mariusz85zmc

Wyciek z rozdzielacza mtz 952.2

Polecane posty

ROZDZIELACZ-HYDRAULIKI-MTZ-BELARUS-RP70-923-ORG.jpg.1e97ec09a6f45534f8f3a416c52197c9.jpg

Witam. Czy ktoś mógłby mi powiedzieć do czego to służy i czy można to odkręcić ? Bardzo mi cieknie z pod tego czegoś . Dziękuję i pozdrawiam.

Z wykształcenia jestem informatykiem (naprawa pc), dopiero od trzech lat zmagam się z trudnościami gospodarki. Więc jeśli któreś z moich pytań lub wypowiedzi będą "dziwne" lub niekompetentne czy nieprofesjonalne to z góry przepraszam i proszę o wyrozumiałość :)

artur125    1039

raczej duszek Kacperek stamtąd nie wyskoczy , bardziej bym obstawiał sprężynkę i kulkę.

Ja bym odkręcił. Ale poczekajmy na opinię kogoś kto odkręcał

Okazało się że jest to zaworek bezpieczeństwa tak mi się przynajmniej wydaje. 

IMG_20190911_113035138.jpg

Z wykształcenia jestem informatykiem (naprawa pc), dopiero od trzech lat zmagam się z trudnościami gospodarki. Więc jeśli któreś z moich pytań lub wypowiedzi będą "dziwne" lub niekompetentne czy nieprofesjonalne to z góry przepraszam i proszę o wyrozumiałość :)

Wiadomość z agroFakt.pl

mani51    189

Bardziej mi to wygląda na jakieś dławiki jednostronne bo do zaworu to raczej za delikatna ta sprężynka. Zawór bezpieczeństwa masz po lewej.

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

• Podobna zawartość

• Przez sznuci
      Witam. Mam problem z podłączeniem prasy sipma do MTZ. Hydraulika została zmieniona na całkiem nową i podłączona wg. poniższego zdjęcia. Problem polega na tym, że nie mogę podnieść i opuścić klapy od prasy. Sterowanie podbieraczem działa bez problemu. Czy przyczyną może być brak jakiegoś zaworu na wyjściu z rozdzielacza? 
    • Przez Mastash99