Grzegorz39

Bizon żre olej

Polecane posty

Grzegorz39    0

Witam 

Bizon w przeciągu godziny koszenia ubywa litr oleju. Na wolnych obrotach kopci na niebiesko. Po wejściu na obroty kopcenie znika. Ciśnienie oleju na ciepłym 3 bary. Pali od strzała obroty moc ok. Najbardziej bierze podczas przejazdów dodawania gazu. Chodzi już tak czwarty sezon. Czy wymieniać pierścienie czy tez czekać aż całkiem padnie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pudło    33

Ja miałem to samo , czekałem , czekałem , czekałem ... oleju brał coraz więcej , i do końca trzymał ciśnienie na ciepłym powyżej 3 ..... no i pewnego razu zgasł , na szczęście pod koniec zbiorów (zostało dwa pokosy ) , odstawiłem (sholowałem) pod wiatę po żniwach , o dziwo za rok odpalił ale i tak remont , wystarczyło zestaw naprawczy ( na dwóch słupkach nie było już pierścieni

 

ps. Mój pod koniec brał 5 litrów na hektar , cały czas na nowym oleju śmigał😂

Edytowano przez pudło
  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Grzegorz39    0

Oleju w paliwie nie ma. Pompę wtryskowa robiłem dwa sezony temu. Ale na 7-8 godzin koszenia 10 litrów oleju trzeba dolać. Trochę boje się go ruszać bo olej aż tak drogo nie wychodzi, a jak go rozbiorę to może się okazać studnia bez dna 😟 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gustaww    82

Jak trzyma ciśnienie to zestaw naprawczy plus uszczelki wyjdzie Ci z 1400zł  i posłuży jeszcze z 10 lat, wystarczy  ze raz będziesz jechał z górki i braknie oleju na kilkanaście sekund i po silniku. tak było u mnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    158
10 godzin temu, Zefir napisał:

Sprawdz czy oleju nie ma w paliwie 

Większej głupoty nie słyszałem a jak miał by się przedostać olej do paliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzegorz39    0

Zestaw naprawczy 1 kpl koszt od 250 czyli minimum 1500. Planowanie głowicy uszczelki.... + wyciąganie tego z bizona. Pytanie czy jak będę pilnował  oleju i dolewał mu jak to robię cały czas te 2-3 litry co pare godzin to będzie chodził ? Kosze niewiele do 20ha na sezon. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Misiaczek57    5

Tu nie ma co szukać oszczędności zimą wyciągniesz silnik zrobisz porządnie remont i będziesz miał spokój na kilka lat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzegorz39    0

Nie ze nie chce tylko pytam czy można tak jeszcze jeździć. A niby dlaczego miałoby się palić za mną ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    158

Olej robi nagar w silniku i układzie wydechowym i taka sadza sie będzie kiedyś spalać a z rury wydechowej będą iskry leciały no i finał sam sobie wyobrazić mozesz .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Rolniczek98
      Mam taki problem w rekordzie nie domlaca mi głowie pszenicy niekiedy przeleci cały Kłos sprawdzałem klepisko, cepy, wymieniłem druty w klepisku ustawiłem szczeline na srubach kosze na obrotach koło 1000. Nie wiem co robić czy kupować nowe klepisko i cepy czy macie jakieś pomysły żeby to poprawić
    • Przez Danielkoltun
      Witam. Na początek napiszę to z czym w swoim Bs się spotkałem, po kilku latach spojrzałem na tabliczkę znamionową i okazuje się że ma 120km silnik (90kw). Problem jest taki że andoria ma za mało mocy i jest ciężko szczególnie z pełnym zbiornikiem, po górach i sieczkarnia brakuje mocy. Kręcę się po złomowiskach w poszukiwaniu silnika do remontu i pierwszą myśl mam taką że chciałem kupić andorię nadal. Wiem że w kombajnach różni się smok olejowy. Widziałem autosana h10 z innym silnikiem ale szczególnie mu się nie przyglądałem ale chyba to był Cummins, dopiero w domu pomyślałem o takim zabiegu kwestia tego aby misa olejowa i smok zapewniały smarowanie w terenie z górkami. Wiem że dla niektórych sw400 i 6ct107 lub 680 to świętość ale można spotkać też inne rozwiązania fabryczne lub samych rolników jak Valmet, zetor, perkins czy inne. Co myślicie nad takim pomysłem, ewentualnie jak możecie komentujcie, doradzajcie i podpowiadajcie co można zastosować aby silnik miał  około lub ponad 200km i był przygotowany do takich warunków pracy ? .
    • Przez gustaww
      Witam, pękła mi rurka od wspomagania tuż koło podajnika kłosowego, czy ktoś próbował ją zaspawać ? Albo zastąpić ją wężem o podobnej średnicy? Chyba że da się gdzieś kupić?
      Czy jeśli ją zastąpię wężem to czy będzie różnica w szybkości reakcji skrętu?
    • Przez Piter333
      Witam, czym polecacie umyć bizona przed malowaniem, jakie preparaty 
    • Przez bizonzo56
      Witam co może być przyczyna, gdy bizon zo 56  się rozpędza  to podskakuje do góry.Lecz gdy nabierze prędkości to przestaje podskakiwać jak może to być przyczyna proszę o rade.                   (BIZON MA NOWE OPONY LECZ STAŁ W GARAŻU 3 MIESIĄCE ) jeśli by kokoś interesowało to bizo z 1988r
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj