B2 , czy po prostu ktoś podkręcił zawór ciśnieniowy na maksa że pompa nie wytrzymała? Jak logiczne i tanio sprawdzić rozdzielacz bez uszkodzenia kolejnej pompy, założyć kolejny zawór ciśnieniowy zabezpieczający odrazu za pompą?


    • Przez grzechu17
      Witam,sprawa wygląda następująco sprężarka chodzi ale nie bije powietrza. Co może być przyczyną?
    • Przez lukaszeekk24
      Witam do czego służą te pokrętła
    • Przez rolnikus21
      Witam, wczoraj zaczęły mi wariować wskaźniki na desce rozdzielczej. Temperatura spadała i podnosiła się, paliwo oraz powietrze spadało do zera.
      A teraz mam jeszcze problem że piszczy pod wskaźnikami na desce rozdzielczej.
      Sprawdzałem alternator, naciągałem pasek, sprawdzałem przewody pod deską i wszystkie wydają się w porządku.
      Czy ktoś wie jak to naprawić?
       
    • Przez Radek221
      Hej. Zetor proxima 7441 zgasł w trakcie jazdy, podczas rozebrania silnika były połamane 2 laski popychaczy reszta wygięta, po wymianie popychaczy i kreceniu kluczem wału zawór blokuje o tłok, rozrząd ustawiony prawidłowo. Wałek rozrzadu jak nowy głowica dwa lata po naprawie co może być przyczyną ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v