Sqowron

Zbieżność C 360

Polecane posty

Sqowron    26
Sprawa polega na tym ze zmieniłem końcówki drążków i trzeba ustawić teraz zbieżność da sie to ustawić domowym sposobem coś słyszałem że na listewke... moze mi ktoś dokladnie to wytłumaczyć jak ustawić koła przed ustawieniem zbieżności i jak to wymierzyć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PaweLisowicz    88

Jeśli wszystko wcześniej było dobrze ustawione i podczas wymiany nie poruszałeś kołami to nic nie trzeba robić.

Edytowano przez PaweLisowicz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafi1010    6

Mierzysz odległość do krańców felgi z przodu na wysokości piast, a później z tyłu na tej samej wysokości i z przodu powinna być trochę mniejsza odległość niż z tyłu. Nie wiem ile dokładnie ale poszukaj jeszcze na forum bo widziałem, że jest parę tematów o zbieżności.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sqowron    26
no właśnie każdy co innego pisze i sam nie wiem
no właśnie każdy co innego pisze i sam nie wiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolkam72    28

Jest do tego specjalny przyrząd nawet ale i zwykła miarą to zrobisz. Robisz 2 kreski po przeciwnej stronie na środku  krańcu felgi   najpierw dokładnie obejrzyj czy nie zagięta aby przypadkiem.Drugie koło to samo. Potem mierzysz odległość jaka jest od koła prawego do lewego na 1 kresce oraz to samo na 2 kresce. Jaki wynik ci wyjdzie tak musisz skorygować długość końcówek drążków. Aby wyeliminować krzywizne felgi po wstępnym prawidłowym ustawieniu zbieżności robisz obrót o 180stopni na każdym kole i mierzysz. Oczywiście kreski na feldze robisz na środku z przedniej strony oraz tylnej. Mam nadzieję że coś rozjasnilem 

Edytowano przez rolkam72

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maju3060    15
Rafi1010 napisał:

Mierzysz odległość do krańców felgi z przodu na wysokości piast, a później z tyłu na tej samej wysokości i z przodu powinna być trochę mniejsza odległość niż z tyłu. Nie wiem ile dokładnie ale poszukaj jeszcze na forum bo widziałem, że jest parę tematów o zbieżności.

A czemu z przodu mniejsza? Czysto teoretycznie się pytam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818
6 godzin temu, Maju3060 napisał:

A czemu z przodu mniejsza? Czysto teoretycznie się pytam

A temu bo koła mają być zbieżne jak podaje literatura od 3 -11mm. Jak by z przodu było więcej były by rozbieżne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafi1010    6

Bo koła bierne podczas jazdy będą się rozchodzić, na napędowych ustawia się rozbieżenosć bo one jak ciągną to się schodzą.

Edytowano przez Rafi1010

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

z tego co pamiętam tu masz wszystko opisane

 

Edytowano przez izydor6280

Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez DWD96
      Witam
      Tak jak w temacie, chciałbym założyć szerokie opony tj. 10,0/75-15,3 ale mam miękki przód i nie wiem czy felga z opona sie zmieszczą. 
      W "sztywnym" przodzie z tego co wiem trzeba lekko przycinać zwrotnice a jak to jest na miękkim? Jeśli ktoś ma u Siebie to prosił bym o zdjęcia.
      Tutaj założona felga 18 z opona 6,00 "szczelina" nie jest za specjalnie szeroka.
       
       

    • Przez rafal2132
      Witam , mam pytanie ,czy ktoś przerabiał w swoim ursusie c360 3p albo c 360 sztywną przednią płaskią oś na resorowaną?
      Czy pasuje od jakiegoś np Zetora miękki przód?
      Chciałbym przerobić swoją sztywną oś na miękką bo i tak przód ma już luzy. A i lepszy komfort jazdy by był.
       
    • Przez Victor193
      Witam mam problem z przednim mostem. 
      Gdy ciągnik zaczyna ryc kołami w miejscu to przdnie prawe koło czasami przestaje ciągnąć i ogólnie przy pracy praktycznie non stop „jęczy i wyje” a jak po betonie na pierwszym biegu z włączonym napędem delikatnie szarpie traktorem i jakby przednie koła wolniej się kręciły ( szybciej na włączonym napędzie po twardej nawierzchni nie jeździłem) prosiłbym o odpowiedź i z góry dzięki.
    • Przez xKonrad
      Witam, kupię obciążniki osi przedniej do ursusa c360-3p nowego typu 6 szt.

    • Przez Gromi
      Witam
      Czy ktoś z Państwa spotkał sie z takim sworzniem osi okrągłej do Ursusa 4011? 
      Muszę dokonać wymiany, a nie moge nigdzie znaleźć takiej osi z otworem na hak. 


×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj