News
Kaziu1

Jaki Massey Ferguson 150-160KM do 60 000zł ?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Kaziu1    0
Cześć mam problem jakiego MF wybrać szukam tak od 100-150 koni budżet 60 tys słyszałem ze seria 3 mają wadliwe skrzynie jaki model polecacie mało wadliwe może ktoś pomoże

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
olkosio    31

problem tkwi nie w wadliwych skrzyniach tylko tysiącach motogodzin które zrobiły mimo iż na liczniku tylko 5-6tyś a naprawdę 2-3 razy tyle. jeśli nie masz takiego ciągnika lub nim nie pracowałeś to musisz jeżdzić z kimś kto je zna, wtedy coś wybierzecie. 

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
plati    14

Może na moim przykładzie powiem Ci o co biega. 

 

Przeszedłem się z ursusie cztero i szesciocylindrowych n MF6190 140KM. 

Pojechałem zimą, ciągnik prawie 12000 motogodzin. Palił elegancko  na duzyn mrozie wszystko smigalo elegancko. 

Po godzinnej jeździ i tygodniu przemyśleń doszliśmy do wniosku że kupimy ciągnik. 

 

Pojechaliśmy, kupiliśmy, przyjechaliśmy 45km na kołach. Po przyjeździe ciągnik wydawał się ok.

 

Do wiosny przestał w garażu, wiosna poszedł w pracę. 

Po h pracy okazało się, że ciągnik przestał jeździć, ruszał po kilkukrotnym opuszczeniu sprzęgła, gwałtownie zrywajac. Ciągnikiem nie dało się pracować. 

 

Przyjechał mechanik stwierdził że do wymiany pompa i od razu wymieni się komplet olejów i filtrów. Koszt około 3000

 

Ciągnik poszedł w pracę, nie było żadnej poprawy. Stwierdziłem że nie będę ryzykowal i wezmę profesjonalistów. Zawiozłem ciągnik do autoryzowanegi serwisu MF. Wymiana obudowy sprzęgła, synchronizatorow, olej i filtry od nowa. Faktura ponad 18k.

Ciągnik wrócił i o dziwo nie było poprawy...

 

Pojechał na reklamację, wymiana autotronik, pompek od sprzęgła, tarczek i wszystkiego co tylko możliwe. Faktura na kolejne 10k( Nie liczyli robocizny).

Efektu nie było dalej.

 

Wkurzyłem się, obdzwonilem nr które były na olx.  Trafiłem na chłopaka który powiedział mi że nie ma awarii nie do naprawienia(Po takich ekscesach sam w to zamierzałem wątpić powoli). Wymienił pompę na nową, oryginalna, poprawił kabelki(instalacja cholernie ważna w ciagnikach serii 61) , zalał nowym olejem  fuchs i założył nowe filtry. Przy okazji odkrył awarie której nikt wcześniej nie zdiagnozowal, a mianowicie pęknięcie obudowy tylnego mostu przy filtrze oleju. Zakleil to pekniecie( trochę się po ci, ubytek około litr na 2 miesiace).

 

Od tej pory ciągnik pracuje bez większych awarii.

Dlatego moje zdanie jest takie, jak by Ci ktoś nie doradzał to nigdy nie masz pewności czy dobrze trafiłeś. Nie oszukujmy się, jak ktoś miał taki ciągnik przez 20 lat to nie po to żeby stał w garażu. 

Jak Ci się uda to kupisz o będziesz zadowolony. Jak Ci się nie uda i trafisz na niekompetentnych mechaników to wtopisz tak jak ja 35k w remont i ciągnik dalej będzie "start"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Wiktor1234
      Witam. Mam na oku zakup ciągnika nowego marki Massey Ferguson 360 turbo chciałbym zapytać jak się sprawuje i czy są jakieś nieprawidłowości w tym modelu.
    • Przez Cineek
      Znalazłem w internecie przydatne katalogi części w języku angielskim do Massey Ferguson'ów takich jak:
      * 275
      * 290
      * 375E
      * 390E
      * 4215 4220
      * 4225 35 40 FR K37009
      * 4225 4235 4240 up to K37008
      * 4233
      * 4243 4253
      * 4245 4255 FR K37009.
      * 4245 4255 up to K37008
      * 4260 4270 FR K37009
      * 4260 4270 up to K37008
      * 4263
      * 4315 4320
      * 4325 4335
      * 4345 4355
      * 4360 4370
      * 6110
      * 6120
      * 6130
      * 6140
      * 6150
      * 6160
      * 6170
      * 6180
      * 6190
      * 6235-45-55
      * 6260
      * 6265
      * 6270-80-90
      * 8110
      * 8120
      * 8130
      * 8140
      * 8150
      * 8160,8170
      * 8160
      * 8180
      * 8210-20
      * 8240.
      * 8250
      * 8260
      * 8270 8280
      * MF6465-75-80
      * MF6485-90
      * MF6495
      * MF7465-75-80
      Strona na której znajdują się katalogi - Katalogi MF
      Myślę że temat przydatny, i na pewno każdy kto będzie miał jakis problem z doborem części skorzysta z nich :lol: Pozdrawiam!
    • Przez jarek1212
      Witam, mam problem z moim MF 6290 2001 rok, problem polega na tym, że przy ruszaniu czy zmianie biegów w trakcie puszczania pedału sprzęgła wyrzuca rewers na luz i musze ponownie wybrać przód lub tył dopiero jedzie dalej, to samo dzieje się przy zmianie biegów od 1 do 4 dodatkowo zaświeca sie kontrolka (zdj poniżej) później gdy ruszę lampka gaśnie, nie dzieje się tak tylko wtedy gdy bardzo szybko puszczę pedał sprzęgła ale jak wiadomo tak jeździć się nie da. Czasami jest tak że robi się to raz za razem a czasem to i cały dzień się robiło i było OK. Co może być przyczyną tego problemu, bo nie mam pojęcia czego się przyczepić, czy wina autotronic czy może jakiś czujnik. Prosiłbym o pomoc

    • Przez Manio221
      Mam pytanie znalazłem silnik do MF 2620 od kombajnu class senator typ silnika Perkins A6. 354,4 czy będzie pasował? Proszę o pomoc. Niby takie same typy silników  😉
    • Przez DawidFalkowski
      Witam! Mam zamiar przeprowadzić remont mojego ferdka 1007 z silnikiem AT4.236 93km z tego co czytałem wynika że jest to bliźniaczy silnik co A4.248 różni się wymiarami tuleji i tłoków i tutaj moje pytanie czy warto przystosować mój blok pod większe tuleje pojemność by wzrosła o jakieś 200ccm więc nie dużo a moc powinna wzrosnąć do ilu? Ziemie mam dosyć ciężkie i 4 skiby zagonowe ledwo ciągnie na glinie a chciałbym mieć troszkę wiecej mocy. Warto zrobić takie coś . Dzieki za wszystkie odpowiedzi
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj