MIREKK81

Zetor Fortera 12441-Ciśnienie w zbiorniku wyrównawczym płynu

Polecane posty

MIREKK81    0

witam.

mam taki o to problem licze że mi pomożecie:

ciśnienie za wysokie w zbiorniku wyrównawczym płynu do chlodnicy.pod zamknęciem leci bo jest za wysokie ciśnienie.i szukam co moze byc nie tak jaka przyczyna.

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    1588
10 godzin temu, koper88 napisał:

Może też ciśnienie turbo wypychac płyn przez dziurawy intercooler

Ta powietrze z lewego koła się przedostaje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    70

intercooler jest tylko w 10540 a nie wiemy o jaki model chodzi .  Nie jest to , powszechnie stosowana ,chłodnica wewnątrz ,której przepływa powietrze ,tylko płyn chłodniczy . Nie sądzę żeby cisnienie doładowania wywalało płyn raczej odwrotnie . Poszukaj warsztatu naprawiającego samochody i zrób test obecności spalin w układzie chłodzenia -będziesz miał pewność ,że to nie uszczelka czy dziurawa tuleja


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mezik0    64

Przede wszystkim wyczyść chłodnice też tak miałem wywalał płyn już prawie miałem brać się za głowice i po wyjęciu chłodnicy która była czyszczona powietrzem potraktowałem ją myjką sporo błota wyleciało powietrzem niby się czyści ale jak widać po parunastu latach jest to niewystarczające

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Kup tester na obecność spalin w płynie chłodniczym i będziesz wiedział czy spaliny w płynie i to powoduje ciśnienie, czy szukać innej przyczyny, bo przyczyn może być kilka różnych w takich objawach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koper88    59
Mikruss napisał:

co ty pier#olisz jaki IC?

Nie jest napisane o jaki ciągnik chodzi. W proxie 8441 rozszczelnił się IC i były takie objawy. Tylko negatywny test na zawartość spalin dał do myślenia bo inaczej już głowica byłaby w górze a nic by to nie dało. Jak chcesz to wyślę zdjęcie niedowiarku. PS. Byłes może gdzieś na jakimś kursie merytorycznych wypowiedzi że tak się zwracasz do kogoś, kogo nawet nie znasz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koper88    59

http://www.rolniczysklep24.pl/index.php?route=product/product&product_id=3702 Taka chłodniczka siedzi w kolektorze ssącym. Wpisz w Google intercooler Proxima i popatrz na grafiki a będziesz wiedział o co chodzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj