Massey294s

Awaria silnika farmer 311

Polecane posty

Massey294s    2

D 226B-6

Silnik nagle zaczął nierówno pracować. Przyczyna widoczna na zdjęciu. Z materiałów od Kostiego wynika że najprawdopodobniej uszkodził się "pilzstósel" (popychacz).

Czeka mnie zdjęcie misy i rozbiórka wszystkiego przed rozrządem aby to wymienić? Ze schematów wynika że muszę wyjąć wałek rozrządui po wyjęciu wałka wyjmę popychacz? 

Może są inne powody takiego luzu? Nie odkręcałem jeszcze dżwigienek zaworowych.

Proszę o jakieś rady, bo robi mi się słabo jak widzę ile roboty mnie czeka (obym się mylił)

Pozdrawiam

IMG_20190912_211827.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

erwin2    5

ostawił bym laskę popychacza ,bo jeśli sam popychacz który chodzi po wałku rozrządu wypadł co też jest możliwe to mógł narobić dziadostwa,pokręć wałem korbowym i zobacz co sie dzieje czy laska się coś dzwiga

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Massey294s    2

Laska się dźwiga na tyle że gdy zawór powinien być max otwarty to jest tylko trochę uchylony. Ten luz między dźwigienką a laską występuje w pozycji zamkniętego zaworu. 

Poradzicie jak przekręcić wałem korbowym ręcznie? Na wale od przodu jest przesówka do przedniego wom, kręcenie przez wom nic nie daje, jest uruchamiany elektrohydraulicznie 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
erwin2    5

zobacz z góry czy popychacz cały jest nie ubity,postaraj sie jakoś wałem pokręcić i patrzcie co tam z popychaczem sie robi,jesli chodzi ładnie to nowa laska i składać.co do pokręcenia wałem to nie wiem jak nawet danie ciągnika na bieg i pchanie go ękoma za tylnie koło nic nie da bo to turbomatic,no chyba ze zostaje opcja odkrecić rozrusznik i duzym śrubokrętem za wieniec przekręcać

Edytowano przez erwin2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rabit500    9

Patent z srobokretem niezly ale nieda rady przełamać sprezania. Żeby się to udało musiałby wyjac wtryski żeby niebylo sprzezania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelo1    0

U siebie przekręcałem kluczem (chyba 24 lub 27) za koło pasowe, trzeba było przytrzymywać drugą ręką pasek, żeby się nie ślizgał. Dało radę na włożonych wtryskach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Massey294s    2

Wtryski akurat sà wyjete, były sprawdzane. Kwestia dlaczego wygięło laske, takie rzeczy raczej bez powodu się nie dzieją. Ciężko zobaczyć od góry co tam się dzieje na dole

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
_Marcin_    0

Żeby wyjąć popychacz musisz zdjąć miskę olejową oraz wyjąć wałek rozrządu. Inaczej nie da się wyjąć popychaczy - one wychodzą do dołu. Podejrzewam, że laska popychacza zgięła się bo masz poprzecznie pęknięty popychacz.

Dół tego pękniętego w połowie popychacza poszedł na dół wraz z obrotem wałka rozrządu a jego góra została i zablokowała się. Tłok nacisnął na zawór który przez klawiaturę zgiął laskę. Potem znowu wskoczyło wszystko w swoje miejsce i teraz wydaje się że tylko laska jest zgięta. Musisz na to uważać.

Popychacze na 6 cylindrze dostają bardzo mało oleju nawet przy prawidłowym ciśnieniu oleju w silniku i zacierają się. Widziałem w tych silnikach przeróbki gdzie ktoś dorabiał dodatkowe smarowanie z głównej magistrali olejowej na tył silnika aby popychacze na 6 cylindrze i wcześniejsze miały więcej oleju. Moim zdaniem ten silnik ma taką właśnie wadę konstrukcyjną bo z tego co pamiętam olej na ostatnie popychacze trafia na samym końcu gdy przejdzie przez wcześniejsze.

A u Ciebie który to cylinder? Piąty?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez edwin1990
      Witam mam problem z oświetleniem roboczym. Mianowicie 2 halogeny są na żarówki h1 znalazłem dodatkowe wyjście w dachu na żarówki h4. Po zamontowaniu 2 lamp w dachu  te na h4 nie działają. Bezpieczniki i wszystko spr. Gdzie szukać przyczyny? czy połączyć je razem  do 1 halogenów? 
    • Przez Roman2001
      Witam mam problem z moim fedem .strasznie chałasuje hydraulika.a dokładniej pompa pompuje ciśnienie ale coś ją hamuje.(strasznie sie grzeje)lecz gdy przestawie dźwignie na ehr na opuszczanie traktor zachowuje sie normalnie.Lecz i to nie zawsze pomaga bo czasami nie ustaje i trzeba poruszyć dźwigniami hydrauliki i wtedy ponownie trzeba daç dźwignie na opuszczanie i jest wporządku.jak pompa sie męczy to słychać syczenie na rurkach zasilających
    • Przez areczek00095
      Cześć, posiadam Fendta 311 lsa 89r. Na liczniku pewnie coś pod 30tys mth. Przy ciężkiej pracy, jak się konkretnie rozgrzeje to z odmy widać delikatny dymek. Silnik nie bierze oleju nawet grama, ale mocy zaczyna mu brakować. Powiedzcie mi czy dobrze myślę? Z odmy daje bo zawory w głowicy do roboty tak? Od tego brakuje mu mocy? Dodam że poci mi się przy pompie wtryskowej i planuje oddać po sezonie wtryski i pompę do regeneracji. Ściągać od razu głowice i też robić? Opłaca się robić same głowice bez tłoków i tulei?
    • Przez Lulek021
      Witam, 
      Po uruchomieniu traktorka świecą dwie lampki od kierunku jazdy, przełącznik nie reaguje, również świeci kontrolka od przedniego napędu(przedni napęd działa wg włącznika przedni napęd powinien być wyłączony. problem znnika gdy traktor popracuje z 40 minut. Koś spotkał się z takim probemem?
    • Przez Roman2001
      Witam mam problem z moim fendem 310
      Otuż nie ma siły podnieść przedniej osi
      Jak pomoge mu i podniose sie turem to napompuje oleju i trzyma ale jak by miał sie sam podnieść to nie ma siły.z góry mówie że siłownik jest po regeneracji
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj