krzysiek131286

kopci na niebiesko

Polecane posty

Witam,mam taką zagwozdkę ze swoim władkiem kopci na niebiesko, zimny czy ciepły tak samo,pompa,wtryski były u magików na sprawdzeniu pompa ponoc została zrobiona(wymieniona sekcja,ustawiona) wtryski dobrze pyliły,po załozeniu dalej to samo.Wyprzedziłem odrobine kąt wtrysku-wał staje dęba, bez zmian 

Pojechałem do innych fachówców pompa OK,diagnoza wtryski leją-wymienili koncówki ustawili ma banglać:) no ale niestety

zrobiłem samoróbke miernik cisnienia sprezania bo pomyslałem ze pewnie ole chla i zestawy do wyrzuceniaj (poziom oleju pomiedzy min/max bez dolewek),silnik robiłem 2 lata temu

nagrzałem silnik tak do 70 stopni i zrobiłem  pomiar ile wydmucha

bład pomiarowy dla tego manometru to 1,6% wg producenta,ewentualnie podmienie na inny

wyszło 35 bar z groszami

takze silnik jest zdrowy,czyzby dalej lejące wtryski?

WP_20190913_006.jpg

WP_20190913_008.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
casefarmer    40

u mnie w zetorze 12145 taka sama sytuacja, bo kopci na niebiesko (czyli teoretycznie olej bierze) ale  przez cały sezon poziom oleju na stałym poziomie żadnych dolewek i nie mam pomysłu co mu dolega

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie dopalone paliwo?

czytałem tu na forum,ze olej dostaje sie pomiedzy trzonkiem zaworu a prowadnicą na denko tłoka ale to by przeczyło poziomowi oleju na miarce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79
3 godziny temu, krzysiek131286 napisał:

Witam,mam taką zagwozdkę ze swoim władkiem kopci na niebiesko, zimny czy ciepły tak samo,pompa,wtryski były u magików na sprawdzeniu pompa ponoc została zrobiona(wymieniona sekcja,ustawiona) wtryski dobrze pyliły,po załozeniu dalej to samo.Wyprzedziłem odrobine kąt wtrysku-wał staje dęba, bez zmian 

Pojechałem do innych fachówców pompa OK,diagnoza wtryski leją-wymienili koncówki ustawili ma banglać:) no ale niestety

zrobiłem samoróbke miernik cisnienia sprezania bo pomyslałem ze pewnie ole chla i zestawy do wyrzuceniaj (poziom oleju pomiedzy min/max bez dolewek),silnik robiłem 2 lata temu

nagrzałem silnik tak do 70 stopni i zrobiłem  pomiar ile wydmucha

bład pomiarowy dla tego manometru to 1,6% wg producenta,ewentualnie podmienie na inny

wyszło 35 bar z groszami

takze silnik jest zdrowy,czyzby dalej lejące wtryski?

169 kB · 0 pobrań

169 kB · 0 pobrań

437 kB · 0 pobrań

437 kB · 0 pobrań

169 kB · 0 pobrań

437 kB · 0 pobrań

437 kB · 0 pobrań

Z tego co wiem to w dieslu pomiar robi się na zimnym silniku,w benzyniaku robi się na gorącym,sam będę robił bo kupiłem do tego sprzęt i szukałem w necie jak ma się odbywać taki ów pomiar,jeśli chodzi o kopcenie na niebiesko u mnie kopcił Perkins 6 też na niebiesko i okazało się że cztery wtryski lały a dwa tylko były dobre, mam próbnik i sam sprawdzałem,na ile bar ustawiłeś wtryskiwacze, może za niskie ciśnienie otwarcia wtrysku masz ustawione, lub któraś końcówka żle rozpyla i jest taki skutek, ponadto zbyt mały luz na zaworach może nieść taki objaw jak podajesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8518
3 godziny temu, krzysiek131286 napisał:

Witam,mam taką zagwozdkę ze swoim władkiem kopci na niebiesko, zimny czy ciepły tak samo,pompa,wtryski były u magików na sprawdzeniu pompa ponoc została zrobiona(wymieniona sekcja,ustawiona) wtryski dobrze pyliły,po załozeniu dalej to samo.Wyprzedziłem odrobine kąt wtrysku-wał staje dęba, bez zmian 

Pojechałem do innych fachówców pompa OK,diagnoza wtryski leją-wymienili koncówki ustawili ma banglać:) no ale niestety

zrobiłem samoróbke miernik cisnienia sprezania bo pomyslałem ze pewnie ole chla i zestawy do wyrzuceniaj (poziom oleju pomiedzy min/max bez dolewek),silnik robiłem 2 lata temu

nagrzałem silnik tak do 70 stopni i zrobiłem  pomiar ile wydmucha

bład pomiarowy dla tego manometru to 1,6% wg producenta,ewentualnie podmienie na inny

wyszło 35 bar z groszami

takze silnik jest zdrowy,czyzby dalej lejące wtryski?

169 kB · 0 pobrań

169 kB · 0 pobrań

437 kB · 0 pobrań

437 kB · 0 pobrań

169 kB · 0 pobrań

437 kB · 0 pobrań

437 kB · 0 pobrań

ciśnienie sprężania wzorcowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

faktycznie mój bład,pomiar ma byc na zimnym

co do zaworów to bybyło zbyt piekne jakby były zle wyregulowane,sa na 0,3 dzwigienki wygladziłem bo miały ślady 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zrobiłem dzis próbe na zimnym,silnik odstany po całej nocy

WP_20190914_006.jpg

WP_20190914_010.jpg

pierwsze zdjecie troche nie wyrazne to drugi cylinder delikatnie poza 34,drugie foto pierwszy cylinder ciut wiecej 34,5

próba olejowa jest zbedna

Edytowano przez krzysiek131286

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj