damin1

Valtra /Valmet 8150 -Zwalnia na 2 półbiegu

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
damin1    46

Może wypowie się ktoś znający się na temacie, a mianowicie chodzi mi o polbiegi a dokładniej awarie jednego z nich. Traktor jedzie słabiej na 2. Gdy przezucam z 1 na 2 to zamiast przyspieszyć to zwalnia. Co mogło się zepsuć.? Valtra valmet 8150 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damin1    46
5 godzin temu, Mikruss napisał:

tarczki sprzeglowr drugiego polbiegu do wymiany jak i cake uszczelnienie przy okazji.

No właśnie niby nie ma na 2 polbiegu tarczek. Są na 1 i 3 i zostały one wymienione. Przynajmniej mechanik tak mi mówił. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Rowan    50

Ale ciągnie dobrze, nie ślizga się, tylko po prostu zamiast przyspieszyć to zwalnia? A jak jest z 2 na 3?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damin1    46
Dnia 31.10.2019 o 13:42, Rowan napisał:

Ale ciągnie dobrze, nie ślizga się, tylko po prostu zamiast przyspieszyć to zwalnia? A jak jest z 2 na 3?

Z 2 na 3 to przyspiesza gwałtownie. Takie pierdolniecie jest. No tak właśnie na tej 2 tak jakby nie ciągnęło dobrze. Idzie ale to nie jest to co ma być. Myślałem może o elektrozaworze że się nie otwiera dobrze i nie ma ciśnienia dobrego ale nie wiem. Wczoraj została wymieniona pompa hydrauliczna i jeździłem nim i już normalnie się zachowywał ale jakby to była wina pompy to na wszystkich polbiegach byłoby ciulowo. Tak przynajmniej mi się wydaje. Zrobiłem nim z 10 ha i po tym czasie się właśnie to zrobiło. Mechanik zabrał traktor do siebie i jak jechał to normalnie się już zachowywał i tylko raz mu się tak zrobiło po drodze. 

Edytowano przez damin1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    312

moze byc elektrozawor . Ja w swojej mialem ze z 1 na 2 przystanal i jechal po chwili a z 3 na 2 tez cos nie banglalo do konca mimo kalibracji. Z tego co sobie przypominam to na 2ce byl walniety i zamienilem miejscami chyba z 1ką i po kalibracji wsio smiga. Po prostu juz nie dziala plynnie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damin1    46

No elektrozawory były sprawdzane i przeczyszczone. Fakt jeden był że nie otwierał się do końca i był on jak dobrze pamiętam na napędzie na przód ale później mogły być zamienione. Niby po przeczyszczeniu wszystko było ok ale wiadomo. Jak się znowu tak zrobi trzeba będzie zobaczyć do elektrozawor ów i je przemienić. Może tu leży problem.

Oby nie trzeba było znowu rozpolawiac.

Edytowano przez damin1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rash    0

Witam! Jeśli mogę się podczepić do tematu, to chciałbym porady odnośnie tego samego ciągnika (Valmet 8150 hitech), mianowicie bardzo mi szarpię, gdy przełączam z 1 na 2 półbieg. Gdy orzę, to koła robią "zrywa". Elektrozawór się przycinał i zakupiłem używany, który ładnie "cykał" na próbie z akumulatorem... Czy jest to głębszy problem, czy może trzeba to skalibrować - jeśli tak, to jak się to robi? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damin1    46

Kolega ma valmeta tylko większego trochę i też mu szarpie bardzo i to po generalce skrzyni. Pytał się właśnie jak u mnie jest ale u mnie normalnie wg mnie oczywiście. Tylko że valmet mega to jest i bez rewersu  elektrohydraulicznego. 

Dnia 6.11.2019 o 15:44, Rash napisał:

Witam! Jeśli mogę się podczepić do tematu, to chciałbym porady odnośnie tego samego ciągnika (Valmet 8150 hitech), mianowicie bardzo mi szarpię, gdy przełączam z 1 na 2 półbieg. Gdy orzę, to koła robią "zrywa". Elektrozawór się przycinał i zakupiłem używany, który ładnie "cykał" na próbie z akumulatorem... Czy jest to głębszy problem, czy może trzeba to skalibrować - jeśli tak, to jak się to robi? 

Ile płaciłes za elektrozawór? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rash    0
1 godzinę temu, Mikruss napisał:

po wymianie trzeba kalibrowac.

Masz wyswietlacz na slupku?

Mam wyświetlacz na słupku. Czy jest jakaś szansa zrobienia tej kalibracji samemu czy trzeba wołać serwis?

10 godzin temu, damin1 napisał:

Kolega ma valmeta tylko większego trochę i też mu szarpie bardzo i to po generalce skrzyni. Pytał się właśnie jak u mnie jest ale u mnie normalnie wg mnie oczywiście. Tylko że valmet mega to jest i bez rewersu  elektrohydraulicznego. 

Ile płaciłes za elektrozawór? 

Elektrozawór kosztował mnie 700, czy 750 zł, wraz z cewką, która była w komplecie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damin1    46
Dnia 13.11.2019 o 12:01, Mikruss napisał:

Samemu mozna w menu automatyczna kalibracje. Odezwij sie na pw

Pytanie mam do ciebie o ręczny chamulec. Jak masz zaciągnięty to wyświetla ci się znak stop na wyświetlaczu czy jedyna sygnalizacja to ten brzeczek jest. Jak masz na wyświetlaczu to w którym miejscu.?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Sławek146
      Witam  , posiadam ursusa 1224 , dzis wymieniałem tarcz sprzęgła i wie moze ktoś jak reguluje się łapki ponieważ ktos kiedys pokręcił i są rózne wymiary ,   mam na 3 łapki z góry dzięki za odp

    • Przez fmisiuls11
      Witam.
      posiadam ursusa c330 chyba 85rok wymieniałem sprzęgło i simmerringi na skrzyni i silniku 
      po zdjęciu "czopa" na wałkach zauważyłem że mam rozsypane łożysko na wałku przekazania napędu w skrzyni biegów więc porozbierałem wszystko wyjąłem wałek ale wyjęcie tego wałka blokuje koło zębate WOM.mam rozjechaną skrzynie od tylnego mostu na ok 15cm ale wałek wom nie chce się cofnąć ://
      i tutaj mam pytanie jak cofnąć ten wałek żeby przeszło mi łożysko z wałkiem? 
      najlepiej bez wyciągania całej skrzyni bo wisi na siłowniku
      z góry dzięki za pomoc
    • Przez daw1285
      Witam w moim ursusie wyskakuje wałek wom. Jak jest na obrotach zależnych to nie wyskakuje. Czy przyczyna może być wytarty ten tryb ? 

      IMG_2567.MP4
    • Przez bartek3635
      Też macie takie twarde sprzęgło w MF 3670?
    • Przez Dwaidko
      Witam. Mam problem ze ślizgającymi się tarczkami w renault ares 610. Problem występuje tylko podczas jazdy do tyłu.  Problem wystąpił po remoncie skrzyni. Wcześniej było wszystko dobrze. Jest w nim rewers elektrohydrauliczny. Czy będzie trzeba jeszcze raz wymieniać tarczki? 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj