News
JurekOgorek1

Hodowla 2-3 świń na własny użytek przez osobę nie będąca rolnikiem

Polecane posty

Witam wszystkich. 

Nie jestem rolnikiem ale czy mogę hodować kilka tuczników na własny użytek bez rejestracji i czy nic mi za to nie grozi jak będę np prowadził mini blog albo jakiś wideo blog na YouTube? 

Podpowiedzcie mi czy mogę pokazać tucznik bez kolczyków i wgl bez zgłaszania na YouTube i czy nic mi nie grozi z tego powodu? 

Mieszkam na wsi ale gospodarstwa nie mam i nie będę miał ale na własny użytek tuczniki i brojlery chcę hodować. 

Dziękuję za odpowiedzi i jestem dobrej myśli 😉

Wiadomość z agroFakt.pl

ZELKOW    718

w sumie to powiedzmy wszyscy że śninie to nasi przyjaciele a po 5miesiącu życia jesteśmy tak dobrzy że wysyłamy je na wczasy...

bizon1    91

Jak wpadnie inspekcja wet to taki przyjaciel stanie się persona non grata odnośnie brojlerka to tylko do 100 szt powyżej to już jest dział specjalny  

• Like 1

AleksanderX    512

jak pieska,kotka wolno to chyba i swinie tez na własne potrzeby to tak jak nie wolno uprawiac kartofel na sprzedaz ala na własne potrzeby wolno

Edytowano przez AleksanderX

Gość   
Gość

Nie , nie można . Nawet pół świni musi być zgłoszone , zarejestrowane , a całe obejście musi spełniać wymogi bioasekuracji .  Tak musi być , by w niedługim czasie wszyscy się zajadali zachodnią drogą świnią hodowaną na antybiotykach i w oparach gnojowicy .

Bananek    3421

tylko jak zarejestrowac pol swini? i jak wbic kilczyk jesli to prawa lub tylna polowka?

2 godziny temu, zetorki12 napisał:

Nie , nie można . Nawet pół świni musi być zgłoszone , zarejestrowane , a całe obejście musi spełniać wymogi bioasekuracji .  Tak musi być , by w niedługim czasie wszyscy się zajadali zachodnią drogą świnią hodowaną na antybiotykach i w oparach gnojowicy .

Wydaje mi się, że się mylisz, ale może mi się wydawać :)

ws71    478
22 godziny temu, JurekOgorek1 napisał:

Witam wszystkich.