krycha200

Problem ze wspomaganiem kierownicy URSUS C385

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
krycha200    0
Napisano (edytowany)

Witam Was i zwracam się z prośbą o pomoc.

Kupiłem Ursusa C 385, i mam problem ze wspomaganiem kierownicy, które ściąga w lewą stronę. Zaznaczę, że zbieżność jest ustawiona prawidłowo jak mówi instrukcja. Jest to stary typ serwo-mechanizmu, nie orbitrol.

Czy ktoś z was wie może jaka to jest przyczyna ?

Edytowano przez krycha200

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sean    1704

W samym serwie mogą być jakieś przecieki.

  • Like 1

Czasami człowiek sądzi że ujrzał już dno ludzkiej głupoty,     :) 

ale spotyka kogoś, dzięki komu dowiaduje się,

że ta studnia jednak nie ma dna.      ;) 

 

                                                                          STEPHEN KING

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

MichalP    27

ale, ściąga jak puścisz kierownice, czy jak trzymasz i ciągnie na kierownicy w bok?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sean    1704
14 godzin temu, krycha200 napisał:

serwo suchutkie nic nie cieknie

W środku, w środku człowieku, jak gacie suche z wierzchu to nie znaczy że w środku nie nasrane, a sam w serwie nic nie zrobisz.

  • Haha 3

Czasami człowiek sądzi że ujrzał już dno ludzkiej głupoty,     :) 

ale spotyka kogoś, dzięki komu dowiaduje się,

że ta studnia jednak nie ma dna.      ;) 

 

                                                                          STEPHEN KING

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krycha200    0
12 godzin temu, MichalP napisał:

ale, ściąga jak puścisz kierownice, czy jak trzymasz i ciągnie na kierownicy w bok?

Jak puszczę kierownicę wówczas czuć jak delikatnie ściąga w lewo

6 godzin temu, Sean napisał:

W środku, w środku człowieku, jak gacie suche z wierzchu to nie znaczy że w środku nie nasrane, a sam w serwie nic nie zrobisz.

Nie będę przecież CZŁOWIEKU, rozbierał nie cieknącego serwa, żeby sprawdzić czy nie cieknie w środku. Dla mnie to nie ma sensu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sumek666    2928

Załóż orbitrol. Polecam. Wiem, że 2,5 tys to dużo ale Panie... jaki komfort. 


 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mikad    378
1 godzinę temu, krycha200 napisał:

Jak puszczę kierownicę wówczas czuć jak delikatnie ściąga w lewo

Nie będę przecież CZŁOWIEKU, rozbierał nie cieknącego serwa, żeby sprawdzić czy nie cieknie w środku. Dla mnie to nie ma sensu.

A kto Ci każe rozbierać i tak tego nie ogarniesz, zrozum tylko że jeżeli nie ma wycieków na zewnątrz to nie znaczy że jest sprawne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krycha200    0

Wiem o tym doskonale, ale kolega napisał , że jeżeli jest suche na zewnątrz to nie znaczy że jest suche w środku. O to mi chodziło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mikad    378

Chyba jednak nie jarzysz o co mu chodziło.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sean    1704
1 godzinę temu, krycha200 napisał:

Jak puszczę kierownicę wówczas czuć jak delikatnie ściąga w lewo

Nie będę przecież CZŁOWIEKU, rozbierał nie cieknącego serwa, żeby sprawdzić czy nie cieknie w środku. Dla mnie to nie ma sensu.

Nie każę ci rozbierać bo sam na pewno tego już nie złożysz, ale jeżeli zależy ci na naprawie tego, to trzeba oddać tam gdzie regenerują serwa, bądź na wymianę, no chyba że pytasz byle pytać.


Czasami człowiek sądzi że ujrzał już dno ludzkiej głupoty,     :) 

ale spotyka kogoś, dzięki komu dowiaduje się,

że ta studnia jednak nie ma dna.      ;) 

 

                                                                          STEPHEN KING

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daron64    1126
21 minut temu, Sean napisał:

Nie każę ci rozbierać bo sam na pewno tego już nie złożysz, ale jeżeli zależy ci na naprawie tego, to trzeba oddać tam gdzie regenerują serwa, bądź na wymianę, no chyba że pytasz byle pytać.

@Thomas2135 chyba rozbierał swoje? 

A ja z kolei nie polecam wymiany - w tym roku na wiosnę wziąłem na wymianę regenerowane spod Tucholi. Moje stare chodziło w miarę dobrze, ale pojawił się dość duży luz na "wąsie". Wziąłem te regenerowane i lipa. Nowe chodzi dużo ciężej, do tego jakiś czas temu zaczęli cieknac. Jakbym wiedział, że taka chujnia z nim będzie, to bym tylko końcówki drążków i krzyżaki na łączeniu walka do serwa powymienial i w tym roku założył orbitrol. A tak wycieczkę sobie zrobiłem, roboty trochę też było z tym i jedna wielka d*pa.

A jeśli chodzi o orbitrol, to no wujka ciężka seria na orbitrolu jeździłem, to na wolnych obrotach ciężej się tym kręciło nie moim starym serwem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sean    1704
Napisano (edytowany)

Ja akurat miałem na odwrót, moje ciekło, dałem swoje do naprawy i po 2 latach ciekło dalej, dałem na wymianę i odpukać już chyba z 5 lat jest spokój, fakt moje oryginalne jeszcze, chodziło trochę lżej. Nie no orbitrola nie ma co przyrównywać do serwa, na orbitrolu zawsze chodzi lżej.  U wujka może być pompa do wymiany, dlatego chodzi ciężej.

Edytowano przez Sean

Czasami człowiek sądzi że ujrzał już dno ludzkiej głupoty,     :) 

ale spotyka kogoś, dzięki komu dowiaduje się,

że ta studnia jednak nie ma dna.      ;) 

 

                                                                          STEPHEN KING

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daron64    1126

Możliwe. Jeszcze mi się nie podobało zachowanie znorbitrolwm na asfalcie - na polu spoko, ale po drodze takie zero oporu na kierownicy jakoś mnie raziło. Wrażenie z początku jakby luz na kierownicy był, tylko że koła skręcają :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Thomas2135    5048

Problem może leżeć tej stożkowej części z drążkiem kierowniczym. Są tam kulki i pewnie jakieś zawory. Nie polecam brać się za rozkręcanie. O ile mechanizm sterujący wyjmiesz( trzeba zaraz taśmą owijać, żeby kulki nie wypadły  tak wąsa od sterowania w celu usunięcia przecieków za cholerę nie zdejmie. Długo zajęło mi dojście do tego jak zabezpieczony jest wąs ja wałku. Konstruktora tego powiesiłbym za jaja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Damian3211
      Mam Ursusa C-330 z kolumną kierowniczą od C-360. Zalety to to, że się lekko kręci, a wady to to, że trzeba dużo kręcić, aby skręcić. Postaram się wrzucić fotki, choć nie obiecuję. Jeśli kogoś nurtują pytania, to czekam. Pozdrawiam
    • Przez Adamx3
      Witam. Mam problem. U mnie w ciągniku Deutz Fahr Agrotron 6.30 na polu nagle przestało działać wspomaganie kierownicy. Oleju typu Fush jest stan, filtr jest nowy. Pompa chyba nie może przestać działać tak odrazu? Wiecie może jaka może być przyczyna? Z góry dziękuje za porady.
    • Przez Jagusia1404
      Witam! Mam luzy w układzie kierowniczym w John deere 2130. Jeden z użytkownikow kiedyś też miał taki problem i napisał że,,Okazało się, że przyczyną luzu nie jest kolumna kierownicza, tylko trzeba dostać się z boku ciągnika do śrub które się poluzowały. należy odkręcić blaszkę z boku ciągnika i tam pod tą blaszką dokręcić śruby. 
      Czy ktoś wie gdzie znajduje się ta blaszka i śruby? Pozdrawiam 
    • Przez Carbo234
      Witam mam problem z tą puszką złączoną na zdj co to jest wiem że to jest coś związane z wspomaganiem kierownicy przychodzi przez to olej pod ciśniem z rozdzielacza lub do niego. Problem jest z tym że się leje z niego i nie wiem co mam z tym zrobić pospawać (widać na nim ślady takich zabiegów) lub kupić nowe

    • Przez karol3000
      Witam   zastanawiam się nad założeniem wspomagania do Forda sadowniczego  , szukam po forum ale temat dość  ciężko spotykany  co do Forda .  
      Jakie polecacie wspomaganie  bez drążka poprzecznego  , ( brak miejsca na zastosowanie drążka np tak jak w c360. )   przeglądałem różne typy wspomagania ,  elektryczne ,  na orbitol , nawet znalazłem coś  pasującego od Lublinka .  ale w moim Fordzie musi być wspomaganie na dwa drążki , może coś doradzicie co było by najlepsze  ?
      Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj