News
spirit01

Renault 120.54 problem z hydraulika

Polecane posty

spirit01    0

Witam mam problem z wspomaganiem/hydraulika po wymianie Oleju hydraulicznego  wszystkich filtrów  nie działa wspomaganie lecz w podnośnik działa znakomicie  w czym może  być problem? Czy odpowietrza się gdzieś samo wspomaganie.

Dodam ze jeszcze była wymieniana pompa hydrauliczna 

Edytowano przez spirit01

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agrest    4518

W większości sprzętów mechanicznych odpowietrzanie polega na kilkukrotnym maksymalnym skręcie kierownicą raz w prawo raz w lewo. Oczywiście na uruchomionym silniku. Przy maksymalnym skręcie  chwilę potrzymać kierownicę, potem jazda w przeciwną stronę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
spirit01    0
37 minut temu, Agrest napisał:

W większości sprzętów mechanicznych odpowietrzanie polega na kilkukrotnym maksymalnym skręcie kierownicą raz w prawo raz w lewo. Oczywiście na uruchomionym silniku. Przy maksymalnym skręcie  chwilę potrzymać kierownicę, potem jazda w przeciwną stronę.

Nie da się skręcić kierownica  nawet jadąc do przodu 0 wspomagania 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Vroobel    6

Pompa hydrauliczna jest osobna od wspomagania czy jedna pompa zasila cała hydraulikę? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peewee1984    30
3 godziny temu, spirit01 napisał:

Witam mam problem z wspomaganiem/hydraulika po wymianie Oleju hydraulicznego  wszystkich filtrów  nie działa wspomaganie lecz w podnośnik działa znakomicie  w czym może  być problem? Czy odpowietrza się gdzieś samo wspomaganie.

Dodam ze jeszcze była wymieniana pompa hydrauliczna 

Wymieniales pompe glownej hydrauliki czy ta od wspomagania? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peewee1984    30

Nie znam renowek, wiec niewiele mi to mowi, ale jezeli wymieniles pompe od wspomagania, to albo ma niewłaściwy kierunek obrotow, albo zle podlaczone przylacza... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
spirit01    0
11 godzin temu, peewee1984 napisał:

Nie znam renowek, wiec niewiele mi to mowi, ale jezeli wymieniles pompe od wspomagania, to albo ma niewłaściwy kierunek obrotow, albo zle podlaczone przylacza... 

Przyłącza są na 100% dobrze podłączone

Pompa kręci się identycznie jak poprzednia  idealnie wpasowała się w tryb

Olej w siłownikach pojawiał się ale bez ciśnienia 

Ktoś miał podobny problem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agrest    4518

No to jak jest olej to problem może być z zasysaniem lewego powietrza.

W tym roku padła mi hydraulika w mf 174. Wymieniłem pompę nic nie dało. Podawała olej ale bez ciśnienia. 

Mechanik pozmieniał wszystkie oringi po drodze i ciśnienie wróciło.

Posprawdzaj połączenia, jak są oringi to wymień na nowe, nawet jak nie widać zużycia. 

Nie wiem jak filtr wygląda ale u mnie np podstawa filtra była uszczelniania oringiem, jak nierówno podociągasz śruby też może być problem. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agrest    4518

Nie wiem jak to wygląda, ale od zasysania oleju jechać do pompy. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peewee1984    30

Chyba w kazdym orbitrolu jest mala pompa zębata, żeby w razie awarii hydrauliki dało się skręcić kołami. Mozesz podnieść przednia oś i pokrecic kierownica... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
spirit01    0
19 godzin temu, peewee1984 napisał:

Chyba w kazdym orbitrolu jest mala pompa zębata, żeby w razie awarii hydrauliki dało się skręcić kołami. Mozesz podnieść przednia oś i pokrecic kierownica... 

Podnieslismy renówkę dało się kręcić kołami ale strasznie ciężko   zauważyłem ze jedna strony pompy strasznie się grzeje 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peewee1984    30

Przy podniesieniu przedniej osi powinniscie krecic kierownica bez odpalania traktora. Brak wspomagania i grzejaca sie pompa moze byc nastepstwem tego ze nie dochodzi do niej olej,albo jest jego ujscie zablokowane i mieli sie w srodku. Odkrec przewod wychodzący z pompy od wspomagania i zobacz czy po odpaleniu pojawi sie olej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tomislawwitow
      Witam, po kilku latach bezawaryjnego działania oryginalny rozrusznik Boscha zauważalnie gorzej kręci.
      Daliśmy go do "Speca" których go posprawdzał, nie tykał tylko wirnika, reszta jest ok.
      Chcieliśmy kupić szybkoobrotowy ale konkretny zaczyna się od kwoty 800 zł. 
      Pytanie jest następujące, czy jest sens wymiany wirnika na nowy i czy np. ten będzie pasował ? 
      https://allegro.pl/oferta/wirnik-rozrusznik-bosch-john-deere-new-holland-7894701950
    • Przez Facundoo
      Witam, Panowie poszukuję ciągnika Renault, interesują mnie takie modele: 
      - seria 34: 75-34 MX lub TX, 80-34PX, 85-34MX, 90-34MX lub TX,
      -seria 14: 75-14RS, 85-14LS, 85-14TS-TX,95-14 TX.
      Jeśli ktoś z Was przypadkiem natrafi na któryś z w/w modeli godny uwagi, proszę na informacje na PRIV, będę zobowiązany.
    • Przez Mariusz207
      Witam ciężko wchodzi rewers i biegi w renault ares 550rx rewers mechaniczny biegi też ciezko wchodzą ale nic nie zgrzyta 4 polbiegi bez problemu się przełanczaja czasem na zimnym po wcisnieciu biegu ciagnik powolutku jedzie przy wduszonym sprzegle co może byc przyczyną że tak ciezko wchodzą synchronizatory ale nic nie zgrzyta i na wszystkich biegach ciężko wchodzą proszę o jakieś podpowiedzi
    • Przez krzysztofsmok77
      witam. Posiadam Renault 110.54 z ehr i elektrorewersem. Przymierzam sie do wymiany oleju w skrzyni i w silniku. Moje pytanie brzmi ile tych filtrow jest. Od skrzyni sa tylko te dwa przeplywowe czy sa gdzies jeszcze ukryte a od silnika czy tylko ten jeden?
    • Przez Mariusz207
      Witam ciężko wchodzi rewers i biegi w renault 550rx rewers mechaniczny biegi też ciezko wchodzą ale nic nie zgrzyta 4 4 polbiegi bez problemu się przełanczaja czasem na zimnym po wcisnieciu biegu ciagnik powolutku jedzie przy wduszonym sprzegle co może byc przyczyną że tak ciezko wchodzą synchronizatory ale nic nie zgrzyta i na wszystkich biegach ciężko proszę o jakieś podpowiedzi
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj