Dudek2000

Jaki olej do podnośnika?

Polecane posty

Gość   
Gość

No bez jaj . Może lepiej nie doradzaj ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279
5 minut temu, zetorki12 napisał:

No bez jaj . Może lepiej nie doradzaj ?

A co w tym dziwnego? Nawet łada samara miała zalecany do skrzyni olej silnikowy. A co ma się stać tym kilku trybom na krzyż 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Takie debilne podpowiedzi koniecznie trzeba komentować , bo jeszcze ktoś może wlać silnikowy olej zamiast hydraulicznego , czy też przekładniowego .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
2 minuty temu, pawel885 napisał:

A co w tym dziwnego? Nawet łada samara miała zalecany do skrzyni olej silnikowy. A co ma się stać tym kilku trybom na krzyż 

Taaa . Przepalony se wlej . A co tam ..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRIMO    8046
23 minuty temu, 1994kuba1994 napisał:

W t25 olej do podnośnika jest osobno a do skrzyni osobno 

Nie podobno tylko napewno. 

@Dudek2000 hipol. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AleksanderX    522

w MTZ hydrauloika chodzi na oleju silnikowym a t 25 to chyba ta technika tem  poziom na hydraylicznym nielzia za nala lepkosc

  • Confused 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AleksanderX    522

przetlumacz w internecie a przy okazji łykniesz tyci jezyka naszych pobratynców tylko n ie równaj norodu rosyjskiego ze sytalin em

Edytowano przez AleksanderX

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
6 minut temu, AleksanderX napisał:

nielzia za nala lepkosc

Którzy tak piszą ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AleksanderX    522

jak wrzycisz słowo poł angielsku czy niemiecku jest OK a jak po rosyjsku to fe  ??? Zascianek taki pozom reprezentuje tem co się wypowiedzia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Panie . Ja się uczył radzieckiego . To co napisałeś to do języka analfabetów najwyżej można zaliczyć .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AleksanderX    522

Ale żeś sie wysllił Gratuluję satysfakcji A na lekcje rosyjskiego chyba było pod gorkę skoro nie znasz znaczenia tego słowa

Edytowano przez AleksanderX

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Satysfakcja będzie jak zaczniesz szanować język polski .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279
40 minut temu, zetorki12 napisał:

Taaa . Przepalony se wlej . A co tam ..

Tępyś jak tabaka w rogu ... Instrukcja nakazuje lać olej silnikowy nie rozumiesz ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Niemożliwe . No jeśli tak , to pierwsze słyszę .

Na szybko poczytałem . Jednak jestem tabaka .

Niemniej jednak radzą hipol .

Edytowano przez zetorki12

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

Możliwe, i sezonowo tak jak w silniku wymieniać... Zresztą ciągniki już w latach 70-80 miały te same oleje. Ja mam mf-a 590 i silnik/skrzynia-hydraulika/wspomaganie każą lać super tractor universal oil - taką ma naklejkę fabryczną.... Hipol to olej przekładniowy. Jak już to HL

Edytowano przez pawel885

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

No i znowu czegoś się dowiedziałem .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peugeot    378

Są to oleje STOU . Stosowane są np. w Zetorze farterra i innych . Tam silnik i skrzynia pracuje na takim samym oleju .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279
3 minuty temu, zetorki12 napisał:

No i znowu czegoś się dowiedziałem .

Takiemu narcyzowi intelektualnemu ciężko coś udowodnić 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

No spadaj . Uwierzyłem , sprawdziłem i przyznałem rację . Co jeszcze ? :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj