masa24

new holland t6 180 nie odpala

Polecane posty

witejus    5003
3 minuty temu, masa24 napisał:

checie czy nie ale ursusy wieczne nie beda

nic wieczne nie jest ale nowoczesność i komfort słono kosztują

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mich9    670
13 minut temu, Rolnik1973 napisał:

Wystarczy zamontować na wyjściu z baku takie cuś i wyłapie wodę i syf.

Wiem bo w ursusie jest i wszystko widać co w paliwie jest.

W prostocie siła i moc a nie tam czujniczek wilgoci.

 

Screenshot_20201014-091259.jpg

Na moje życie ursusa wystarczy💪🏻

Ja to mam i każdy nowy ciągnik raczej to też ma. Problemem jest paliwo które kupujecie i przy tym naszym czyszczenie odstojnika co chwile+ filtry 300 mth 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobra, tamto było tak pół żartem, pół serio, ale.... 

Nie ganie tej nowoczesności, elektroniki, i tak jak masa24 napisałeś - kiedyś... każdy, kto poważnie myśli o rolnictwie będzie musiał na taki sprzęt przesiąść, tyle że na serwis takiego klamota musi być rolnika stać, dziadować przy tym nie wolno bo niczym dobrym się to nie skończy... Masz przykład, chciałeś cudować, naprawiać półśrodkami a w efekcie i tak musiałeś wymienić pompę i wtryski czy co tam innego.. 

Tylko ja ciekawy skąd ta maź na rocznym czy dwuletnim osprzecie silnika.. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Pigmei    1311

Ta maź to reakcja dzisiejszych dodatków do paliwa z wodą, benzyną da się to umyć. Taka nieprzyjemną sytuację miałem w  starej trzydziestce którą odpalam kilka razy do roku by nie zardzewiała i chcąc nie chcąc woda w zbiorniku potrafi się pojawić od samego stania .

Tu winna jest jakość paliw  które bardzo szybko się starzeją, a wiek  czy marka ciągnika nie ma znaczenia, tylko koszta inne :P

Woda, słońce i czas wrogami paliw przy czym czas jest troszkę łaskawszy dla B0 niż dla B7

Edytowano przez Pigmei

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Patryk1222    126

Tankujcie też do pełna i starajcie się utrzymywać paliwo w zbiorniku bo woda się skrapla i stąd też mogą być problemy. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masa24    1271

Ja nie chcialem zadnymi polsrodkami tego naprawiac. Klopot byl taki ze serwis nie mogl tego zdiagnozowac

Koszt naprawy łącznie z zakupem pompy, listwy oraz wtryskiwaczy okolo 20 000 netto

Z tymże ze serwis boscha tez przycial bo uznali ze te czesci sa zardzewiale. A to jest jak kolega wyżej napisał maz, która pewnie da się zmyć. Jeszcze sie za to nie zabralem ale mysle ze uda sie to wyczyścić. Wiec troche i przez serwis boscha poszedlem w koszty.

Ja nie chwale nowych ciagnikow. uwazam ze jest to dziadostwo pelne elektroniki zbednej zapakowane w plastik. Ze cala ta komputeryzacja idzie w zla strone. Ale jak ktos chce sie rozwijac to predzej czy pozniej bedzie mial do czynienia z ta elektronika czy to w nowym czy 15 letnim ciagniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
strzechu    210

Maź się bierze z rzepaku w paliwie . Kupujcie B0 i za kilka groszy na litrze będzie spokój. A jak już bierzecie B7 to zużywajcie szybko , B7 to paliwo które nie może "leżeć" bo się wytrąca syf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pigmei    1311

Z

20 minut temu, strzechu napisał:

Może i się wytrąci z B0 ale napewno po znacznie dłuższym czasie niż z B7

Zgadza się, B0 jest znacznie stabilniejsze choć dokładnej sakli porównawczej nie jestem w stanie podać ,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
3 godziny temu, masa24 napisał:

Trwalosc to jedno ale wg mnie najwiekszy problem z nowym sprzetem jest taki ze nke ma komu tego naprawiac 

Problem jest taki z nowym sprzętem oczywiście zachodnim, że jak to się zacznie knocić, a prędzej czy później zacznie, to niejednego nie będzie na to stać, tam nikt nie naprawia detali, tam się wymienia na nowe jak już całe zespoły, a jak za dużo się sypie, to się wywozi do Polski złoma i niech  Polaka doprowadza do rozstroju nerwowego i finansowego,  a wy myśleliście że będziecie grzebać sami jak w starych klamorach.  :D Nic z tego, ten numer z tym sprzętem nie przejdzie, a jak już coś tam, to tanio i tak nie będzie .

Edytowano przez Sean

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pigmei    1311

Jak taki normalnie eksploatowany  sprzęt zaczyna się z wiekiem sypać to nie wywozi się go do polski a ogłasza i znajdą się na niego klienci nie tylko tu, ale  całej części wschodniej jak i południowej, nie Polak to Turek albo Ukrainiec czy inny na dorobku :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Napisałem ogólnie wywozi, a wiadomo że czyściciele złomu się sami znajdą i go wywiozą gdzie jest na to zapotrzebowanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja od tego momentu też zacznę stosować B0.  Ogólnie zawiozłem na razie samą pompę do sprawdzenia na stół ale raczej z boscha człowiek który ma to sprawdzać powiedział ze na pierwszy rzut oka pompa dobra. Jutro zacznę dalej patrzeć w układzie wtryskowy. Możliwe ze to czujnik na listwie albo od temperatury i wody w paliwie nie daj odpalić ciągnika czy jednak by pokazywał ten błąd? 

 Ps: Puma zawsze od nowości była tankowana do pełna  nawet w ciągu ostatnich trzech dni przepaliła prawie 800 litrów ropy. Złej jakości paliwo z wodą zostało zatankowane na stacji paliw w Jastków 130B ENERGON CONSTRANS OIL były Artus. Omijajcie szerokim łukiem te stacje ENERGON CONSTRANS OIL.  Tępić oszustów, serwis pobrał próbkę paliwa ale walka z nimi nie bezie należała do najłatwiejszych.

Edytowano przez angelikamadon

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pigmei    1311

Mów za siebie,  świadomość  dużej części społeczeństwa jest inna nić ci się zdaje i potrafi liczyć  :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzychrol    164
2 godziny temu, Pigmei napisał:

Mów za siebie,  świadomość  dużej części społeczeństwa jest inna nić ci się zdaje i potrafi liczyć  :)

Tak tak. Tylko u kazdego w okolicy jest firma co handluje takim felernym paliwem i jakos sie utrzymuje. Ciekawe tylko z czego ? Hmmm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pigmei    1311

Zatem  nie u każdego a jak  kiedyś taki był  to skarbówka załatwiła,  jak masz  z tym problem to nie nasza wina.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzychrol    164
10 godzin temu, Pigmei napisał:

Zatem  nie u każdego a jak  kiedyś taki był  to skarbówka załatwiła,  jak masz  z tym problem to nie nasza wina.

Ty paliwo sprzedajesz ze tak im dupe lizesz ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pigmei    1311

Przestań pierd@#$$ jak połamany, masz problemy ze sobą to zostaw je dla siebie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzychrol    164
3 godziny temu, Pigmei napisał:

Przestań pierd@#$$ jak połamany, masz problemy ze sobą to zostaw je dla siebie.

Problemy to masz Ty raczej. Wiem co sie dzialo w mojej okolicy i po zmianie dostawcy paliwa problemy sie skończyły 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pawel123a7
      Witam, jakie powinien mieć obroty silnik w kombajnie New Holland TC 5050, napęd hydrostat. Kombajn ma po odpaleniu 1300 obrotów, czy tak ma być? 
    • Przez masa24
      Witam,
      od pewnego czasu ciagnik sam zaczyna blokować amortyzację przedniej osi. Zapala sie ikonka ze amortyzacja zablokowana i os faktycznie jest zablokoowana. Co moze byc przyczyna? W serwisie nei wiedza
    • Przez miki18901
      Witam mam problem z koparka kołową new holland mh plus 2008rok nie dzialaja dzojstiki brak jakiej kolwiek reakcji nie jeździ ale odpala i wyświetla się blad 7004. Proszę o pomoc
    • Przez IzaLP
      Witam, jaka może być przyczyna że traktor nie chce odpalić bez samostartu? Jak już zapali to przez jakiś czas wydaje dzwięki jakby sie dusił (ponoć się zapowietrza)...Już mi uszy opadają jak słyszę jak ojciec go maltretuje czy zapalaniu...akumulator zmieniony, a te ich "wsiowe naprawy i przypuszczenia" nic nie dały. Może ktoś się orientuje w czym może być problem? Odpowiem na każde pytanie w razie co bo opisałam tylko tak ogólnie...na traktorach znam się tyle co ojciec na internecie pozdrawiam wszystkich
    • Przez Marek12r
      Co jakiś czas zapala mi się kod błędu 2040 w new holland t5, ale tylko na drugim  przełożeniu czy ktoś wie dla czego, niby znalazłem że to zwarcie elektromagnesu sprzęgła 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj