lukasz0920

Case MX 135 -Rewers elektrohydrauliczny nie działa

Polecane posty

lukasz0920    443
Witam Mam problem z case mx 135. Od roku co jakiś czas nie działał rewers po odpaleniu ciągnika, wystarczyło popukac wajche od skrzyni biegów i zaczął działać. Problem znikał. Dzisiaj po całym dniu pracy, koszenie trawy chciałem wjechać na podwórko i nagle przestał całkiem działać. Cechy podejrzane - dzisiaj co jakiś czas mrugala kontrolka od walka - gdy przełącze rewers w tył to kontrolka się zapala ale nie rusza - no i gdy włączę czwarty bieg i w tył, mruga N Ogólnie wyłączyłem i włączyłem prąd i nic nie dało. Sprawdzałem różne kostki itp no nic nie widać podejrzanego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
chesterr87    6
19 minut temu, lukasz0920 napisał:

Witam Mam problem z case mx 135. Od roku co jakiś czas nie działał rewers po odpaleniu ciągnika, wystarczyło popukac wajche od skrzyni biegów i zaczął działać. Problem znikał. Dzisiaj po całym dniu pracy, koszenie trawy chciałem wjechać na podwórko i nagle przestał całkiem działać. Cechy podejrzane - dzisiaj co jakiś czas mrugala kontrolka od walka - gdy przełącze rewers w tył to kontrolka się zapala ale nie rusza - no i gdy włączę czwarty bieg i w tył, mruga N Ogólnie wyłączyłem i włączyłem prąd i nic nie dało. Sprawdzałem różne kostki itp no nic nie widać podejrzanego

cewka rewersu do wymiany

a tak pozatym to MX ma blokade na 4 biegu w tył ;D  wiec to  normalne ze  mruga  kontrola i nie jedzie

Edytowano przez chesterr87

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
chesterr87    6

Na poczatek wyjmij cewke  zobacz czy  nie ma pęknieć albo czy nie jest po prtosu przepalona będzie czuć :)  a dokładniej  cewkę można zmierzyc  miernikiem   w zakresie  opornosci   jak nic nie wskaże to w śmietnik  .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymonl    7

Ewentualnie zamień miejscami cewki od jazdy przód/tył, często jest to i szybsze i pewniejsze od miernika


Naprawa ciągników, maszyn rolniczych i maszyn budowlanych. 
Śląsk, 510 388 391, Warsztat Lazar na fb --> https://www.facebook.com/warsztatlazar

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz0920    443
28 minut temu, szymonl napisał:

Ewentualnie zamień miejscami cewki od jazdy przód/tył, często jest to i szybsze i pewniejsze od miernika

ale jak zamienię to co będzie ? nie działą ani przód ani tył

w ostateczności mogę zamówić cewkę i najwyzej odesłać jak będzie zbędna.
https://allegro.pl/oferta/case-mx-elektrozawor-jazdy-przod-tyl-rewers-cewka-8507822622

a to przykładowo jakaś część cewki czy co ?
https://www.olx.pl/oferta/cewka-elektrozawor-rewersu-kierunku-jazdy-case-mx-magnum-new-holland-CID757-IDrM0U9.html

https://agristar.pl/ciagniki/czesci-case/elektryka/elektrozawory/4194-ele7006-elektrozawor-przod-tyl-rewersu.html

tu 530 zł najtaniej w sumie dziwne ze nie ma zamienników.
Ogólnie chyba mf serii 30xx jest mniej awaryjny niż teaki case mx

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
chesterr87    6

ele7006-elektrozawor-przod-tyl-rewersu.jpg

13 minut temu, lukasz0920 napisał:

ale jak zamienię to co będzie ? nie działą ani przód ani tył

w ostateczności mogę zamówić cewkę i najwyzej odesłać jak będzie zbędna.
https://allegro.pl/oferta/case-mx-elektrozawor-jazdy-przod-tyl-rewers-cewka-8507822622

a to przykładowo jakaś część cewki czy co ?
https://www.olx.pl/oferta/cewka-elektrozawor-rewersu-kierunku-jazdy-case-mx-magnum-new-holland-CID757-IDrM0U9.html

https://agristar.pl/ciagniki/czesci-case/elektryka/elektrozawory/4194-ele7006-elektrozawor-przod-tyl-rewersu.html

tu 530 zł najtaniej w sumie dziwne ze nie ma zamienników.
Ogólnie chyba mf serii 30xx jest mniej awaryjny niż teaki case mx

To i tak sa zamienniki oryginał inaczej wyglada i na dodatek  kompletna dlatego taka cena

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz0920    443

Więc tak. Cewka dobra no i case ma oddzielna na tył i przód. Winna była linka od sprzęgła, wypadła. A odnośnie nie działającego rewersu co jakiś czas to zmostkowany kabel od siedzenia dobrze nie łączył a tak już wszystko sprawne. Jeden dzień Ferguson musiał jeździć i ogólnie nie wyobrażam sobie pracy ciągnikiem z turem, to bardzo nie wygodne, nie ma jak są dwa ciągniki a ten z turem jako pomocniczy. Tak więc wszystkim dziękuję za pomoc. Nie spodziewałem się że tu ktoś jeszcze pisze i pomaga. Agrogoto kojarzę tylko z kilkoma użytkownikami którzy się kłócą i wysmiewaja albo te wszystkie c-360 i chwalenie ich oraz podniecanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    220

Linka czemu była winna? Temu, że sprzęgła nie było chyba... Cewki musza byc dwie, albo dziala przod albo tyl, lub nic. Wszędzie są ludzie i ludziska... A niektórzy sa tacy, że nie warto im pomagać..

  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz0920    443

Właśnie ze sprzęgła nie było, prosta sprawa, a ja oglądałem wcześniej tą linkę i myślę sobie a to pewnie od ręcznego taka luźna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz0920    443

Problem pozostał, co jakiś czas jadę ciągnikiem, staje, pukam w wajche od biegów, zamruga n i dalej jedzie. Nie mam pomysłu co to. Dodam że jak nie jedzie to dam rewers w tył i kontrolka nie świeci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    220

A tą cewke, to Ty zostawiłeś tą co była? Czy zamieniłeś ją jednak z blokadą np? Bo może się przegrzewa i rozłącza. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    220

A co do tego maja mechaniczne biegi skoro mu rewers rozłącza?

A jakie masz napięcie na aku? Przy klemach wszystko dokręcone i czyste? Na kabinie punkt 12v jeszcze sprawdz, bo coś mi tu wygląda na niskie napięcie. Wtedy też N-ka mruga.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz0920    443

Tak więc napięcie okej. Ogólnie problem jest większy właśnie przy takiej brzydkiej pogodzie. Im większa wilgoć tym to się częściej zdarza. Ostatnio jak teraz jeździłem to kontrolka walka w kółko mrugala. Włączyłem i wyłączyłem i znowu mruga


Cewki zostały, są dwie od przodu i tyłu. Są dobre elektryk sprawdzał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    115

Sprawdź przełącznik przy drążku zmiany jazdy przód/N/tył.  Kolejna sprawa to brak masy, otwórz skrzynkę z Akumulatorami przeczysc klemy i posprawdzaj kable od masy.

Edytowano przez Ziel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    220

Ja nadal bym się upierał na problem z ładowaniem/akumulatorami/brakiem dobrego styku...

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bezbarwny    1268

problemy z elektryką, mogą być powodowane zużytymi szczotkami alternatora. 


You Shook Me All Night Long

M&M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin34    141

Przy kierownicy masz pod tą dzwignia od rewersu taka pomarańczowa Skrzynecka to przełacznik rewersu przód tyl wielkosci paczki zapałek pewnie ci się popsuła 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez lukasz0920
      Witam szukam instrukcji obsługi i katalogu części do case mx 135, sporo szukałem i nic darmowego nie znalazłem. Jeżeli nic nie znajdę będę musiał coś kupić. Może jakiś dobry użytkownik by udostępnił elektroniczna wersję np na Dropbox?
    • Przez Tomcase5130
      Witam koledzy. Mam problem z case 5130 rok 1996. Podczas jazdy gdy skrece koła na max traktor sie zatrzymuje. Gdy olej się nagrzeje. (częściej to występuje podczas cofania do tyłu). Może ktoś miał podobny przypadek? Czy może być to pompa na wykończeniu? 
      Pozdrowienia
    • Przez gandi77
      Witam potrzebuje pomocy zakupiłem ostatnio case mx 135 i nie ma w nim hamulca recznego myślę ze poszły tarcze hamulcowe, tylko mam taki problem nie wiem gdzie one sie znajdują czy ktoś może mi pomóc? nie mam żadnej instrukcji która by mi pomogła zlokalizować tarcze.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj