News
danielhaker

Rolnik Szuka Żony- edycja 6

Polecane posty

GRZES1545    1589
Przed chwilą, rogaliq napisał:

toś ambitny , bo ja tylko przelecieć 

Młody bylem ale wnioski wyciągał ja jak mnie dziewuszki chciały wykorzystać, nie to co Marlenka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianzbr    3354
1 minutę temu, rogaliq napisał:

toś ambitny , bo ja tylko przelecieć 

Normalnie jestem w szoku, że jest coś czego nie żałowałeś, się nie bałeś, co nie niosło za sobą zbyt wielkiego ryzyka i na co twoja rodzina nie mogła mieć wpływu :D

Postępy normalnie... 👍

  • Haha 6

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, leszek1000 napisał:

JA nic nie wybrałem. Jeszcze do niej nie napisałem 😄

Lepiej dla Ciebie jakby długopisy przestały pisać, papier się skończył, smartfon rozlecial a komputer wybuchł 🤭

Przecie ta panna to rozchwiana emocjonalnie... 

  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sean    1704
Napisano (edytowany)
Cytat

Lepiej dla Ciebie jakby długopisy przestały pisać, papier się skończył, smartfon rozlecial a komputer wybuchł 🤭

Przecie ta panna to rozchwiana emocjonalnie... 

Niestety ale prawda.  

Edytowano przez Sean

Czasami człowiek sądzi że ujrzał już dno ludzkiej głupoty,     :) 

ale spotyka kogoś, dzięki komu dowiaduje się,

że ta studnia jednak nie ma dna.      ;) 

 

                                                                          STEPHEN KING

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacu    101

ja bym sobie  poradził z Marlenka  mam swoje sposoby

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek20    123
26 minut temu, damianzbr napisał:

A ty zgodził byś się kłócić za darmo na wizji z fagasem / frajerką którego / którą znasz od 60 godzin?

Ustawka dobrze płatna, ja ci to mówię .

Jak Dobrze by dali to ja jeszcze bym się pobił na wizji 

 

  • Haha 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rogaliq    490
Przed chwilą, maniek20 napisał:

Jak Dobrze by dali to ja jeszcze bym się pobił na wizji 

RSZ MMAxD

  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, jacu napisał:

ja bym sobie  poradził z Marlenka  mam swoje sposoby

 

Jacu, Jacu a Ty nadal sam? Coś te Twoje techniki słabo dzialaja 🤭😁😁

  • Haha 4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sean    1704
Napisano (edytowany)

No właśnie, takich Marlenek teraz jest na pęczki.   :P

Edytowano przez Sean

Czasami człowiek sądzi że ujrzał już dno ludzkiej głupoty,     :) 

ale spotyka kogoś, dzięki komu dowiaduje się,

że ta studnia jednak nie ma dna.      ;) 

 

                                                                          STEPHEN KING

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianzbr    3354
7 minut temu, jacu napisał:

ja bym sobie  poradził z Marlenka  mam swoje sposoby

 

Piwnica bez okien?

  • Like 1
  • Haha 4
  • Confused 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacu    101
2 minuty temu, zycietoniejebajka1 napisał:

Jacu, Jacu a Ty nadal sam? Coś te Twoje techniki słabo dzialaja 🤭😁😁

bo kobitki nie wiedza czego chcą, lepiej samemu ciągnąc wóz, baba z wozu koniom lżej:D

  • Like 1
  • Haha 1
  • Confused 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sean    1704

No twierdzisz żebyś sobie poradził.   :P   :D

  • Haha 2

Czasami człowiek sądzi że ujrzał już dno ludzkiej głupoty,     :) 

ale spotyka kogoś, dzięki komu dowiaduje się,

że ta studnia jednak nie ma dna.      ;) 

 

                                                                          STEPHEN KING

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dsbh    58
35 minut temu, GRZES1545 napisał:

Damian mowisz tak, Ciekawe ile płacą bo jak sporo to biere rozwód i szukam żony  w nastepnej edycji😉

 

Ciekawe czy Twoja żona ,czyta forum AF ? :)

  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Paulina1985    909
Napisano (edytowany)

Marlena i seweryn jak zwykle szkoda gadać, ale ona ma jakieś emocjonalne problemy.

Najwiekszym zaskoczeniem byla dla mnie Ilona i Adrian 🥰🥰 no ona taka kochana w tym odcinku! Naprawdę widać, że coś tam jest na rzeczy 🥰

Marta i Sławek ! niby Ok, ale zwiastun przyszłego odcinka zapowiada koniec zauroczenia 🤔

Ania i Jakub chyba bez zmian. Nabralam ochoty na przejazdzkę takim gokartem, chyba sie wybierzemy 😁

Edytowano przez Paulina1985
sławek sławek
  • Like 4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, dsbh napisał:

Ciekawe czy Twoja żona ,czyta forum AF ? :)

Czyta czy nie... Czy to ważne? 

Widać, że z przymróżeniem oka napisane.. Trochę dsyarnsu :)

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GRZES1545    1589
4 minuty temu, dsbh napisał:

Ciekawe czy Twoja żona ,czyta forum AF ? :)

Czyta, mówi jak mi dużo zapłacą to da mi rozwód ;)

  • Haha 3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol06    179

Marlena pokazała rogi, młoda rozchwiana emocjonalnie dziewuszka. Nic dziwnego że szukała chłopa w tv, straszna jest. 

Ilona i Adrian są razem, widać na Instagramie Ilony. W sumie to widać że oboje się odblokowali teraz i fajna z nich para.

Kuba i Ania to wiadomo że jest git, klasa.

Marta pewnie się rozmyśli i Sławek będzie szukał dalej.

U Waldemara stabilnie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sean    1704
Przed chwilą, GRZES1545 napisał:

Czyta, mówi jak mi dużo zapłacą to da mi rozwód ;)

Rozumiem dzielicie się fifti fifti.   :P

  • Haha 2

Czasami człowiek sądzi że ujrzał już dno ludzkiej głupoty,     :) 

ale spotyka kogoś, dzięki komu dowiaduje się,

że ta studnia jednak nie ma dna.      ;) 

 

                                                                          STEPHEN KING

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Belarusik
      Witam Uzgodniliśmy z kolegą @Mechanizatorem aby założyć tematy jakiego kawałka obcenie słychacie każdy rodzaj od Discopolo po muzykę klasyczną nie tak jak w temacie @Mechanizatora tylko wybrany rodzaj muzy.Oczywiście podajemy:
      -tytuł
      -wykonawce
      -link do utworu
      O tak :
      -Replay
      -Izay
      -http://www.youtube.com/watch?v=cu1QrBiXfoM
       
       
       
      a w razie by ktoś słuchał cięższych rockowych dzwięków to zapraszam tutaj
      http://www.agrofoto.pl/forum/topic/24210-jakiego-utworu-obecnie-sluchacie
    • Przez agrogozd
      Musi to być kanał rolniczy. Nie wolno spamowac i trzeba go krótko opisać.
       
      Mój kanał na Youtube: http://youtube.com/channel/UCoKi0ueuyT8uGqwAqUs40Eg
       
      Narazie się rozwija głównie prace w polu i oborze.
    • Przez Marciano
      Czy posiada ktoś z Was serie filmów dokumentalnych z cyklu " czas na konytrowersyjny dokument - Złote łany"o rolnikach z Dolnego Śląska, ogladałem kiedysten serial na TVP1 ok 8 lat temu i bardzo chętnie obejzał bym to jeszcze raz, podejżewam ze nie tylko ja jeden. Jeśli ktos ma w swoich zasobach " ZŁote Łany" to bardzo prosze o kontakt i udostępnienie. Z góry dziekuje i pozdrawiam.
    • Przez prometeusz
      Witam kolegów
      Mam prośbę, chodzi mi mianowicie o wybór zespołów na wesele. Chciałbym aby w składzie była kobieta, wokalistka, oraz wokalista mężczyzna, grali polskie standardy typu Perfekt, Budka Suflera Varius Manx, jakieś znane kawałki zagraniczne i aby nie grali za dużo disco polo, to mnie wkurza, lokalizacja to Kujawsko-Pomorskie, miejsce wesela Włocławek
      Dzięki z pomoc
    • Przez Gumis32
      Umnie to na pierwszym miejscu jest techno, a poza tym słycham (żadko) pop'a i hip-hop'u :rolleyes: :lol:
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj