mixer90

New Holland TD95D zgasł i nie odpala

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
mixer90    0

Witam jak w temacie..

Paliwo do filtra dochodzi 

Kreci normalnie ale nie reaguje,  nawet zadrga ani dymka nie puści 

Chwile przed zgaśnięciem  jakby lekko obroty spadły później było ok i jak już wracałem do domu to zgasł na polnej drodze 

Pomocy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mlodyhef    193

Pewnie gdzieś dalej paliwo się zatrzymało, jakiś paproch czy coś musiało zatkać. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

R3mik10520    63

Przepona w pompie paliwowej mogła pójść, w naszym T5060 tak samo było, w trakcie orki zgasł i nie chciał zapalić, nawet dymek nie leciał, ręczna pompka też nie działała 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mixer90    0

Ręczna pompuje, jak poluzowałem przewód przy filtrze to pulsowalło paliwo przy ręcznym pompowaniu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RU68    267

Możliwe zapowietrzenie układu paliwowego i te modele mają problemy z odpowietrzeniem -poluzuj przewody przy wtryskiwaczach i pełnym gazie kręć rozrusznikiem kilka kilkanaście razy z przerwami sprawdź czy będzie tryskać przy wtryskach paliwo .Jeżeli tryska to dokręcić dwa przewody pokręcić rozrusznikiem i dokręcić  pozostałe  (sprawdź szczelność układu pomiędzy bakiem a pompką zasilającą ponadto w pompce powinno być sitko może być zabrudzone ) odpowietrzanie jest problematyczne i nie tak proste jak w innych 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mixer90    0

Jakby ktoś miał taki problem, odpowietrzylem na wtryskach. Później odpaliłem od placka... i nic się nie dzieje wyglada na to ze po prostu się zapowietrzył z braku paliwa, zgasl na pochylonej na bok drodze... 

Zaprzyjazniony mechanik mi powiedział że najpierw plack potem rozkręcać układ bo dochodzi powietrze i ma jeszcze ciężej... a ja najpierw luzowałem od końca przewody...

Plack oczywiście po demontażu filtrów powietrza tego zewnętrznego papierowego i tej tuby wewnętrznej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez wasag
      Cześć,
      w zakupionym przez mojego tatę ciągniku new holland td80d brakuje wyjścia na hamulce przyczepy. Obok gniazda zasilania świateł jest puste miejsce także zakładam że kiedyś było . Na pewno trzeba kupić szybko złącze hydrauliczne tylko gdzie je potem podpiąć? Przy belce od hamulców nie widzę nigdzie miejsca gdzie można go wpiąć. Powinien być tam jakiś siłownik ? Jeżeli ma ktoś taką możliwość to prosił bym o wrzucenie zdjęcia jak to wygląda u was  
    • Przez Kobra66
      Witam. Potrzebuję pilnie schematu instalacji elektrycznej do tego modelu ciągnika. Jeżeli ktoś posiada to bardzo bym prosił o udostępnienie, pozdrawiam.
    • Przez tn155
      Witam,
      od jakiego czasu mam problem z cieknącym olejem z tylnego mostu w moim TD 5010 w miejscu gdzie wchodzi do niego lewego łącznik hamulca. Doczytałem, że może to być problem z osłonką gumową o nr kat. 5117518 występującą w tym miejscu.
      Część już dokupiłem i chciałbym się zabrać za jej wymianę, na razie jednak jedynym pomysłem jest demontaż lewego koła i zbiornika paliwa, żeby dostać się do tego miejsca ze względu na ograniczone miejsce.
      Zastanawiam się jednak czy nie ma jakiegoś sprytniejszego sposobu i konieczna jest taka ingerencja oraz demontaż połowy ciągnika, aby dostać się do tego miejsca i wymienić tę uszczelkę.
      Może ktoś przerabiał ten temat i jest w stanie podzielić się wskazówkami jak najlepiej wymienić tę osłonkę.
      Będę wdzięczny za wszystkie odpowiedzi.
       
      Pozdrawiam!
       

    • Przez Bartekh
      Witam, chciałbym Was spytać czym może być spowodowana nierówna praca silnika zaraz po odpaleniu, przez jakieś 15-20 sekund. Ciągnik prycha i wypuszcza co jakiś czas większe kłęby dymu. Po tych kilkunastu sekundach ustaje i jest ok. Nie zauważyłem spadku mocy podczas pracy. Mimo nierównej pracy po uruchomieniu silnika, z samym odpaleniem nie ma problemu. Próbowałem podpompowac go pompką przed odpaleniem, ale wydaje mi się że nie podaje paliwa, tzn. nie wyczuwam pod nią oporu oprócz tego od sprężynki która zwraca dźwignie pompki (chyba że tak lekko chodzą co wydaje mi się raczej niemożliwe). Ciągnik to New Holland TD 5030. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam
       
    • Przez pawlo694
      Witam. Chciałbym wam zaprezentować nowego New Hollanda TD5.115.










      Myślę ze jest ładniejszy od TD5000 troche dziwi mnie dlaczego zegarów nie zmienili no ale może to poprawią
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj