wujo_usiu

tur do 30 badz 60

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
wujo_usiu    5

Witam . Proszę o małą poradę odnośnie tura do c330 bądź c360 , mam te dwa ciągniki i nie wiem do którego zakupić tur , trzydziestka praktycznie stoi nie używana i myślałem o niej , tur miałby służyć do wywozu obornika z obory raz w miesiącu i podczas żniw do zwozu bel , więc łyżka i widły muszą być. Proszę o opinie jaki był by najlepszy i dlaczego i najlepiej o cenę z montażem i dowozem . Dziękuję z góry i pozdrawiam ! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemekuliski    126

w 30 hydraulika działa bez walka to już na plus a 60 cięższa i obornik ładować lepiej bo mniej się będzie ślizgać a w jednym i drugim jak nie ma wspomagania będzie mało komfortowo się użytkować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Jednak 60 ma lepszą przekładnię kierowniczą niż 30 .

38 minut temu, wujo_usiu napisał:

więc łyżka i widły muszą być

Dlaczego ? Wystarczy krokodyl lob widły do obornika . Łatwo odkręcić zęby i masz widły do bel .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
6465    12380

Co ty gadasz łatwo odkrecisz?  Jak ci zardzewnieja nakrętki po oborniku to ich atomem nie ruszysz. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

zdecydowanie 360, do 330 w przyszłości będziesz mógł sobie dokupić ramę i w razie potrzeby zakładać wysięgnik


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego tylko  do c360 zmieniasz zasilanie pompy jak coś podpowiem jak przerobić i tur śmiga aż miło 1300 kg dźwiga bez gazu tylko po zmianie zasilania. Bo przed zmianą to pożal się Boże. 

20190907_114208.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
2 godziny temu, 6465 napisał:

Co ty gadasz łatwo odkrecisz?  Jak ci zardzewnieja nakrętki po oborniku to ich atomem nie ruszysz. 

No u mnie jeszcze nie zdążyły zardzewieć B|. Ale i tak już sobie dorobiłem osobną ramkę z samymi igłami do bel . Koszt niewielki i spokój z odkręcaniem .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
6465    12380
21 minut temu, Case_service123 napisał:

Kolego tylko  do c360 zmieniasz zasilanie pompy jak coś podpowiem jak przerobić i tur śmiga aż miło 1300 kg dźwiga bez gazu tylko po zmianie zasilania. Bo przed zmianą to pożal się Boże. imageproxy.php?img=&key=26b4927702ab1ea6

20190907_114208.jpg

1300kg c360 to na podnosnik a nie na tura. Jeśli to tą  c360 ze zdjęcia to dziwne że ci felgi nie popekaly. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, 6465 napisał:

1300kg c360 to na podnosnik a nie na tura. Jeśli to tą  c360 ze zdjęcia to dziwne że ci felgi nie popekaly. 

Nic nie pęka ni felgi ni opony. Może jak by codziennie takie ciężary dźwigal to by popekaly ale sporadycznie ponad tonę się bierze i jakoś już 2 lata wytrzymuje i nie zamierzam wstawiać opon szerokich odpowiednie cisnienie w wąskich wystarczy, a ta c360 chodzi tylko w turze i w bardzo lekkich pracach typu kopaczka, opryskiwacz. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolkam72    28

W c 360 tur będzie dobrym rozwiązaniem. Do tego wspomaganie szerokie laczki na przód i robota idzie jak trzeba. Jak by się postarał to i balast na tył robota o niebo lepsza. Jedno co mogę Ci dać do myślenia to kupuj ładowacz z znanej firmy jak np. Wol met, hydramet itp nie żadne ulepy rzemiosła z pobliskiej niby,, firmy,,. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, rolkam72 napisał:

W c 360 tur będzie dobrym rozwiązaniem. Do tego wspomaganie szerokie laczki na przód i robota idzie jak trzeba. Jak by się postarał to i balast na tył robota o niebo lepsza. Jedno co mogę Ci dać do myślenia to kupuj ładowacz z znanej firmy jak np. Wol met, hydramet itp nie żadne ulepy rzemiosła z pobliskiej niby,, firmy,,. 

Powiem Ci kolego co do wolmeta to nie jest to jakiś rarytas co prawda miałem 2 sekcyjny z wolmetu ale chodzil na boki o mi pękł teraz mam agromaxa euroramke i tego już nie powiem że chodzi. Na hydramet nie mam zdania bo go nie mialem. Fakt wolmet będzie 25 cm wyżej podnosił bo ma dłuższą ramę ale co za tym idzie ciagnik ma ciężej. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolkam72    28
9 godzin temu, Case_service123 napisał:

Powiem Ci kolego co do wolmeta to nie jest to jakiś rarytas co prawda miałem 2 sekcyjny z wolmetu ale chodzil na boki o mi pękł teraz mam agromaxa euroramke i tego już nie powiem że chodzi. Na hydramet nie mam zdania bo go nie mialem. Fakt wolmet będzie 25 cm wyżej podnosił bo ma dłuższą ramę ale co za tym idzie ciagnik ma ciężej. 

Wiadomo każda firma ma plusy i minusy oraz zdarzają się takie przypadki jak opisujesz. Podałem te firmy jako przykład bo najważniejsze jest sprawdzić kilka egzemplarzy ocenić jakość elementów spasowanie itp i dopiero podejmować jakieś decyzje a nie jechać i kupić pierwszego lepszego od firmy,, x,, która dziś jest jutro jej niema a spasowanie elementów było wykonywane,, na kolanie,, 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154
19 godzin temu, rolkam72 napisał:

W c 360 tur będzie dobrym rozwiązaniem. Do tego wspomaganie szerokie laczki na przód i robota idzie jak trzeba. Jak by się postarał to i balast na tył robota o niebo lepsza. Jedno co mogę Ci dać do myślenia to kupuj ładowacz z znanej firmy jak np. Wol met, hydramet itp nie żadne ulepy rzemiosła z pobliskiej niby,, firmy,,. 

takim oto sposobem zaczyna się robić skarbonka ze starego parcha, zamiast pchać worek $$ w ciągnik lepiej już pomyśleć o byle ostrówku


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolkam72    28

No niestety tak jest jak coś sie chce to trzeba kase ładować choć nikt nie karze od razu wymieniać laczków i montować wspomagania.Po prostu dobra rada na przyszłość aby poprawić sobie komfort pracy i robota szła do przodu a autor tematu zrobi jak zechce .Bez tego idzie przeżyć 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Władimir79    3

wujo_usiu napisał:

Witam . Proszę o małą poradę odnośnie tura do c330 bądź c360 , mam te dwa ciągniki i nie wiem do którego zakupić tur , trzydziestka praktycznie stoi nie używana i myślałem o niej , tur miałby służyć do wywozu obornika z obory raz w miesiącu i podczas żniw do zwozu bel , więc łyżka i widły muszą być. Proszę o opinie jaki był by najlepszy i dlaczego i najlepiej o cenę z montażem i dowozem . Dziękuję z góry i pozdrawiam ! :)

Napisz co wykombinowałeś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez ursusc335m
      Witam kupię Ursusa C 330 z opłatami zarejestrowanego. Cena jaka mnie interesuje +-10000 zł. Rocznik obojętnie. Województwo podlaskie okolice Augustowa. 
    • Przez pawelk2002
      Dzień dobry chciałbym prosić o pomoc w budowie mojej nowej przyczepki jednoosiowej do C-330 która będzie mi służyła do przywiezienie drzewa,ziemniaków oraz różnorodnych ładunków jak to na wsi wszystko się trafi. Aktualna moja przyczepka ma wymiary szerokość 1m długość 1,75m wysokość 0,6m. Jest to niewielka przyczepka po moim dziadku która służyła mi do końca tego roku i niestety już jej czas minął. Planuję zrobić przyczepkę o wymiarach szerokość 1,5m długość 2,5m wysokość 0,4m. W przyczepce przydały by mi się hamulce na korbkę tzw. hamulec ręczny który będę mógł zaciągnąć podczas zjazdu drogą polną jest niestety u nas dość stromo a drogi zaniedbane i zarośnięte i nie wiem od czego taki układ jezdny zaadoptować. I zastanawiam się od czego mógłbym wykorzystać układ jezdny do mojej przyczepki?? Oraz nie jestem pewien co wybrać na ramę by nie było za dużo ani za mało.  Z góry za pomoc oraz cenne wskazówki byłbym wdzięczny co pomogło by mojemu tacie wykonać taką przyczepkę 
      Dziękuje i pozdrawiam Paweł :) 
    • Przez lukasz9741
      Witam.
      Na początek chciał bym się przywita bo to mój pierwszy post na forum.
      Mam na imię Łukasz i posiadam ursusa c330m z1991r.
      W dniu dzisiejszym urwało mi się ramię kierownicze prawe coś takiego: http://allegro.pl/ramie-kolumny-kierowniczej-c330-ursus-oryginal-p-l-i5480372251.html
      Czy mógł by mi ktoś podpowiedzieć jak się do tego zabrać aby samemu to wymienić?
      z góry dziękuję i pozdrawiam.
    • Przez livebird
      Witam mam pytanie odnośnie podłączenia dodatkowego oświetlenia roboczego LED w ursusie c330, gdzie mam to podłączyć, co trzeba zrobić by było to bezpieczne połączenie i jakie ledy najelepiej wybrać, chodzi mi o 2 lampy na tył kabiny umieszczone przy daszku.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj