Zaloguj się, aby obserwować  
ozzy

Nie pali po wymianie uszczelki pod głowicą

Polecane posty

ozzy    0

Witam wszystkich,Temat założony z prośba kolegi otoz ;

Musieli z Ojcem wymienić tylna pokrywę rozrządu w MF 255( silnik jak w 3p) bo była pęknięta a co za tym idze musieli ściągnąć głowice by wyjąc wałek rozrządu, wszystko ładnie skręcili wymienili pokrywę, uszczelkę pod głowicą wałek rozrządu wsadzili jak był(pozaznaczali na trybach rozrządu jak było wcześniej) no jak wiadomo wtryski trzeba było wyciągać tylko głowice przykręcali zwykłą nasadką z rura na wyczucie... no i teraz nie chce odpalić, leci biały dym z komina i! z pokrywy zaworów tym takim wężykiem i wlewem do oleju do silnika, jak wlewają troszeczkę benzyny do kolektora ssącego i ja podpalaja to go "chwyta" ale nie pali...

 

Co Może być przyczyna ?

Proszę o Pomoc< Pozdrawiam


Jestem jaki jestem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

Prawdopodobnie pękła głowica i nie ma kompresji stąd ten biały dym, ja tez swoją przekręciłem kluczem rurowym rok temu to teraz ciagle tą uszczelkę wywala. Oddać głowicę do planowania i sie dowiedza czy jest cała. Na forum było już tyle razy pisane o planowaniu głowicy, wiem bo sam niesplanowałem to mi wodę wywalało z chłodnicy ale o dziwo odpalił.

 

 

Edit: teoretycznie to nie musieli głowicy ściągać, przynajmniej tak jest w książce, wystarczyło zdjąć klawiaturę.

Edytowano przez grzegorz508

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ozzy    0

Jeżeli twoja hipoteza z pęknięta głowica się sprawdzi to będzie problem.

w teorii to może tak jest ale czy w praktyce? nie wiem ja tego nie widziałem

 

Edit: Możliwa będzie ewentualna naprawa pękniętej głowicy czy nie?

Bo koszt nowej jest ogromny!

Edytowano przez ozzy

Jestem jaki jestem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

U mnie była spawana, ale to nie jest dobre wyjście, bo w tym roku juz była wymieniana uszczelka. Muszę kiedyś się zebrać i kupić nową. Na allegro widziałem za 500 zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Może głowica nie pękła jesli przed "naprawą" nie dymił. Najprawdopodobniej głowica do planowania lub coś nie tak z uszczelką. Przy skąłdaniu głowicy trzeba oczywiście na nowo wyregulowac zawory.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez huard
      Witam panowie chciałem się dowiedzieć czy ktoś zwiększał moc w MF 5460 posiadam takiego z 2008rok oryginał ma 115 chciałbym zwiększyć na 125 czy się da? Jakie koszty, i czy trzeba w nim wyciągać pompę?
    • Przez center
      Witam wszystkich mam problem związany z wyciekiem oleju z prawej zwolnicy z mojego MF255, po pracy gdy został umyty i stał w garażu olej wyciekł ze zwolnicy na świeżutko umytą felgę trudno powiedzieć czy jest to między uszczelką czy na wałku trudno tam teraz zajrzeć dokładnie. Ale chcę się spytać czy to ktoś rozbierał może? jest to bardzo skomplikowane żeby wymienić same uszczelniacze? pozdrawiam
    • Przez slavo666
      Witam
      Od jakiś dwóch lat sporadycznie pojawiają się głuche stuki z okolic silnika przy pracy pod duzym obciazeniem  ponad 2000 obr.  Czasami ustaną same po chwili jak zmniejszę obroty a czasami muszę zagasić silnik. Obstawiałem na początku panewke ale po takim czasie to już by waliło cały czas poza tym nie widzę spadku cianienia oleju. A poza stukami nie ma żadnych innych objawów. Jakieś propozycje?
      Uprzedzam stuki zależne są od obrotow a nie od predkosci jazdy. Zawsze swój początek mają od przeciążenia ( np podjazd pod górkę z ładunkiem) 
    • Przez luki08
      Witam zastanawiam się nad zakupem agregatu do mojego ferdka i tu pytanie czy użytkuje ktoś podobny agregat i mógłby się podzielić opinią.  Pole i tak uprawiałbym wstępnie  agregatem na wąskim zębie z podwojnym wałkiem strunowym a ten byłby do ostatniego przejazdu z siewnikiem 

       Ten agregat nie ma hydropaka ale jest lekki około 250 kg i "krótki " myślę że jak z przodu dorzuce 100kg powinno się dać tym pracować.  
      Będę wdzięczny za każdą poradę.
    • Przez Dabek321
      Witam ostatnio często Massey nie chcę wogule ruszyć ni nic wchodzą dwa biegi, 1 i 3 wtedy rewers ani nic nie reaguje massey nie chce ruszyć trzeba odczekać jakiś czas żeby to minęło dość długo. Czy ktoś miał podobny problem?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj