News
radoslaworzel

Stukot w silniku Renault 95.12

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Proszę znawców tematu o opinię, wydaje mi się że coś stuka w silniku. Po zdjęciu miski i pokrywy zaworów nie widać żeby było coś nie tak, podejrzewałem korowód, jakby na jednym garze coś dzwoniło Co to może być? Chyba że te silniki tak chodzą. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

3 godziny temu, Mostowiak napisał:

Luzuj przewod od wtryskiwaczy po kolei i zobacz na ktorym cylindrze ustaje stukot

Nie ma ewidentne różnicy, przy odkrecanie przewodów. 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    83

Najpierw sprawdź luz zaworów. Później gdy będzie dalej stukać, to najprościej wykręcić wtrysk i gdy tłok będzie szedł z gmp w dół to bierzesz coś co wejdzie w otwór po wtrysku i sprawdzasz czy jest luz poprzez wciśnięcie. Jak już wykryjesz luz to albo sworzeń tłoka, albo panewka. Pochwal się co było przyczyną jak naprawisz. 


_

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, andrewk napisał:

Najpierw sprawdź luz zaworów. Później gdy będzie dalej stukać, to najprościej wykręcić wtrysk i gdy tłok będzie szedł z gmp w dół to bierzesz coś co wejdzie w otwór po wtrysku i sprawdzasz czy jest luz poprzez wciśnięcie. Jak już wykryjesz luz to albo sworzeń tłoka, albo panewka. Pochwal się co było przyczyną jak naprawisz. 

Czytałem o tym sprawdzaniu przez stuknięcie tokiem w dół i tak chyba trzeba będzie zrobić. Wiesz może jak ustawić luz zaworowy(pomijając wartości) chodzi mi jak ustawić 1 cylinder czy są jakieś znaki i czy napewno 1 jest od kabiny bo tak wyczytałem na forum, kolejność jest na bloku to wiem, ale jak byś mógł tak na chłopski rozum wyjaśnić to będę wdzięczny. Też obstawiałem korbowody ale ostatnio czytałem że jeżeli tłok będzie miał w cylindrze luz to też będzie pukac a umnie to tak dzwoni jakby co któryś wybuch czyli na 1 cylindrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    83

Ja gdy ustawiam zawory to kręcę wałem i obserwuje, który zawór się zamyka, a który otwiera i wtedy ustawiam ten, który się zamknął i tak pokolei aż wszystkie ustawię. 


_

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez haroldII
      Witam chciałem wymienić olej w Renault ares 630  w skrzyni biegów i tylnym mości tylko nie wiem ile jest korków spustowych oleju i gdzie się znajdują .
    • Przez tomislawwitow
      Witam, po kilku latach bezawaryjnego działania oryginalny rozrusznik Boscha zauważalnie gorzej kręci.
      Daliśmy go do "Speca" których go posprawdzał, nie tykał tylko wirnika, reszta jest ok.
      Chcieliśmy kupić szybkoobrotowy ale konkretny zaczyna się od kwoty 800 zł. 
      Pytanie jest następujące, czy jest sens wymiany wirnika na nowy i czy np. ten będzie pasował ? 
      https://allegro.pl/oferta/wirnik-rozrusznik-bosch-john-deere-new-holland-7894701950
    • Przez Facundoo
      Witam, Panowie poszukuję ciągnika Renault, interesują mnie takie modele: 
      - seria 34: 75-34 MX lub TX, 80-34PX, 85-34MX, 90-34MX lub TX,
      -seria 14: 75-14RS, 85-14LS, 85-14TS-TX,95-14 TX.
      Jeśli ktoś z Was przypadkiem natrafi na któryś z w/w modeli godny uwagi, proszę na informacje na PRIV, będę zobowiązany.
    • Przez Mariusz207
      Witam ciężko wchodzi rewers i biegi w renault ares 550rx rewers mechaniczny biegi też ciezko wchodzą ale nic nie zgrzyta 4 polbiegi bez problemu się przełanczaja czasem na zimnym po wcisnieciu biegu ciagnik powolutku jedzie przy wduszonym sprzegle co może byc przyczyną że tak ciezko wchodzą synchronizatory ale nic nie zgrzyta i na wszystkich biegach ciężko wchodzą proszę o jakieś podpowiedzi
    • Przez krzysztofsmok77
      witam. Posiadam Renault 110.54 z ehr i elektrorewersem. Przymierzam sie do wymiany oleju w skrzyni i w silniku. Moje pytanie brzmi ile tych filtrow jest. Od skrzyni sa tylko te dwa przeplywowe czy sa gdzies jeszcze ukryte a od silnika czy tylko ten jeden?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj