damin1

Valtra /Valmet 8150 -Zwalnia na 2 półbiegu

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
damin1    152

Może wypowie się ktoś znający się na temacie, a mianowicie chodzi mi o polbiegi a dokładniej awarie jednego z nich. Traktor jedzie słabiej na 2. Gdy przezucam z 1 na 2 to zamiast przyspieszyć to zwalnia. Co mogło się zepsuć.? Valtra valmet 8150 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damin1    152
5 godzin temu, Mikruss napisał:

tarczki sprzeglowr drugiego polbiegu do wymiany jak i cake uszczelnienie przy okazji.

No właśnie niby nie ma na 2 polbiegu tarczek. Są na 1 i 3 i zostały one wymienione. Przynajmniej mechanik tak mi mówił. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    222

Ale ciągnie dobrze, nie ślizga się, tylko po prostu zamiast przyspieszyć to zwalnia? A jak jest z 2 na 3?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damin1    152
Dnia 31.10.2019 o 13:42, Rowan napisał:

Ale ciągnie dobrze, nie ślizga się, tylko po prostu zamiast przyspieszyć to zwalnia? A jak jest z 2 na 3?

Z 2 na 3 to przyspiesza gwałtownie. Takie pierdolniecie jest. No tak właśnie na tej 2 tak jakby nie ciągnęło dobrze. Idzie ale to nie jest to co ma być. Myślałem może o elektrozaworze że się nie otwiera dobrze i nie ma ciśnienia dobrego ale nie wiem. Wczoraj została wymieniona pompa hydrauliczna i jeździłem nim i już normalnie się zachowywał ale jakby to była wina pompy to na wszystkich polbiegach byłoby ciulowo. Tak przynajmniej mi się wydaje. Zrobiłem nim z 10 ha i po tym czasie się właśnie to zrobiło. Mechanik zabrał traktor do siebie i jak jechał to normalnie się już zachowywał i tylko raz mu się tak zrobiło po drodze. 

Edytowano przez damin1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    536

moze byc elektrozawor . Ja w swojej mialem ze z 1 na 2 przystanal i jechal po chwili a z 3 na 2 tez cos nie banglalo do konca mimo kalibracji. Z tego co sobie przypominam to na 2ce byl walniety i zamienilem miejscami chyba z 1ką i po kalibracji wsio smiga. Po prostu juz nie dziala plynnie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damin1    152

No elektrozawory były sprawdzane i przeczyszczone. Fakt jeden był że nie otwierał się do końca i był on jak dobrze pamiętam na napędzie na przód ale później mogły być zamienione. Niby po przeczyszczeniu wszystko było ok ale wiadomo. Jak się znowu tak zrobi trzeba będzie zobaczyć do elektrozawor ów i je przemienić. Może tu leży problem.

Oby nie trzeba było znowu rozpolawiac.

Edytowano przez damin1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rash    0

Witam! Jeśli mogę się podczepić do tematu, to chciałbym porady odnośnie tego samego ciągnika (Valmet 8150 hitech), mianowicie bardzo mi szarpię, gdy przełączam z 1 na 2 półbieg. Gdy orzę, to koła robią "zrywa". Elektrozawór się przycinał i zakupiłem używany, który ładnie "cykał" na próbie z akumulatorem... Czy jest to głębszy problem, czy może trzeba to skalibrować - jeśli tak, to jak się to robi? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damin1    152

Kolega ma valmeta tylko większego trochę i też mu szarpie bardzo i to po generalce skrzyni. Pytał się właśnie jak u mnie jest ale u mnie normalnie wg mnie oczywiście. Tylko że valmet mega to jest i bez rewersu  elektrohydraulicznego. 

Dnia 6.11.2019 o 15:44, Rash napisał:

Witam! Jeśli mogę się podczepić do tematu, to chciałbym porady odnośnie tego samego ciągnika (Valmet 8150 hitech), mianowicie bardzo mi szarpię, gdy przełączam z 1 na 2 półbieg. Gdy orzę, to koła robią "zrywa". Elektrozawór się przycinał i zakupiłem używany, który ładnie "cykał" na próbie z akumulatorem... Czy jest to głębszy problem, czy może trzeba to skalibrować - jeśli tak, to jak się to robi? 

Ile płaciłes za elektrozawór? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rash    0
1 godzinę temu, Mikruss napisał:

po wymianie trzeba kalibrowac.

Masz wyswietlacz na slupku?

Mam wyświetlacz na słupku. Czy jest jakaś szansa zrobienia tej kalibracji samemu czy trzeba wołać serwis?

10 godzin temu, damin1 napisał:

Kolega ma valmeta tylko większego trochę i też mu szarpie bardzo i to po generalce skrzyni. Pytał się właśnie jak u mnie jest ale u mnie normalnie wg mnie oczywiście. Tylko że valmet mega to jest i bez rewersu  elektrohydraulicznego. 

Ile płaciłes za elektrozawór? 

Elektrozawór kosztował mnie 700, czy 750 zł, wraz z cewką, która była w komplecie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damin1    152
Dnia 13.11.2019 o 12:01, Mikruss napisał:

Samemu mozna w menu automatyczna kalibracje. Odezwij sie na pw

Pytanie mam do ciebie o ręczny chamulec. Jak masz zaciągnięty to wyświetla ci się znak stop na wyświetlaczu czy jedyna sygnalizacja to ten brzeczek jest. Jak masz na wyświetlaczu to w którym miejscu.?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez maniek0987
      Poszukuje opini o skrzyni direct, czy jest ona wytrzymała? Mało jest opini w internecie na temat tych skrzyń. Może lepiej sobie ja odpuścić i brać versu? 
    • Przez robert1226
      Witam wszystkich użytkowników tego modelu , piszcie swoje uwagi  spostrzeżenia o opinie .
    • Przez Sławomir111
      Dzień dobry Mam problem z Valtrą 6850 hi wyświetla mi błąd h 118 i nie podnosi tylni podnośnik . Kable są całe i mają prąd. Nie moge znaleźć przyczyny,  proszę o pomoc 
       
       
    • Przez Adam35
      Witam, przychodzę z problem podczas postoju kontrolka temperatury oleju w skrzyni świeci się a podczas jazdy miga, oraz kontrolka stopu miga cały czas niezależnie czy na zaciągniętym ręczny czy nie przed tem migala tylko na pozycji P a po wrzucenie rewersem kierunku gasła. Obstawiam że oznacza to jakiś bład lecz nie mam dostępu do instrukcji. Pacjent valtra c110

    • Przez dominik96
      Witam, 
      podpowie ktoś, gdzie szukać przyczyny Valtra t174E, wywala dwa błędy 6010 02 03 i 6010 10 03. Nie można załączyć WOM.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj