Zaloguj się, aby obserwować  
szczypior

Ręczny

Polecane posty

szczypior    0

Ma problem,mam belarusa 820 z 2003 r,i kupiłem go niedawno,i niedziała mi hamulec ręczny,był podciagnięty.Na ostatnim ząbku nietrzyma,dopiero jak go pociagne maksymalnie i bede trzymał to ciagnik stoi.

Co jest grane,słyszałem że jest jakas tarcza,od chamulca i sie okładzina zerwała czy cos i przez to niema,początkowo był ale słaby.

Prosił bym o napisanie mi przyczyny,i może podesłanie jakiegos zdjęcia w temacie jak to wygląda,prosił bym dlatego że mam polagórkowate i ręczny mi jest potrzebny,a niewiem jak sie zabrac za naprawe tego. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

więc tak ręczny jak i nożny podciąga się (reguluje) śrubą na 17/19 wcześniej popuszczając nakrętkę kontrującą znajduje się na obudowie hamulców

Weź zobacz na koniec płaskownika od hamulca za osią obrotu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lysyrolnik    17

Może być też tak że tarcza została zaolejona, padły oringi na wałku i olej dostał się na tarczę hamulca.


Honda - The Power of Dreams :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczypior    0

spróbuj podciągnąc dokrecając tą srube jesli to nie pomoże to trzeba rozkrecic obudowe hamulców i wszystko bedzie jasne w razie pytan pisz panie ...

 

 

A te obudowy od hampli sa po obu stronach? wiem że od prawej strony cos tam jest i dochodzi to od hamulcy. czy to to ?

Jak je rozkręce to nic sie niezepsuje.

Tarcza raczej niejest zaolejona.

Ktos mi mówił ze mogło task być że było jechane na ręcznum i sie poprostu tarcza spaliła czy cos,znajomy kiedys na recznym jechał i mu sie cos dymiło to zas miał ręczny słabiutki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hamulce wystaja z dwóch stron z lewej jest blokada dyferencjału i hamulec lewy z prawej strony traktora jest hamulec prawy i reczny odrec obudowe hamulca recznego to jest ta do której dochodzi pret od wajchy co sie zacioga i jak zdejmiesz obudowe to tam powinny byc 2 tarcze nie są zalane olejem zobacz w jakim one są stanie i daj znac nie mart sie niczego nie popsujesz panie .....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris19911    9

Miałem ostatnio robione hamulce (nożne i ręczny) i po pierwsze dźwignia musi chodzić płynnie inaczej trzymać raczej nie będzie, trzeba wyczyścić wałek na którym zamocowana jest dźwignia.

Następnie, uszczelnienie jeden z powodów.

Ewentualnie mogło oberwać frez na wałku kolega wyżej dał podgląd, chodzi o frez obok liczby 5, zrywa się podczas hamowania ręcznym ciągnika przed zatrzymaniem.

No i na kocu tarcze do wymiany.

To by było na tyle;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczypior    0

Jeszcze niezabrałem sie za rozbiórke ale to będzie raczej tarcza z prawej strony,kiedys kuzyn mi ją przypalił że dym szedł i id tego czasu było coraz gorzej,jak hamuje kołami to lewe koło sie wlecze a prawe nie to na którym jest ręczny i hamulec.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zapytać posiadaczy ciągników mtz Pronar 82 w wersji sa i tsa o opinie o tych ciągnikach i o tym co należy sprawdzić przy zakupie tych ciągników.
    • Przez iridium3000
      Witam. Chciałbym się dowiedzieć w jakim zakresie obrotów najlepiej się poruszać w celu ekonomicznego spalania 952.3 w czasie transportu i prac polowych.
      W orce trzymam 1800obr w transporcie 1600obr 
      Myślicie że można by zejść w pracach polowych do 1600obr a w transporcie 1400obr czy to za mało?
      Z tego co widziałem nowy  Fendt  120koni w orce latał na 1550obr. Dla tego jestem ciekawy czy w MTZ również można zejść z obrotów w celu redukcji spalania.
    • Przez ZaqAMG
      Witam
      Doczytalem w instrukcji ze na tym wyswietlaczu powinny wyswietlac sie nie tylko motogodziny ale rowniez inne parametry typu predkosc aktualna,spalanie
      Przeszukalem caly internet i niemoge nigdzie znalezc informacji jak to wlaczyc/zaprogramowac
      Prosze o pomoc gdyz serce mnie boli od kiedy dowiedzialem sie ze Belarus posiada takie bajery a Ja z nich niekorzystam 😅
      69505144247__413679D2-5B28-4DB4-B4D4-22D5D0D49D34.MOV
    • Przez Lipowa
      Witam. Wie ktoś może lub ma opisane przewody które wychodzą z kostki która znajduje się pod deska rozdzielczą? Lub gdzie takie coś kupic ?
      20240326_145521.heic 20240326_145517.heic 20240326_123552.heic
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj