darus74

Końcówki wtryskiwaczy zetor x8540

Polecane posty

darus74    3
Witam, mam zamiar wymienić końcówki wtryskiwaczy. Proszę o sugestię, porady odnośnie regulacji,rozbierania i składania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur125    1327

ale jakie porady? ma być czysto, najlepiej jak na stole operacyjnym. śrubek nie poukręcasz , to bajeczna robota. Wyjmujesz wtryskiwacze , oddajesz do sprawdzenia , wymiany końówek, skręcasz , odpowietrzasz, i ma pyrkotać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mostowiak    21

Kup najlepiej orginalne konicowki albo wuzetemu.mycie w ultradziwiekach osuszenie zlozenie regulacja cisnienia otwarcia.wymiana filtrow paliwa. Pod warunkiem ze w ukladzie nie ma korozji i opilkow.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darus74    3

Ma zegar,wymjeniałem już końcówki w c 360.Chodzi mi głównie o to że w tych modelach nie ma kreski na końcówce i regulacja ciśnienia jest na podkładki.Więc moje pytanie czy jest inny znak na końcówce czy nie ma tam różnicy i czy regulacja jest prosta czy trzeba bedzie trochę pokombinować z grubosciami tych podkładek.Końcówki kupiłem czeskie oryginalne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mostowiak    21

No podkladkami sie reguluje jak masz komplet podkladek do regulacji wtryskiwaczy to mozesz sie pobawic.ale taniej wyjdzie oddac Wtryski komus kto tym  sie zajmuje.robota od szt.30-50zl plus czesci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darus74    3

Podkładek jeszcze nie kupiłem a w okolicy nie ma nikogo kto robi takie rzeczy dobrze ostatni oddałem pompę i wtryski od 80-tki do takiego jednego to poraszka.Dlatego próbuje sam,jak mi nie wyjdzie to może polecicie kogoś kto robi dobrze wysyłkowo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darus74    3

Bez obrazy. Zacząłem zdawać sobie sprawe że 90% forumowiczów to dzieciaki z podstawówki i ich odpowiedzi są typu: oddaj do mechanika; mój wujek powiedział....;tata miał ale nie pamiętam jak to wyglądało.O tym to wiem bez zakładania tematu na forum.Sorry ale mnie to nie zadawala.Właśnie wyciągnąłem wtryski i wstepnymi spostrzeżeniami mogę się podzielić z zainteresowanymi.Mostowiak widzę że piszesz do rzeczy, wymieniam końcówki bo leją,objawy to biało-niebieski gryzący dym na zimnym silniku.Po próbie na zegarze końcówki leją ewidentnie.Moje pytanie ilo otworowe są końcówki do tych zetorów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mostowiak    21

Bialy dym swiadczy ze silnik jest nie dogrzany ja wswoim zetorze nie mam swiec zarowych  a wiec po odpaleniu to normalny obiaw.zas niebieski to juz olej.jezeli go nie ubywa to ok. o lejacych wtryskiwacz ma objawy czarnego dymu nie rowna praca na biegu jalowym przybywanie oleju w silniku czyli paliwo przedostaje sie do oleju.na kazdym rozpylaczu jest nr a wiec mozesz sobie sprawdzic.lub tez w instrukcji powinno byc opisane.moim zdaniem te wtryski sa ok ty je nie potrawisz zweryfikowac. na zwyklym probniku powinno sie dac je sprawdzic jak mialem watpliwosci to wrzucalem na eps 200 bosch funkcja rozpylania i bylo widac czy konicowka wykrapla.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darus74    3

Końcówki wszystkie lały po wymianie na nowe zimny silnik przestał kopcić . Odnośnie regulacji ciśnienia podkładkami to nie było problemu po zmontowaniu wtrysków na oryginalnych pokładach ciśnienie Okazało się prawidłowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darus74    3

Ciężko powiedzieć świeży nabytek. Tylko tyle mogę powiedzieć że ma 8k mth i poprzednik jeździł bez filtra paliwa i odstojnika przez 8 lat bo ktoś mu powiedział że te modele nie miały.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
    • Przez Marcink10
      Witam. Potrzebuje pilnej pomocy z pacjentem zetor forterra 11441. A mianowicie problem polega na tym że podnośnik nie działa (jedynie czasami po odpaleniu chwile podnosi) oraz nie działa wgl wałek wom. Problem rozpoczął się po umyciu ciągnika. Sprawdzone kostki pod kabiną, wszystkie wyczyszczone i zapśikane contactem i nadal nic nie pomogło. Sprawdzone także kostki przy ehr. Proszę o pilną pomoc i z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj