elamir

Zawór przeciw cofaniu się paliwa

Polecane posty

elamir    1

W renowce 103.54 cofa mi się paliwo przez to bardzo ciężko odpala. W którym miejscu najlepiej zamontować zaworek przeciw cofaniu się tego paliwa? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

na przewodzie  do pompki zasilającej


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mezik0    64

Pamiętaj tylko aby dać za filtrem można dać przed ale gdy cokolwiek złapie brudu przytnie się i nie będzie się domykal

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sawin698    7

Przyczyna najczęściej jest jedna- kończąca się głowica pompy. Zaworek na jakiś czas pomaga ale i tak czeka regeneracja pompy wtryskowej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

Zaworek mało da, bo paliwo i tak wróci powrotem, przerabiałem to w kombajnie Claas z silnikiem Perkinsa. Jedynie można założyć zaworki ręczne na dolocie i powrocie i po robocie zamykać. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elamir    1

Mieliście rację, zaworek nic nie pomógł. Ciągnik długo kręci i dopiero po dluzszej  chwili załapuje. Potem tego samego dnia odpala od razu. Co byście jeszcze polecali sprawdzić/zrobić? Czy od razu brać pompę na regenerację? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylwek23111    330

Witam, mam probelm. Pare dni temu zapowietrzyła mi się renówka 103.54, jako, że na dworze była ujemna temperatura, do 50l ON dolałem 10l benzyny, ciągnik znowu zgasł, zmieniłem filtr paliwa, ciągnik znowu zgasł, zmieniłem pompkę zasilającą i znowu zgasł, wkońcu podpiołem pompkę zasilającą bezpośrtednio do baku, pomijająw dodatkowy filterek przed pompką zasilającą, oraz jakąś kostkę z kabelkami. Lecz pojawił sie problem, silnik twardo pracuje.90% paliwa zostało wypompowane oraz zalane nowe paliwo bez benzyny. W trakcie odpowietrzania odkręciłem również kruciec zasilający na pompie wtryskowej i o dziwo znajdowała się w nim sprężynka.

Pytanie, od czego jest ta sprężynka? Jakie zadanie ma kostka z kabelkami którą wypiołem, w kostce znajdował się nieruchomy trzpień, nie wygląda mi to na zawór bo paliwo swobodnie przepływa w każdą stronę, to jest jakiś czujnik czy może podgrzewacz paliwa? Czy możliwe że pompa wtryskowa "zatrzymała się na rozruchu" i przez to jest przyspieszony kąt wtrysku? I czy 1-2% benzyny w ON może powodować twardą pracę ciągnika? Wiem że raz zdarzyło się, że ursus c330 pracował na mieszance 50% benzyny i ON i nie było problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie żaden mechanik nie jest w stanie mi powiedzieć gdzie jest Wlew, wskaźnik oraz spust oleju hydraulicznego w skrzyni w Renault 461. Może ktoś z was posiada taki ciągnik i podeślę mi dokładne zdjęcie gdzie co, jak. Będę baaardzo wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam i miłego weekendu.🙂🤚
    • Przez BartekMaruszewski
      Witam, mam problem z ciągnikiem renault 103.54 16x16 mechaniczna skrzynia. Kupiłem ją 2 lata temu po wymianie wałka z kołem zębatym odpowiadającym za przenoszenie napędu ze skrzyni na przystawkę. Problemem jest to że podczas jazdy z prędkością powyżej 8-9 km/h z włączonym napędem zaczyna głośno wyć (wiem że napęd zazwyczaj słuchać ale moim zdaniem powinno go być słychać przy większych prędkościach) w ciągu tych 2 lat kilka razy odkręcałem przystawkę w celu sprawdzenia tego wałka z kołem zębatym które było wymieniane i wszystko jest w porządku, brak luzów na łożyskach igiełkowych. Czy problemem może być przystawka, a jeśli tak to co może być przyczyną wycia ?
    • Przez Wojtas974
      Czesc,kupiłem 2 lata temu renowczke i po tygodniu zawiesił mi się rozdzielacz bo nie chciał opuścić maszyny. Oczywiście zdemontowalem go wysłałem na regenerację u siebie w mieście( to był błąd) i po zamontowaniu ciągnik ani nie chciał opuszczać ani podnosić..po wielu próbach wkoncu coś się udało że ciągnik zaczął podnosnic ale nie tylko mniej więcej na 3/4 wysokości... podczas opuszczania maszyny nie działalo to płynie tylko, gdy wajchę dałem całkowicie na opuszczanie to gwałtownie rzucał wręcz maszyna na ziemię.. kupiłem wszystkie sprężynki do wymiany, i mam problem w jednym miejscu jak to złożyć żeby było dobrze..
      Po złożeniu według schematu ten zaworek nie chowa się dokonca, tak powinno być?
      Snapchat-1924693670.mp4 Chodzi mi o sprężynki, numery 20 oraz 2

    • Przez Pawel507366
      Renault cergos 340
      Slabo działa wspomaganie
      Na niskich obrotach  miga kontrolka  niskiego cisnienia oleju w skrzyni i po tej akcji czasem samo włącza się przedni napęd 
      Pompa  wymieniona 3 lata temu i nic nie zmieniło  ostatnio wymieniłem cały olej na nowy fusch  wymieniłem orbitrol chciaz stary założyłem do kombajna i działa idealnie  wiec sam nie wiem co jeszcze może być problemem 
       
    • Przez Kaszlak79
      Witam forumowiczów. Szybkie pytanie, od czego jest przewód hydrauliki siłowej który wchodzi z obu strony skrzyni biegów w miejscu gdzie są hamulce w tym ciągniku?? Foto poniżej.

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj