News
Sebol85

Mtz Belarus 1221.4-Brak połączenia z układem Common rail

Polecane posty

Sebol85    0

Witam posiadam mtz Belarus  1221.4 rok 2012 Silnik MMZ "common rail " od niedawna po włączenia prądu wyskakuje błąd na wyświetlaczu w desce rozdzielczej " C-BUS" jest to brak komunikacji na magistrali Can Bus. Ciągnik kręci nie odpala. 

Jestem z małopolski u nas ciężko z serwisem do tego modelu dzwoniłem za warszawę kazali mi poprzeglądać wtyczki popsykać specyfikami ale nie do końca to pomogło czasem jest dobrze czasem zgaśnie i już nie odpali trzeba czekać i próbować kluczyk 1/0 i jak zaskoczy że nie wyskoczy błąd to odpali od razu. Miał już ktoś taki problem jak idzie ta magistrala żebym mógł sprawdzić czy wszystkie wtyczki przepatrzyłem. Proszę o pomoc lub kontakt do jakiegoś fachowca. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
master21    10

bezpieczniki sprawdź u mnie był z przodu za kierownicą spalony i tylko że nie odpalałc w ogóle a u Ciebie to wygląda jak by właśnie coś nie łączyło. Dużo masz w nim godzin?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Sebol85    0

Witam bezpieczniki posprawdzane, układ zasilania przedmuchany sprężonym powietrzem,  filtry paliwa wymienione na nowe, bak wypłukany. Zastanawiam się nad wymiana układu zasilania na zwykłą pompę i zwykłe wtryski. Silnik do tej pory się dobrze sprawował oleju nie bierze więc raczej warto zainwestować jeszcze w ten silnik, szukałem używanej pompy paliwowej do silnika D. 260 ale nigdzie nie mogę znaleźć, więc opcja wchodzi nowej pompy 4200 brutto. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
master21    10

głowice są inne przy wtrysku common rail chcąc przerobić to na zwykły wtrysk musisz kupić nowe głowice

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szzone    8

Problem leży w elektryce możliwe że sracyjka szwankuje.

A jaki wyswietla się błąd na wyświetlaczu na słupku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
master21    10

Sebol85. Połączenia elektryczne przedmuchiwałeś i spreyem do elektryki zalewałeś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sebol85    0

Witam tak złącza były pryskane preparatem. Jeszcze sprawdzę złącze skręcane na silniku bo dziś nie łączyło poruszałem i zaskoczyło więc temat tabu. Raz działa raz nie działa. 

Na słupku nie wyświetla żadnego błędu wyskakuje wykrzyknik ale jak wchodzę w błędy to nie ma nic. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sebol85    0

Jeszcze się zastanawiam bo wyczytałem w necie że są dziwne sterowniki silnika żeby wysłać sterownik na serwis niech go przeglądną u siebie żeby było wiadomo od czego zaczynać szukanie problemu. Próbował ktoś z kolegów się wpinać w gniazdo diagnostyczne jakimś programem. ??

Kolego master 21 wszystko było rozłączane psykane preparatem nawet osłony plastikowe gniazd co są na sterowniku rozbierałem żeby przedmuchać kurz który był tam zebrany. 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Hyosu
      Sprawy hydrauliki rozwiązałem teraz pora na WOM, wiem że to trochę bubel w mtz ale może da radę jakoś to ogarnąć żeby było dobrze.
      Problem mam taki że jak prasuje ale uprawiam brona aktywna to wałek lubi stanąć, dzieje się tak zwykle bo wajcha jakby słabo trzymała, jak pcham ja w stronę włączonego WOM to nic się nie ślizga. Da radę jakoś podregulowac ta wajchę żeby mocniej trzymała WOM? Bo trochę upierdliwe cały czas na siłę pchać dźwignie.
    • Przez Hyosu
      Niech ktoś mi opiszę orginalny rozdzielacz mtz, czy jest możliwość żeby działał dwustronnie, na tylnych wyjściach jak podłącze siłownik dwustronnego działania to mi działa tylko w jedną stronę. A w drugą się robi jakby wolny spływ? 
      Te przednie sekcje też tak działają? A jeżeli też to czy da radę zrobić żeby operować siłownikami 2 stronnego działania?
    • Przez Narko
      Witam Wszystkich
      Temat poswiecony totalnej metamorfozie i remontowi JUMZA 6M.
      Jestem na etapie modyfikacji i kapitalnego remontu ciagnika.
      Cel jest prosty... zrobic z niego ciagnik,ktory spelni moje wymagania a praca nim sprawiala przyjemnosc.
      Na dzien dzisiejszy silnik jest po kapitalnym remoncie. Teraz hydraulika no i tu jest wielkie pole do popisu... rozdzielacz na linkach 7 sekcji ale teraz nie o tym. Pytan mam kilka do uzytkownikow Jumza w kwestii szczelnosci tylnego mostu. Zmieniajac  olej w przekladni glownej zauwazyliscie jakies zmiany w oleju, tzw. "mleko" ? Czy zauwazyliscie w oleju jakies zabrudzenia,ktore moglyby sie dostac np. przez okno rewizyjne ? Do czego zmierzam? Z racji duzej ilosci oleju w wannie przekladni glownej chcialbym go wykorzystac do zasilenia calej hydrauliki Jumza. Hydraulika to bedzie dosc mocna strona ciagnika,ktora bedzie dosc mocno eksploatowana wiec chcialbym zapobiec grzaniu sie oleju... stad pomysl by wykorzystac te kilkadziesiat litrow oleju w przekladni.
      Zmodyfikowales/usprawniles  swojego Jumza,pochwal sie i podyskutujmy o tym.
      Hejt czy stwierdzenia " po co ,to nie ma sensu, Jumz nigdy nie bedzie pelnowartosciowym ciagnikiem, sa lepsze i fajniejsze traktory,mogles wybrac inny ciagnik " sa mi zbedne... wiec sie nie wysilajcie i nie robcie mi smietnika w temacie.
      Fotki z remontu sa i beda kolejne ale nie teraz... a bedzie co ogladac
    • Przez Pawel9089
      Witam. Planuje zmienić kabinę w MTZ ponieważ w tej kwadratowej jest trochę mało miejsca i wgl i teraz pytanie do was jaka byście polecili ?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj