jarekvip99

Zetor 12145 mało gazu

Polecane posty

jarekvip99    18
Posiadam Zetora od kilku lat i od samego początku tak z nim było że na pusto po wciśnięciu gazu w podłogę osiąga około 2000 obrotów jednak pod obciążeniem w pługu lub gruberze gdy ma ciężko to Max 1800 obrotów lub 1700. czasami przydałoby mu się troszkę więcej gdyż potrafi go przydusic przy wciskaniu pługa na końcu pola lub po wjeździe w bruzde lub gdy ciągnie 2 hl i można bujnąc na jedynce lub dwójce do 1800 obrotów i po zmianie biegów schodzi nisko na obroty gdzie ma mniejszy moment i wiadomo nawet gdy wciśnie się gaz w podłogę to nie dostaje na pompie i silniku pełnej mocy i zanim się bujnie i wejdzie na obroty to troszkę zejdzie. z mocą i uciągiem nie ma problemu daje sobie radę tylko brakuje pod nogą więcej gazu żeby była większa moc w pewnych momentach. silnik po remoncie 2 lata pompa nie ruszana odkąd kupiony gdyż pali dobrze nie kopci. czy można to jakoś podkręcić wyregulować aby jednak pod nogą tego gazu i obrotów było więcej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jarekvip99    18
przemekuliski napisał:

a nie masz ustawionego ogranicznika na pompie wtryskowej ? na lince co idzie od gazu

Nie ma linki tylko jest drut do pompy od gazu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maverick    127

Zdejmij przegub kulowy z cięgna dźwigni "pedału gazu" i sprawdź czy ciągnąc ręką za dźwignię osiągniesz wyższe obroty niż pedałem gazu wciskając do podłogi. Może wystarczy skrócenie cięgna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Bialy8011
      Witam, patrzcie no Panowie co to się zrobiło. Pacjent to Zetor 8011. Ktoś wie jaka przyczyna że z oleju się takie mleko zrobiło we filtrze?

    • Przez Rzepakowiec
      Witam, kupiłem na wiosnę zetora 8145 sprowadzonego z finladii. Na oględzinach wydawało się, że wszystko w porządku chodził równo, ładnie palił pojeździłem trochę wszystko w porządku. Ciśnienie oleju w silniku też ok, przepracował 40mtg i zauważyłem, że ciśnienie na obrotach jalowych spada na około 0,6 0,8 bara. W dodatku z odmy wydobywa się biały dym. Mam jeszcze 9ha do orki oraz uprawy po kukurydzy, więc będę musiał tak robić. Jakieś pomysły co to może być? Na wysokich obrotach ciśnienie jest ponad 2,5. 
    • Przez Papkin
      Kolejny raz problem z Zetorem. Ciągnik zgasł sam z siebie, zacząłem podejrzewać układ paliwowy. Wymieniłem filtry, wyczyściłem odstojnik,odpowietrzylem,dalej nie chciał odpalić. Następnie wyjąłem pompę paliwa i wtryski. Diagnoza zatarta pompa. Zamontowałem pompę po regeneracji i wtryski,odpowietrzylem,pompa podaje paliwo, ciągnik dalej nie chce odpalić. Raczej odpada problem z elektryką już wszystkie przewody sprawdziłem i poczyscilem. Rozrusznik na chwilę obecną u elektryka do sprawdzenia. Plak nie pomaga. Próbowałem też z przesuwaniem pompy w stronę bloku i na zewnątrz. Ma ktoś jakieś pomysły?
       
    • Przez lukasz021086
      Witam. Leci mi olej z pompy wtryskowej. Prawdopodobnie od strony silnika. Ma ktoś pomysł co mogło się stać? 
    • Przez Rzepakowiec
      Cześć, wczoraj przeprowadzałem pierwszą grubszą robotę kupionym na wiosnę 8145. Talerzowalem i kiedy silnik się porządnie nagrzał to ciśnienie spadło do 0,8 na 800 obr/min, przy wyższych obrotach jest ponad 2. Z kolei na zimnym wynosi 4,5 na 800 obr. Wiem, że wraz z nagrzaniem ciśnienie spada, ale czy te 0,8 to nie jest trochę przymało? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj