janek12314

cieknacy olej przy krzyzaku przedniej osi, massey ferguson 6180

Polecane posty

janek12314    0

Witam wszystkich, mam pytanie.

Cieknie olej przy krzyzaku od strony osi. Co musze rozebrac zeby wymienic uszczelnienie?

Jesli moglby ktos mi podpowiedziec z gory dziekuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    154

Tak, na szybko to wszystko 😁 Zdejmujesz koło, odkrecasz dekiel i wyciagasz tryb z polosi. Odkrecasz Góra dół zaślepki łożysk zwrotnicy, wyciagasz sworznie i zdejmujesz całą zwrotnicę. Polos masz na wierzchu. Teraz na sto procent masz już w niej rowki więc potrzebna regeneracja. Robota nie należy do najprzyjemniejszych i uwaga ostro posypia się ku*wy. Piszę z telefonu więc sorry za błędy. 


„Nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów, dopóki nie zajrzałem do internetu”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
olkosio    124

nie nie spadnie nic, tylko że sama wymiana uszczelnienia od strony zwolnicy może nie pomóc (może). jest tam tuleja miedziana i może być luźna i dosyć szybko znów padnie uszczelniacz jak jest tam luz. kupuj dobre uszczelniacze bo te tanie to szkoda za robotę, chwila i znów leci. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janek12314    0

dzieki za porady ale mam jeszcze jedno pytanie czy polos i krzyzak to jedno czy oddzielne czesci ?. Jakiej Firmy Uszczelniacze ?

Edytowano przez janek12314

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janek12314    0

przepraszam chlopaki nasuwa sie nastepne pytanie czy do wyciagniecia swozni potrzebny jest jakis przyrzad a moze podpowiecie mi jak najprosciej to zrobic zgory dziekuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    707

Potrzebny jest specjalny ściągacz.

Czasami trzeba podgrzać, nie zawsze chcą współpracować, szczególnie jak nie były wcześniej ruszane 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CYCU123    13

ściągacz można łatwo samemu zrobić. Kupujesz pręt gwintowany utwardzany m16 ucinasz go gdzies na 20 cm wkręcasz go w sworznia powinno sie dac łatwo reką wkręcić  potem dobierasz rure o niewiele wiekszej srednicy od sworznia zeby mogł sobie w srodku swobobodnie wychodzic do gory gdy juz dołożysz płaskownik z przewiercona dziurą na środku i na samym końcu nakręcasz nakrętkę na ten pręt i skręcasz aż popuści modląc nie ze nie trzeba będzie tego podgrzewać . Mam nadzieje ze zrozumiesz moją wizje 😁

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    154
Dnia 7.10.2019 o 20:56, CYCU123 napisał:

ściągacz można łatwo samemu zrobić. Kupujesz pręt gwintowany utwardzany m16 ucinasz go gdzies na 20 cm wkręcasz go w sworznia powinno sie dac łatwo reką wkręcić  potem dobierasz rure o niewiele wiekszej srednicy od sworznia zeby mogł sobie w srodku swobobodnie wychodzic do gory gdy juz dołożysz płaskownik z przewiercona dziurą na środku i na samym końcu nakręcasz nakrętkę na ten pręt i skręcasz aż popuści modląc nie ze nie trzeba będzie tego podgrzewać . Mam nadzieje ze zrozumiesz moją wizje 😁

Ja jak rozbierałem musiałem dodatkowo grzać gniazda, później dokręcać do momentu aż wszystko się naprężało i następnie przy użyciu profesjonalnego młotka i tępego przecinaka stukać od wewnętrznej strony. Taka wskazówka, jak już wydostaniesz posprawdzaj gwinty w sworzniach. Jak są już lekko zużyte to zakładaj nowe sworznie.

traktorpedia.pl - dane techniczne ciągników rolniczych

Edytowano przez andrewk

„Nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów, dopóki nie zajrzałem do internetu”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CYCU123    13
6 godzin temu, andrewk napisał:

Ja jak rozbierałem musiałem dodatkowo grzać gniazda, później dokręcać do momentu aż wszystko się naprężało i następnie przy użyciu profesjonalnego młotka i tępego przecinaka stukać od wewnętrznej strony. Taka wskazówka, jak już wydostaniesz posprawdzaj gwinty w sworzniach. Jak są już lekko zużyte to zakładaj nowe sworznie.

w moim przypadku poszło w miare gładko bez grzania, możliwe ze ktoś to wcześniej rozbierał, ale zrobił to bardzo profesjonalnie bo nie było śladów. Ciekawe jak pójdzie autorowi tematu 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Witam. Podesłalby ktoś zdjęcie gdzie zamontować linkę od hamulca recznego? Albo jakoś logicznie podpowiedział gdzie ja zaczepić?
    • Przez Kawid
      Witam mam problem z dynashift w MF 3075 ponieważ sam przełącza tryby A, B ,C ,D podczas jazdy lecz gdy włączam światła wszystko się uspokaja
    • Przez Ajaa
      Witam mam pytanie podejdzie mi silnik z Massey Ferguson 690t do Massey Ferguson 3065?
    • Przez Szym_on
      Witam mam pytanie odnośnie rewersu ponieważ ciągnik po zdjęciu pokrywy i odblokowaniu biegów i ponownym założeniem pokrywy przestał się przełączać z A na B jak ręcznie wepchnąć siłowniczek to bez problemu jest przełączony i bezproblemowo załącza sią na biegi A a chcieć przełączyć na biegi b to jakby lekko wajcha jest zapierana i  co nie pozwala przełączyć siłownika na biegi B  Gdzie może być przyczyna ? może ktoś by mógł podpowiedzieć .
    • Przez Diabel1
      Witam mam problem ze sprzęgłem w moim maseyu. Jak się olej zrobi ciepły sprzęgło zaczyna nierówno brać to znaczy na wolnych obrotach robi się problem z ruszeniem. Zdarza się że pedał sorzęgła zwolnisz a ciągnik nadal stoi.Słabnie taż wspomaganie. Myślałem że to pompa,wymieniłem pompe, filtry , olej , i było troszke lepiej przez dwa dni i sytuacia wróciła.prosze o jakieś rady , wskazówki co robić.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj