News
cember16

Ustawienie początku kąta wtrysku ursus c-385 silnik z8401-1

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
cember16    0

Witam Drodzy forumowicze mam problem ze swoją 80tka silnik(ZTS matrin z8401, 1), otóż nie mogę ustawić poprawnego kąta wtrysku w tym silniku pompa była regenerowana wtryski tez,początek wtrysku on mi wypada na drugim otworze w kole zamachowym a pompa na Maxa przyspieszona, silnik pracuje kulawo nie ma wogule kultury pracy, dużo pali w orce głębokiej na godzinę 25 litrów, z mocą to jest tak że 3.5 tony rozrzutnik że zbożem pod górę czuć że go trzyma, co to moze być bo już mi brakuje pomysłów a dodam że ten ciągnik kupiłem do remontu a został cały zrobiony.... 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafik    10

Może masz coś przestawione na rozrządzie.Pompa ma swoje miejsce bo jest zgubiony ząb na sprzęgiełku, i te otwory fasolkowe są na tyle duże, że musi się kąt ustawić. Ustaw 1-szy cylinder w górnym położeniu (między sprężaniem a pracą) i zobacz czy na 4-tym jest tzw płukanie cylindra (oba zawory lekko otwarte), to wstępnie będziesz wiedział czy rozrząd jest ok. Ja początek wtrysku ustawiam łopatologicznie, bo znaki w starym ciągniku mogą znaczyć nie wiadomo co.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

cember16    0

Zawory jak ustawiłem to na 4 cyl, występowały zawory lekko otwarte więc jak kolega wyżej pisze rozrząd będzie ok, a co do pompy to pompa była u 2 pompiarzy i dopiero ostatni ja dobrze zrobił i właśnie któryś z tych pompiarzy mi musiał zamienić sprzegielko bo jak odbierałem pompe to była bez sprzegielka i zwróciłem mu uwagę i dał pierwsze lepsze z brzegu, a ktoś wie jakie powinno być ono w tym silniku ile musi mez zębów od szerokiego wycięcia do klina? 

Właśnie według tego ustawienia ciągnik chodzi jakbyś pukal w niego młotkiem... Twardo i kopci na biało 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ogarek    553

Ma opozniony zapłon.. Trzeba przeciąć podwójny frez i przyspieszyć o jeden ząbek i będzie chodził albo założyć oryginalne sprzegielko bo ewidentnie jest zamienione... 

Edytowano przez ogarek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysztofz14    35

Żeby ustawić  dobrze kąt wtrysku to trzeba ustawić pompę tak by listwa sterująca sekcjami była na równi z korpusem pompy.Z przodu  frontu jest zaślepka listwy na klucz chyba 19.Odkręć ją i zobacz jak ta listwa się porusza ,czy się nie zacina i czy wychodzi 0.5cm bo może ci żle włożył sekcje no ale skoro to fachowiec robił to powinno być dobrze.I teraz jak ustawisz listwę na równi z pompą to pierwszy przewód odkręcasz od wtrysku wyginasz do góry i kręcisz wałem srubokrętem przez okienko a w otwór po wtryskiwaczu kładziesz drut i patrzysz na rurkę kiedy poruszy się paliwo i drutem mierzysz ile mm jest przed gmp.Dlaczego tak bo na max gazie wtrysk jest opóżniony bo tak są zbudowane sekcje no chyba że są regenerowane to kąt może być taki sam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    709

7ffbecf4b7b710cbgen.jpg


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek3773    60

o ile się nie mylę początek wtrysku powinien być 24* przed GMP , można to sprawdzić np, suwmiarką wkładając ją w pierwszy wtrysk. Początek wtrysku powinien nastąpić jakieś 8mm  przed GMP I POWINNO GRAĆ , 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cember16    0

Panowie sprawa wygląda tak, założyłem sprzegielko na pompe od 360 bo tylko takie dostałem na miejscu u siebie i zeszlifowalem jeden zabek od szerokiego wypustu, założyłem odpowietrzylem i początek wtrysku wypada teraz minimalnie parę stopni na kole zamachowym przed pierwszym otworem i ciągnik zapala chodzi lepiej, pompa wreszcie ma jakąś regulacje, zobaczymy dziś w polu jak będzie szło jak będzie zmiana na gorsze to kupię ori sprzegielko i wtedy będziemy kombinować, a jeśli to nie Pomorze to w zimę do rozrządu będę się odbierał :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GOLAS171    8

problem jest taki że są dwa typy wieloklinow na pompie i każde z nich ma wycięty klin w innym miejscu tj różnica ok 1 ząbek c385 i 90x maja normalnie a 91x (mlodsze) mają właśnie ten drugi typ, kiedyś nabyłem pompę wlasnie z tym innym wieloklinem i kręcąc jedna i druga do wyczuwalnego opory różnica była właśnie ok 1 zęba, najłatwiej wyciąć ten szeroki ząb na sprzęgielku i założyć inaczej 😉

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cember16    0

Aha czyli jeśli mam 385 z silnikiem z8401-1 inaczej silnik nowego typu taki jak 912 bo nawet tłoki są na 3 pierścienie, a teraz założone mam sprzegielko od 385 i slink całkiem dobrze pracuje i... Jest dynamiczny i mało pali ładnie pracuje ale skoro te silniki miały inne sprzegielka na pompie to warto chyba założyć ori takie jak być powinno, teraz okres zimy więc jeszcze się pobawię :) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GOLAS171    8

cember16 napisał: Aha czyli jeśli mam 385 z silnikiem z8401-1 inaczej silnik nowego typu taki jak 912 bo nawet tłoki są na 3 pierścienie, a teraz założone mam sprzegielko od 385 i slink całkiem dobrze pracuje i... Jest dynamiczny i mało pali ładnie pracuje ale skoro te silniki miały inne sprzegielka na pompie to warto chyba założyć ori takie jak być powinno, teraz okres zimy więc jeszcze się pobawię :) :) jeśli Ci ładnie pracuje to może nie kombinuj, czasem bywa tak że ludzie nie wiedzą o tych sprzegielkach i przedstawiają na rozrzadzie o jeden ząbek,więc jak założysz teraz może oryginał żeby nie było problemu 😉 to nic tylko trzeba to uturbic 😉

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cember16    0
GOLAS171 napisał:

cember16 napisał: Aha czyli jeśli mam 385 z silnikiem z8401-1 inaczej silnik nowego typu taki jak 912 bo nawet tłoki są na 3 pierścienie, a teraz założone mam sprzegielko od 385 i slink całkiem dobrze pracuje i... Jest dynamiczny i mało pali ładnie pracuje ale skoro te silniki miały inne sprzegielka na pompie to warto chyba założyć ori takie jak być powinno, teraz okres zimy więc jeszcze się pobawię :) :) jeśli Ci ładnie pracuje to może nie kombinuj, czasem bywa tak że ludzie nie wiedzą o tych sprzegielkach i przedstawiają na rozrzadzie o jeden ząbek,więc jak założysz teraz może oryginał żeby nie było problemu 😉 to nic tylko trzeba to uturbic 😉

Miałem taki problem z pompa w tym ciągniku taki ze ile gości robiło ta pompe to nikt nie powiedział że jest zle sprzęgło na pompie a było takie jak w 60 i ciągnik cały czas miał za wczesny wtrysk chodził twardo i metaliczne, i na hetakr palił 20 litrów.... Teraz na godzinę orki jakieś 12 litrów po zmianie sprzęgła na takie jak w C385 ale cały czas pompa jest na max odchylona od silnika ale inna praca jest silnika i inna dynamika... I zero dymu:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Magda2202
      Witam chciałem zapytać czy ktoś może wie co to może być za część  po wyciągnięciu walka że skrzyni leżała w środku urwana 

    • Przez Maciekkkk
      Witam padla mi pompa i zawiozlem ja do regeneracji, pompa zrobiona odebrana i wzialem sie za montaz, zalozylem nowe sprzegielko i zalozylem pompe i ciagnik nie chce odpalic, kreci i kreci i nic z tego. Ma ktos jakas rade na to ...
    • Przez VIz
      Proszę o doradzenie jaki siewnik z agregatem byłby odpowiedni do ursusa 1614? Gleby średnie, mozaikowate z przewagą pagórków.
    • Przez Jobi
      Witam poszukuję książki instrukcji napraw ciągnika ursus 912 w wersji elektronicznej może być pdf lub zdjęcia. Z góry dziękuję.
    • Przez kocimierz
      Dzień dobry 
      Mam problem z ursusem 1224, problem jest taki że podczas orki z ugiem 4 skibowym zabrakło napędu w tylnych kołach. Przód normalnie ciągnie ale nie daje rady uciagnac tego zestawu. Objawy utraty były że podszac jazdy orki nagle ciągnik ustał i tylko przód zaczął kopać. 
      Rozłączałem napęd i nic nie dało. Włączyłem blokadę i też nie dało napędu. Czasami na wyłączonym przodzie tak jakby coś łapało napędu ale chwilą 2sekundy i zrywało napęd aż ciągnik drżał.  
      Proszę o pomoc co mogło się stać. 
       


×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj