rolkam72

Żarzaca się kontrolka ładowania c 360

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
rolkam72    28

Witam. Otoz sytuacja wygląda tak. Jakiś czas temu od wiosny bodajże  na włączonych światłach lekko się żarzyla kontrolka od ładowania ale bez świateł było ok więc jeździłem do tej pory.W piątek podczas orki gdy ciągnik pracował na światłach nagle kontrolka od ładowania przestała się żażyc tylko zaczęła się świecić. Zawiozlem alternator do speca od tych spraw i wymienił mi diodę jakąs. Kontrolka przestała się świecić ładowanie powróciło bez obciążenia wszystko jak najbardziej ok. Po zapaleniu świateł kontrolka znów się zarzy i im więcej i mocniejszych świateł włączę tzn począwszy od mijania po 2 pary halogenow tym więcej się świeci kontrolka. Wychodzi na to że alternator nie doladowuje pod obciążeniem i tu pytanie. Co to może być? Czy to kolejna dioda? Chcę wiedzieć chociaż mniej więcej co to bo zawioze go znów do majstra zapłacę niewiadomą ile to może nie warto i kupię nowy 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dontcry    118

Poczysc wszystkie zlacza, klemy na akumulatorach i wtedy zobacz. Moze byc tak tez ze mass dobrze nie łączy. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolkam72    28

2 pary halogenow mam ale dzieje się to tak nawet na zwykłych mijania bez halogenow jeśli włączę halogeny świeci jeszcze bardziej i jak dodam gazu tak samo im więcej gazu tym więcej swieci.      Edit :nowe fakty w sprawie. Alternator na wyjściu po włączeniu wszystkiego co się da ma ok. 13v na małych obrotach około 600 a przy obrotach 1200/min jest około 14v więc chyba jest ok I dodam że mierzylem ma wyjściu z alternatora nie na plusie z rozrusznika . A kontrolka jak się zarzyla tak zarzy styki niby ok

Edytowano przez rolkam72

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Skoro jest ładowanie i sprawdzałeś to problem leży w kontrolce to znaczy że wzbudzenie nawala a nie masz ładowanie a kontrolka ci się świeci.Po drugie nie zakłada się  pierwszego lepszego alternatora tylko pod swoje potrzeby przeładowanie też nie jest dobre.Jakie masz żarówki ile watów.

Edytowano przez Adi96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolkam72    28
19 godzin temu, Adi96 napisał:

Skoro jest ładowanie i sprawdzałeś to problem leży w kontrolce to znaczy że wzbudzenie nawala a nie masz ładowanie a kontrolka ci się świeci.Po drugie nie zakłada się  pierwszego lepszego alternatora tylko pod swoje potrzeby przeładowanie też nie jest dobre.Jakie masz żarówki ile

Żarówki standard h3 55w a w mijania mam samochodowki nie wiem ile wat ale są napewno większe od zwykłych. Było dobrze na tych żarówkach odkąd był alternator dawał radę na nich i na wszystkich halogenach a teraz go coś boli. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez Adi118
      Mam problem ze wspomaganiem w moim Aresie 556rz, przy skręcaniu na wolnych obrotach ciężko chodzi kierownica, zapala się kontrolka ciśnienia oleju w skrzyni i ciągnik staje. Problem się nasila kiedy olej jest rozgrzany i czasem nie pomaga nawet trzymanie wysokich obrotów. Sprawdzałem ciśnienie na pompie hydraulicznej i jest ok. Czy przyczyną moich problemów może być orbitrol? Czy w tym modelu jest dodatkowa pompa od wspomagania? Może ktoś ma inne pomysły co może być nie tak?
    • Przez Rider
      Witam, po uruchomieniu ciągnika miga kontrolka WOM, wałek się nie uruchamia, półbiegi nie działają, napęd, blokada też. Hydraulika i podnośnik działa normalnie.
      Naciskając pedał sprzęgła normalnie zaświeca się kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni  (po uruchomieniu normalnie gaśnie) oraz kontrolki żółw/zając te od półbiegów - rozumiem ze zasilanie Autotronic jest. 
      Na uruchomionym silniku wałkiem da się kręcić
      Monitor na słupku nie działa
      Gasząc silnik kontrolka WOM gaśnie.
      Oporność na czujniku WOM (z tłu przy siłowniku ) oraz na pompie olejowej (przy filtrze hydr.) ok 450 Ohm - wg instrukcji ok, kręcąc ręką wom-em wartość się zmienia więc przypuszczam, że te czujniki są ok.
      Podpinając zasilanie bezpośrednio z akumulatora do cewki WOM - wałek startuje, do cewki hamulca WOM - hamulec blokuje wałek.
      Wersja komputera - Autotronic II
      Pytanie co może być przyczyną migającej kontrolki WOM?
       
    • Przez kamil_z88
      Witam,
       
      W Fendzie 309 LSA z 89 r, Zaczęła mi się zapalać kontrolka od ciśnienia oleju na wolnych obrotach po wyżej 1400 obrotów gasła. Wymieniłem czujnik jest to samo. Jutro będę mierzył ciśnienie oleju . Macie może informację jakie powinny być parametry ciśnienia na rozgrzanym i zimnym ?
       
      Pozdrawiam
    • Przez michalnh
      Witam,
      Wiem, że temat był już poruszany ale nie znalazłem odpowiedniej sytuacji do mojego przypadku, mianowicie JD przed remontem skrzyni po rozgrzaniu rozłanczał jazde w przód paliła się kontrolka czerwona od ciśnienia oleju w skrzyni i czerwony wykrzyknik, rewers wskakiwał na N ponowne załanczanie raz przynosiło skutek raz nie, ciągnik raz jezdził na wysokich obrtotach raz nie. Do tyłu ciągnik jeździ normalnie na kazdym biegu, ale do przodu nie chce. Po remocie skrzyni dodam kompletnym remoncie sytuacja jest taka sama, równiez po rozgrzaniu dzieje się tak samo. Czy ktoś miał taki przypadek i może podpowiedziec co to ? Skrzynia, ciśnienia, oleje, filtry, kosze rewersu, tarczki są ok. Z góry dzięki na każdą odpowiedź.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj