Gość

Zetor 5211

Polecane posty

Gość   
Gość

Zetor 5211 brak mocy z pługiem 2 skibowym ,słabszy od ursusa c 330 ,pompa i wtryski po regeneracji co może być.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Czeska moc nie daje rady z dwójkami...

wyrok: fetorek  NA ZŁOM !!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Czy spadek kompresji  może być aż taką przyczyną spadku mocy ,silnik nie bierze oleju.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Tak, może być. Mniejsza kompresja to słabszy silnik. Jak masz manometr do mierzenia ciśnienia sprężania do mu zmierz ciśnienie i się dowiesz co i jak. Jeśli wyjdzie niskie sprężanie to głowica do zdjęcia i zobaczysz co i jak. Przed robotą pompy i wtrysków też był słabszy? kopcił?

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Nagle tak osłabł ? Nawet z zajechanym silnikiem nie powinien być słabszy od 30tki . Skoro oleju nie ubywa , to chyba nie silnik . Dymi jak ma ciężko ?  A zawory sprawdzone ?

Edytowano przez zetorki12

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
32 minuty temu, zetorki12 napisał:

Nagle tak osłabł ? Nawet z zajechanym silnikiem nie powinien być słabszy od 30tki . Skoro oleju nie ubywa , to chyba nie silnik . Dymi jak ma ciężko ?  A zawory sprawdzone ?

Zawory ustawione, troszkę dymi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

A na biegu jałowym normalnie się wkręca na obroty , czy muł ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    1037

słupki mogą być ok. Ale, zawory nie trzymać i pomimo prawidłowego ich ustawienia kompresji nie będzie. próbę olejową zrobić i będzie jasne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
3 minuty temu, zetorki12 napisał:

A na biegu jałowym normalnie się wkręca na obroty , czy muł ?

 

3 minuty temu, zetorki12 napisał:

A na biegu jałowym normalnie się wkręca na obroty , czy muł ?

Zdaje mi się że nie za bardzo brak porównania

4 minuty temu, iron napisał:

słupki mogą być ok. Ale, zawory nie trzymać i pomimo prawidłowego ich ustawienia kompresji nie będzie. próbę olejową zrobić i będzie jasne

Przez zawory byłby tak słaby

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    1037
piotrekzetorek napisał:

3 minuty temu, zetorki12 napisał:

A na biegu jałowym normalnie się wkręca na obroty , czy muł ?

 

3 minuty temu, zetorki12 napisał:

A na biegu jałowym normalnie się wkręca na obroty , czy muł ?

Zdaje mi się że nie za bardzo brak porównania

4 minuty temu, iron napisał:

słupki mogą być ok. Ale, zawory nie trzymać i pomimo prawidłowego ich ustawienia kompresji nie będzie. próbę olejową zrobić i będzie jasne

Przez zawory byłby tak słaby

moze być . nie słychać fukania w filtr powietrza? trzeba zmierzyć sprezanie tak czy siak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
Dnia 26.10.2019 o 09:17, DarekD napisał:

Kolego, dawka na pompie na pewno dobrze ustawiona ?

Pompa ustawiana w zakładzie więc chyba dobrze

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal666    0
daron64    4243

Ja zamawiałem chyba w agrozeto, albo w Zetor Kalisz, już nie pamiętam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez skarpetahanzo
      Witam wymienilem filtr oleju baka na wymienny i mam problem z duzym cisnieniem oleju , podobno trzeba zmienic tez zawor cisnienia oleju na pompie i pytanie mam zwyczajnie kupic nowy czy do filtra wymiennego powinien byc inny ? Rozbieralem stary zawor ale brak tam podkladek wiec zbytnio nie mam jak zmniejszyc tego cisnienia na starym zaworze .
    • Przez Kondzio55
      Witam,Problem ciagnie się już kolejny rok i problemu nie rozwiazalismy.Sezon jakos przechodził ale do sedna. Ma nadal problemy z odpaleniem po np nocy,łapie na 2 tłoki pozniej na 3 i na 4 .Dym ze idzie sie udusić No dobra idąc dalej cisnienie oleju w normie,zimny trzyma 5,5atm, ciepły (80st) trzyma 3atm.Pompa paliwa daje cisnienie,po kompletnej regeneracji,wtryski prawidłowo rozpylaja,cisnienie 170-180, Kompresja 1 cylinder 24 ,2 cylinder 21(próba olejowa wzrosło do 24) 3 cylinder 22, 4 cylinder 22.Teraz gdzie szukać przyczyny?? Czy złe tłoki i pierscienie? Rocznik 88   i z tego co wyczytałem to powinien być tłok z 3 pierscieniam wiec prawidłowo załozone. Ja już nie mam pojecia co moze byc nie tak..Moze ktos miał taki przypadek? Dodam ze oleju nie przybywa,ani nie ubywa 
    • Przez Lukasz93
      Owy Zetor zaczał czasem pod obciazeniem wyganiać płyn z chlodnicy i szybko się zagrzewał, załozylem bańkę na przelew, pozniej zaczęła wariowac temperatura jakby zaciał sie termostat, wyrzuciłem więc termostat. Sprawdziłem go we wrządku w 100 % sprawny, wahler. Wkoncu zaczął przy byle obciążeniu wyrzucać płyn, w chlodnicy pełno bąbli powietrza. Zalozony nowy korek chlodnicy, jeszcze gorzej. Cisnienie w pracy sie zrobiło ze zaczeło wypychac plyn przewodem od chlodnicy. W oleju nie ma płynu, odwrotnie też.
      A wiec jakis przedmuch tak czy siaķ. Glowice zostały zrzucone i do regeneracji. Na jednej uszczelce może był jakis przedmuch do kanału. Tuleje wydawyaly sie ok. Wszystkie glowice okazały się dobre na regeneracji. Założone nowe uszczelki, 1 odpalenie i odrazu tak samo bąble w chlodnicy. Wymieniona następnie pompa wodna. Nic nie dało. Test na co² robiony, kolor czynnika się nie zmienia, jakby nie bylo przedmuchu. Zrzuciłem paski z pompy wodnej, wsadzilem rurkę pcv zamiast korka i zalałem płyn aż do tej rurki. Po zapaleniu bez kręcącej się pompy rośnie płyn w tej rurce aż wkoncu strzeli bombel.
      Próbowałem znaleźć na ktorym cylindrze jest przedmuch podkładając monetę pod trzonek zaworu wydechowego żeby odprężyć cylinder. Na każdym cylindrze tak samo płyn rośnie.
      No jakby przedmuch ale test co² nie pokazuje. Za co się tu brać teraz może ktos ma jakieś rady?
    • Przez niunieq666
      Witam forumowiczów
       
      Od ok 12 lat jestem posiadaczem Zetorka 4718, gdy w końcu klękneła pompa wtryskowa przyszedł czas na remont. Niestety, naprawa jej nie była taka prosta. Gość któremu to zleciłem stwierdził że do tak starego modelu nie ma już części i stąd moje pytanie. Czy podejdzie do tego pompa od powiedzmy 5211?
    • Przez MaciejSZ
      Witam. Ostatnio zauważyłem w moim zetorze 5011 bardzo duze wibracje na całym ciągniku, na wysokich obrotach. Jest to strasznie uciążliwe i chce się tego pozbyć. Do tego ciągnik dosyć mocno kopci. Poczytałem w necie i podejrzewam ze moze to byc wina wtryskiwaczy.  Moze ktoś miał podobny problem. Z góry dziękuje za odpowiedź   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj