didku1

Case MX 170 -Nie działa funkcja auto w WOM

Polecane posty

didku1    0

Witam mam problem w ciągniku Case mx 170 z tylnym womem. Jakiś czas temu nie chciał się uruchomić skalibrowałem go i działa lecz nie działa w nim funkcja auto, która polega na tym jak podniosę tuz do góry powinien się wyłączyć a na dół wyłączyć jak temu zaradzić ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
didku1    0

Zrobiłem tak: zmostkowałem drugi z czwartym wtykiem tam koło bezpieczników odpaliłem obroty silnika na 1000 dioda migła włączyłem wom dioda zatwierdziła i wyłączyłem.

29 minut temu, Dastan napisał:

Rozumie, że procedure kalibracji wykonywałeś dla wersji z auto ?

Dla wersji auto jest inna procedura ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dastan    606

Musze jednak sprawdzić, bo być może pomyliło mi się z kalibracją podnośnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid1146    9

1- Załozyc zworke w skrzynce bezpieczników.
2- Uruchomic i ustawic silnik na 1000 obr/min.
3- jezeli ciagnik ma wlącznik auto obok wlacznika wom-u to:
   Wlaczyc go na pozycje auto na 1 sek.Potem na poz. set na 1 sek. Potem na off.
4.Jeżeli ciagnik ma przyciski wom-u na błotnikach,przycisnąc 
   obydwa(na jednej stronie ciagnika) na 1 sek.Sterownik zapamieta ze ma sterowanie na blotnikach.
5-Włączyc wom włacznikiem w kabinie.Lampka powinna zapalic sie na stałe.
  Sterownik womu zaczyna go włączac i według obr silnika i obrotów walka konfiguruje zasilanie elektrozaworu.
  Jak zakonczy procedure walek stanie a lampka zacznie migać w cyklu 4 błysniecia przerwa -4 błysnięcia -itd.
6- Wyłączyć walek wom-u włącznikiem w kabinie zgasić silnik na kilka sekund.Rozłączyć zworke w skrzynce bezpieczników.
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
didku1    0

Trochę pomogło bo przy podnoszeniu tuza wałek wom się wyłącza ale przy opuszczeniu miga zielona lampka i się noe uruchamia 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
didku1    0

Może masz pomysł jak temu zaradzić ? Podaj mi swój nr tel na priv jak możesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid1146    9

Najpierw odczutaj błędy. Włącz WOM i bez siadania na fotel włącz zapłon. Jeśli czujnik operatora zwarty wyjmij zwore wtedy włącz zapłon dioda zacznie migac pierwsza cyfra przerwa druga cyfra. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid1146    9

Jeśli chyba 61 to definicja brzmi tak: Prędkość WOM przekroczona przez 2 lub więcej sekund. Należy sprawdzić obwód czujnika prędkości WOM, zmierzyć rezystancję czujnika (2,7 do 3)kOHM oraz sprawdzić połączenie styku W alternatora i ciągłość niniejszego przewodu między kostką w kabinie (pod licznikiem choćby). 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez Matusp85
      witam jak skalibrować licznik w case cx 80. nie mogę wejść w w to pole wyboru od1do6 tylko wyskakuje mi odrazu CAL i mogę wybrać od 1 do 4 i nic więcej. poza tym zniknęła mi prędkość
    • Przez zetores
      Witam.czy ktos wie jak podpiąc pod rozdzieczalac maszyne z ls?
      Rozdzieczalac na zdjeciu ten pomiędzy gniazdami posiada :po lewo 3 korki, po prawo jeden, i ten jeden korek co widac. 

    • Przez Matusp85
      witam. spalił mi się bezpiecznik oś zapalniczki i go wymieniłem. zegar powrócił na godz 12:00 i chciałem ustawic. niestety po przyciśnięciu srodkowefo przycisku i przekręceniu stacyjki w lewo zamiast wyboru kodów 1-6 mam napis CAL a niżej mogę wybrać 1-4. niestety zniknęła mi również prędkość. co robić
    • Przez ruciak24
      Cześć mam problem z ładowaniem i dwoma regulatorami napięcia już tłumaczę wraz z końcem szczotek w alternatorze oddaliśmy go do regernacji i części były wybrakowane że trzeba było regulator napięcia dodać po zamontowaniu nie mam ładowania w ciągniku po każdym odpaleniu i zgaszeniu muszę ciągnik ładować i pytanie jest takie jak zmostkowac ten regulator napięcia aby było dobrze opisy wtyków na regulatorze napięcia to Df d- i d+ które połączyć razem a które z czymś innym żeby było dobrze i pytanie jeszcze jedno czy jest osoba która robi instalacje elektryczne od zera do ciągników typowo u klienta? Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj