S4V1O1

T-25 rejestracja

Polecane posty

S4V1O1    0

Siemka wszystkim 

Chciałbym się spytać czy ktoś miał z was podobną sytuację. Otóż mój tata ma Władymira t-25 A2 który nie jest zarejestrowany. Ostatnio przeglądałem papiery od tego ciągnika i znalazłem dowód rejestracyjny wraz z umową kupna. Od taty dowiedziałem się że nie można go zarejestrować z powodu braku jednej umowy pomiędzy 1 właścicielem a 2 , a do tego ciągnik nie był przerejestrowany . I teraz jest pytanie czy można coś z tym zrobić czy już koniec .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Konrad_Duda    83

Miałem podobną sytuacje, rozwiązaniem jest spotkanie się z 1 i 2 właścicielem i napisanie umowy kupno sprzedaży tak zwana ciągłość sprzedaży lub odpis notarialny jeśli ktoś ma kopie umowy( tak ja zrobiłem bo jeszcze żyli). Można też podpisać wprost z 1 właścicielem.

Dobrze że masz dowód rejestracyjny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dontcry    118

A ta umowa miedzy 1 a2 wlascicielem kiedy powinna mniej więcej byc zawarta? W ktorych latach? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S4V1O1    0

Jest problem bo mam tylko imię i nazwisko i gminę . Czyli z tego wynika ze nie ma innej możliwości zarejestrowania .

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    2471

legalnie nie mozesz zlozyc wniosek w sadzie o zasiedzenie ewentualnie odwiedzic pierwszego wlasciciela moze on ma umowe


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Konrad_Duda    83
1 godzinę temu, S4V1O1 napisał:

Jest problem bo mam tylko imię i nazwisko i gminę . Czyli z tego wynika ze nie ma innej możliwości zarejestrowania .

 

Poniżej to co ja zrobiłem.

Idziesz do urzędu stanu cywilnego w danej gminie i prosisz o znalezienie człowieka o Imieniu i nazwisku które masz, powodem jest odnalezienie poprzedniego właściciela pojazdu i poprawienie błędu prawnego w rejestracji. Spisują twoje dane, sprawdzają dokumenty i za kilka dni przygotują ci informacje o adresie zameldowania chyba że nie żyje to już jest wielki problem. 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzechooo    789

Jeszcze trzeba mieć na uwadze ubezpieczenie i fundusz gwarancyjny, jeżeli ktoś się dopatrzy że nie było ubezpieczenia przez parę lat to może słono kosztować, no chyba że opłacacie bez przerwy ubezpieczenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    2471
Konrad_Duda napisał:

1 godzinę temu, S4V1O1 napisał:

Jest problem bo mam tylko imię i nazwisko i gminę . Czyli z tego wynika ze nie ma innej możliwości zarejestrowania .

 

Poniżej to co ja zrobiłem.

Idziesz do urzędu stanu cywilnego w danej gminie i prosisz o znalezienie człowieka o Imieniu i nazwisku które masz, powodem jest odnalezienie poprzedniego właściciela pojazdu i poprawienie błędu prawnego w rejestracji. Spisują twoje dane, sprawdzają dokumenty i za kilka dni przygotują ci informacje o adresie zameldowania chyba że nie żyje to już jest wielki problem. 

 

a RoDo a co do ubezpieczenia to musi byc ubezpieczenie w dniu rejestracji


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    543
2 godziny temu, Konrad_Duda napisał:

Idziesz do urzędu stanu cywilnego w danej gminie i prosisz o znalezienie człowieka o Imieniu i nazwisku które masz, powodem jest odnalezienie poprzedniego właściciela pojazdu i poprawienie błędu prawnego w rejestracji. Spisują twoje dane, sprawdzają dokumenty i za kilka dni przygotują ci informacje o adresie zameldowania chyba że nie żyje to już jest wielki problem. 

Taaaaaa, tak po prostu urzędnik przekaże Ci dane obcej Ci osoby łącznie z adresem zameldowania 😄 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzechooo    789
wojtal24 napisał:

a RoDo a co do ubezpieczenia to musi byc ubezpieczenie w dniu rejestracji

ok, ale jeśli nie było ubezpieczenia 20 lat to kto za to zapłaci? ubezpieczenie to raczej od dnia zakupu, po jak pan x sprzedał ciągnik panu y np. w 2001 r, i ma na to umowę, albo co lepsze był w urzędzie komunikacji i zgłosił ze sprzedał maszynę to w dupce bedzie miał pana y, a pan y jak kupił ciągnik i nie płacił ubezpieczenia to wesoło może nie być zwłaszcza że jak w systemie pojawi się nowe ubezpieczenie maszyny która przez parę lat nie była ubezpieczana.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    543

Fundusz się nie czepi bo na 99% ten ciągnik został wyrejestrowany przez poprzedniego właściciela a kolejni przekazywali sobie tylko umowy i dowód osobisty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj