sumek666

New Holland T6020 EHR

Polecane posty

sumek666    5084

Hej.

Może ktoś mi wytłumaczyć czy i jak da się ustawić prędkość podnoszenia ramion tylnego TUZ w T6020 rocznik 2013?? 

Mam tylko takie pokrętła i komputer pod szybą. 

received_442314503164209.jpeg

20190816_160354.jpg


 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr30piotr    168

Żółw  i zając są do prędkości opuszczania. Nie wiem czy jest regulacja prędkości podnoszenia. 

Edytowano przez piotr30piotr
  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sumek666    5084
30 minut temu, Bartek933 napisał:

Tam gdzie jest żółw i zająć

Od opuszczania tylko. 


 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojteg    2

z tego co sie orientuje da sie to zrobic ale trzeba wejsc w menu serwisiwe a do tego musi byc odpowiedni sprzet

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aprochota    327

W sumie po co to potrzebne? Można regulować gazem na wolnych obrotach powoli a przygazujesz to szybciej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mich9    671

Podnoś tym do przesuwania na ehr a nie przyciskiem tylko wolno i masz już regulacje prędkosći podnoszenia ja tak robię to z tą podziałką

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sumek666    5084

Tak robię właśnie ale bardzo upierdliwe to jest. 

27 minut temu, aprochota napisał:

W sumie po co to potrzebne? Można regulować gazem na wolnych obrotach powoli a przygazujesz to szybciej

Spójrz na zdjęcie T6020 w mojej galerii. Mam ludzi na siewniku i nie chcę ich pogubić. A z guzika robi to strasznie gwałtownie :/


 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sumek666    5084
2 minuty temu, Bartek933 napisał:

A co oni tam robią?

Widziałeś kiedyś poletka doświadczalne? Wysiewamy ponad 4 tys odmian na ok 15 ha. 

Poletko ma 5 rzędow x 2 m. Odstęp pomiędzy rzędami ok 50 cm. 1 poletko to jedna odmiana. Do tego ścieżki przejazdowe, korytarze itp. 

2 minuty temu, Mich9 napisał:

E tam za wygodny jesteś 😁

Bezpieczeństwo kolego 


 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sumek666    5084
Przed chwilą, Bartek933 napisał:

Pytasz ojca jak dzieci robić..

Gratulacje. Nie wiedziałem, że będziesz miał dzieci. 


 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek933    5394

Nie to miałem na myśli. Dosyć się nachodziłem po poletkach

Aż normalnie uraziło mnie te tłumaczenie hahaha

  • Haha 1

Kupie obciążniki przednie do zetora forterry 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez driver24
      Wystąpił w moim t6 błąd 12806. Wiem, że to błąd coś związany z pneumatyka, hamulcami przyczep, ale może ktoś spotkał się i wie coś więcej co jest przyczyną?
    • Przez Gpio4
      Witam posiadam New Holland TS 110 rok 2000, skrzynia 16x16, rewers przy kierownicy, pompa hydrauliczna z trzema filtrami.

      Po dłuższej pracy ciągnika szarpie przy ruszaniu, poza tym nie świecą kontrolki wskazujące bieg ale tylko w zakresie 5-8 i najczęściej biegiem włączonym jest 8. Objaw szarpnięcia nie występuje przy zmianie kierunku bez sprzęgła. Wszystko mija jak ciągnik ostygnie. Olej i filtry wymienione, kalibracja zrobiona (od 122 do 160).
      Proszę o podpowiedź co może być powodem takiej sytuacji i co z tym można zrobić.
    • Przez varadero112
      Witam, czy jest ktoś może zorientowany jak wygląda technicznie i cenowo zmiana osi sztywnej na amortyzowana w New Holland T6090. Mamy go na skrzyni Power Command z podłokietnikiem a kiedy była mowa o osi (co nie było tak powszechne jak teraz) naganiacz (dealer) powiedział że za dużo nie zmieni w komforcie operatora (teraz myślę że po prostu miał taki na sztywnej który musiał sprzedać i mu się udało). A teraz kiedy poszedł bardziej w transport to odczuwalne są braki miękkiej osi ;/ rozważam powazniejsza inwestycje i stąd ten post, może spotkał się ktoś kiedyś z takim czymś ?
    • Przez Dastan
      Jaki balast na przedni TUZ można zawiesić w tych NH?  Ciągniki nie mają ramy więc raczej nie ma co przesadzać?
    • Przez Pjotrr
      Witam, parę dni temu chciałem odpalić ciągnik ale był za słaby akumulator, naładowałem i podłączyłem drugi jednak nie zapalił, okazało się że rozrusznik był zepsuty. Wymieniłem rozrusznik ciągnik odpalił ale wyskoczył szereg błędów, po jednym błędzie ze skrzyni, silnika, tylnego podnośnika, układu chłodzenia i blokady tylnego mostu (skręt kół do automatycznego załączania). Moim zdaniem ciągnik utracił pamięć i trzeba to jakoś zaktualizować. Kalibrację skrzyni biegów zrobiłem i błąd związany ze skrzynią znikł. Ktoś może byłby w stanie coś podpowiedzieć, albo ewentualnie jak zrobić kalibrację tylnego mostu? Kalibrację tylnego podnośnika zrobię bo jest w instrukcji obsługi 
      Jeśli ktoś miał podobny problem lub może pomóc będę bardzo wdzięczny za pomoc 😀
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj