News
radoslaworzel

Stukot w silniku Renault 95.12

Polecane posty

Proszę znawców tematu o opinię, wydaje mi się że coś stuka w silniku. Po zdjęciu miski i pokrywy zaworów nie widać żeby było coś nie tak, podejrzewałem korowód, jakby na jednym garze coś dzwoniło Co to może być? Chyba że te silniki tak chodzą. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

3 godziny temu, Mostowiak napisał:

Luzuj przewod od wtryskiwaczy po kolei i zobacz na ktorym cylindrze ustaje stukot

Nie ma ewidentne różnicy, przy odkrecanie przewodów. 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    88

Najpierw sprawdź luz zaworów. Później gdy będzie dalej stukać, to najprościej wykręcić wtrysk i gdy tłok będzie szedł z gmp w dół to bierzesz coś co wejdzie w otwór po wtrysku i sprawdzasz czy jest luz poprzez wciśnięcie. Jak już wykryjesz luz to albo sworzeń tłoka, albo panewka. Pochwal się co było przyczyną jak naprawisz. 


_

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, andrewk napisał:

Najpierw sprawdź luz zaworów. Później gdy będzie dalej stukać, to najprościej wykręcić wtrysk i gdy tłok będzie szedł z gmp w dół to bierzesz coś co wejdzie w otwór po wtrysku i sprawdzasz czy jest luz poprzez wciśnięcie. Jak już wykryjesz luz to albo sworzeń tłoka, albo panewka. Pochwal się co było przyczyną jak naprawisz. 

Czytałem o tym sprawdzaniu przez stuknięcie tokiem w dół i tak chyba trzeba będzie zrobić. Wiesz może jak ustawić luz zaworowy(pomijając wartości) chodzi mi jak ustawić 1 cylinder czy są jakieś znaki i czy napewno 1 jest od kabiny bo tak wyczytałem na forum, kolejność jest na bloku to wiem, ale jak byś mógł tak na chłopski rozum wyjaśnić to będę wdzięczny. Też obstawiałem korbowody ale ostatnio czytałem że jeżeli tłok będzie miał w cylindrze luz to też będzie pukac a umnie to tak dzwoni jakby co któryś wybuch czyli na 1 cylindrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    88

Ja gdy ustawiam zawory to kręcę wałem i obserwuje, który zawór się zamyka, a który otwiera i wtedy ustawiam ten, który się zamknął i tak pokolei aż wszystkie ustawię. 


_

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez BercikTX
      Witam Panowie chciałem się was poradzić . Dużo czytam waszych opinii i wypowiedzi i bardzo jestem ciekaw co mogli byście mi powiedzieć o tym egzemplarzu bo jestem nim zainteresowany https://m.olx.pl/oferta/renault-155-54-CID757-IDCB4AD.html#position=11&page=2https://m.olx.pl/oferta/renault-155-54-CID757-IDCB4AD.html#position=11&page=2
    • Przez klamka4
      witan . mam taki problem bo : popma paliwowa została zregenerowana wtryski sa nowe i dalej kopci na wolnych i szybkich obtrotach dym jest koloru jasno niebieski na wolnych a na wysokich czarno niebieski i bardzo słabo odpala . Co to za usterka jest . czy czasem nie sa to pierścienie i ciągna olej z silnika i dlatego jest taki dym  . i jaki powinien być akumulator  w tym ciągniku . i jakby padła wersja ze jest silnik do remontu  to czy sam dam rade wymienić tuleje czy trzeba maszynowo   maił ktoś taki przepadek ???
    • Przez krzysztofsmok77
      Gdzie dostane pasek klinowy do Renault 110.54 bez klimy. Zamontowany jest podwojny pasek. Rocznik 96. Jesli ma ktos oznaczenia paska to prosze tez podac. Na moim wszystkie napisy zdarte. Prosze o pomoc.
    • Przez krzysztofsmok77
      witam. Posiadam Renault 110.54 z ehr i elektrorewersem. Przymierzam sie do wymiany oleju w skrzyni i w silniku. Moje pytanie brzmi ile tych filtrow jest. Od skrzyni sa tylko te dwa przeplywowe czy sa gdzies jeszcze ukryte a od silnika czy tylko ten jeden?
    • Przez elamir
      W renowce 103.54 cofa mi się paliwo przez to bardzo ciężko odpala. W którym miejscu najlepiej zamontować zaworek przeciw cofaniu się tego paliwa? 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj