Gość

Zetor 5211

Polecane posty

Gość   
Gość

Zetor 5211 brak mocy z pługiem 2 skibowym ,słabszy od ursusa c 330 ,pompa i wtryski po regeneracji co może być.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość   
Gość

Czy spadek kompresji  może być aż taką przyczyną spadku mocy ,silnik nie bierze oleju.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Tak, może być. Mniejsza kompresja to słabszy silnik. Jak masz manometr do mierzenia ciśnienia sprężania do mu zmierz ciśnienie i się dowiesz co i jak. Jeśli wyjdzie niskie sprężanie to głowica do zdjęcia i zobaczysz co i jak. Przed robotą pompy i wtrysków też był słabszy? kopcił?

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorki12    11275

Nagle tak osłabł ? Nawet z zajechanym silnikiem nie powinien być słabszy od 30tki . Skoro oleju nie ubywa , to chyba nie silnik . Dymi jak ma ciężko ?  A zawory sprawdzone ?

Edytowano przez zetorki12

ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
32 minuty temu, zetorki12 napisał:

Nagle tak osłabł ? Nawet z zajechanym silnikiem nie powinien być słabszy od 30tki . Skoro oleju nie ubywa , to chyba nie silnik . Dymi jak ma ciężko ?  A zawory sprawdzone ?

Zawory ustawione, troszkę dymi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    880

słupki mogą być ok. Ale, zawory nie trzymać i pomimo prawidłowego ich ustawienia kompresji nie będzie. próbę olejową zrobić i będzie jasne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
3 minuty temu, zetorki12 napisał:

A na biegu jałowym normalnie się wkręca na obroty , czy muł ?

 

3 minuty temu, zetorki12 napisał:

A na biegu jałowym normalnie się wkręca na obroty , czy muł ?

Zdaje mi się że nie za bardzo brak porównania

4 minuty temu, iron napisał:

słupki mogą być ok. Ale, zawory nie trzymać i pomimo prawidłowego ich ustawienia kompresji nie będzie. próbę olejową zrobić i będzie jasne

Przez zawory byłby tak słaby

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    880
piotrekzetorek napisał:

3 minuty temu, zetorki12 napisał:

A na biegu jałowym normalnie się wkręca na obroty , czy muł ?

 

3 minuty temu, zetorki12 napisał:

A na biegu jałowym normalnie się wkręca na obroty , czy muł ?

Zdaje mi się że nie za bardzo brak porównania

4 minuty temu, iron napisał:

słupki mogą być ok. Ale, zawory nie trzymać i pomimo prawidłowego ich ustawienia kompresji nie będzie. próbę olejową zrobić i będzie jasne

Przez zawory byłby tak słaby

moze być . nie słychać fukania w filtr powietrza? trzeba zmierzyć sprezanie tak czy siak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
Dnia 26.10.2019 o 09:17, DarekD napisał:

Kolego, dawka na pompie na pewno dobrze ustawiona ?

Pompa ustawiana w zakładzie więc chyba dobrze

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez patrykmmt
      Witam.Posiadam zetora 7011.Wykonałem w nim kompletny remont ,wał po szlifie(panewki MAHLE) ,korbowody i głowice po regeneracji ,nowe koło pośrednie i wałek napedu napedu pompy wtryskowej(Rozrząd ustawiony na znaki porównując przy tym stare koło z nowym ).Pompa wtryskowa sprawdzona (w bdb stanie) końcówki wtryskiwaczy nowe WZM.Zestawy naprawcze Zetor Słowackie .Nowa pompa oleju z Tucholi.Po poskładaniu odpaliłem silnik na chwile, wyrzucił siwy dym i przez chwile chodził dobrze ,równo ,po przygazowaniu puścił  ładny delikatny czarny dymek po czym go zgasiłem.Zalałem układ wodą ,poskładałem reszte i znów chciałem go odpalić ,trochę długo kręcił ,nie mógł się pozbierać i strasznie dymił na biało /siwo .Dym bardzo gryzie w oczy .Zostawiłem go by pochodził niestety nic się nie unormowało.W każdym zakresie obrotów nie równo pracuje ,po popuszczeniu rurek od wtrysków brak reakcji na 1 i 4 cylindrze .Próby przestawiania kąta wtrysku nic nie daje,po ustawieniu na znaki brak poprawy ,założone nawet inne sprzegiełko na pompe bo objaw wydawał mi sie podobny do zapóznego wtrysku .Luzy zaworowe sprawdzone ,zero poprawy,wtryski sprawdzone .Wtryski zgodnie z "zaleceniami "pana od głowicy założone z podkładkami ,później bez podkładek.W końcu padło podejrzenie na zbyt płytko osadzone tulejki wtryskiwaczy a więc czapki w góre(ściągniete  razem z kolektorami) .Wtryski jednak wystawały ,chociaż miałem mieszane uczucia czy oby nie za mało ale konsultujac sie z innym fachowcem od głowic stwierdził ,że powinno by dobrze.Założone nowe uszczelki i znów próby walki z pompa i katem wtrysku.Ciągnik strasznie dymi  na taki szary a dym gryzie w oczy .Przy ustawianiu kąta wtrysku poraz setny złapałem moment ,że ciągnik w miarę równo chodził ale i tak dymił i nie reagował na popuszczenie rurek na 1i4.W końcu ściągłem kolektor wydechowy.Na 1 i 4 kanały mokre ,osmolone ,odpaliłem i po chwili zaczeło wyciekać paliwo ,olej to to raczej nie jest bo jest zbyt rzadki .I tu mam zagawostke czy rwać znów głowice i dać do poprawki czy może problem leżeć w czym innym ?Druga sprawa czy ciśnienie oleju na zimnym ok 3,5 bara nie jest za niskie ?(Filtr odśrodkowy).Z góry dziękuje za odpowiedz i za sugestie bo już mi ręce opadają .;)
    • Przez lexiflexi
      Tak jak w temacie. Jakoś niecałe 2 tyg. temu zakończyłem remont silnika w zetorku. Odpaliłem go w garażu, zrobił około 2 mtg i zgasiłem go, żeby posprzątać po remoncie. Dzisiaj założyłem mu plecak, bo rozdzielacz był regenerowany i  ogólnie uszczelniałem go ( "bujał" maszyną zaczepioną na tylnym TUZie i jak był gorący olej to słabo podnosił). Żeby sprawdzic czy dobrze wszystko zrobiłem,chciałem odpalić go, przekręcił kilka razy wałem, załapał straszliwie małe obroty przy pedale gazu w podłodze i po 3-4 sekundach wszedł na normalne obroty i kopcił na początku na biało-siwo, później jak sie rozgrzał trochę to na niebiesko, nawet jak go zagrzałem do 80 stopni to dalej kopcił na niebiesko... Problem w tym, że przed remontem nie dymił na jałowych obrotach z rozgrzanym silnikiem... Robiłem głowice+ zestawy naprawcze, bo waliło olej odmą... Jeden problem znikł, a jest następny... Założyłem uszczelki pod głowicę 1.5 mm czy one mogą mieć wpływ na taki właśnie rozruch i kopcenie ??? Przed remontem palił od strzała...
    • Przez ziooober88
      Witam, posiadam zetora 7211, dzisiaj przy jeździe bez obciążenia wywaliło płyn chłodniczy przez otwór nadmiaru. Przepłukałem cały układ wodą i zalałem cały układ wodą na testy. Odpaliłem traktor, chodził na sucho i w chłodnicy jest taka pianka. Ewidentnie wygląda to jak olej. Teraz moje pytanie jak zdiagnozować na której głowicy jest problem? Jest na to jakaś reguła czy muszę zdejmować wszystkie 4 głowice? Drugie pytanie to jakby była uszkodzona tuleja to jakie byłby objawy? W moim przypadku traktor odpala od strzała, z odmy nic nie dmucha, w oleju nie ma wody. Mimo tego mogłaby pęknąć tuleja?
    • Przez lexiflexi
      Pacjent zetor 7245... walczę z tym pół roku i nie mogę ogarnąć... dmucha olej ale bez spalin...zdjalem głowice i zawiozłem ja do sprawdzenia, okazało się że gniazda wytluczone i przepuszczaly... przy opuszczeniu tłoka do dmp zauważyłem ryse w tulei, która leci w poprzek... wygląda, jakby ktoś młotkiem i przecinkiem zrobił... zdjęcie niżej... pytanie czy ta rysa może być przyczyną tego, że olej dmucha??? Tlok też mi się nie podoba, taki jakby z temperatury pryszcze się porobily... A nigdy nie złapał mi powyżej 80°C

    • Przez KlimekPL
      Witam, 
      Założyłem temat gdyż wzialem się za większy remont poczciwego zetorka 5211 a jego głównym mankamentem jest częste przegrzewanie się. Przegrzewa się mimo braku termostatu co dla mnie jest juz bardzo niepokojące. Pomagało dopiero uchylenie maski oraz włączenie gorącego nawiewu w traktorze, wtedy się nie przegrzewał (z operatorem było już gorzej)
      Powiedzcie, gdzie Można szukać przyczyny? Dodam, że jezdzilem na płynie K2 Kuler
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj