Skocz do zawartości

John Deere 2266-Nie podnosi hedera i nie działa AutoCountur


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam potrzebuje podpowiedzi w kombajn John 2266 Extra nie podnosi mi hedera i nie działa auto contur, bezpieczniki i przekaźniki sprawdzone gdzie szukać przyczyny, wygląda mi że nie dochodzi zasilanie do płytki odpowiedzialnej za pracę auto contur, dodam że na monitorze Info track nie mogę przejść w tryb ahc pozostałe funkcje dzialaja

  • Haha 1
Opublikowano (edytowane)

Poruszałem kablami, po przekładałem przekaźniki i działa. Ale weź dobrego elektryka jak masz możliwość, ja szukam teraz, żeby sprawdzić zasilanie. Może jest problem w samym joysticku.

Czasami bezpieczniki jak się nagrzeją to tracą przewodność albo zaśniedziałe styki do bezpieczników.

Jak znajdziesz problem to napisz bo moje rozwiązanie jest na szybko a nie wiadomo jak będzie za chwile.

Edytowane przez MaciejM
dopisanie informacji
Opublikowano

U mnie elektryk stwierdził że moduł ahc nie działa, spalona plytka, ale nie chcę mi się w to wierzyć, zrobię to samo co ty po przekładam i po czyszcze styki, które przekaźniki przekladales?

Opublikowano

Ok rozumiem, poziomowanie ręcznie też powinno pewnie działać, tylko zastanawia mnie jedna rzecz bo po wciśnięciu funkcji na dzojstik napięcie do płytki dochodzi a nie wychodzi, teraz mam zrobiony (bajpas) i idzie z włącznika zasilanie prosto na cewka, heder podnosi ale mocno gwałtownie bo mijamy hydroakumulator. Także niesprawne cewki można wykluczyć, zastanawia mnie jeszcze brak komunikacji monitor Info track z modułem ahc, jakby wogole go nie widział 

Jak masz jeszcze jakiś pomysł to pisz, płytka ahc już zamowiona, jutro rozbieram wszystkie elementy elektryczne i czyszcze styki może gdzieś zasniedzialo bo objaw miał miejsce po deszczu 

Opublikowano

Przekładałem przekaźniki co są na dole kabiny z prawej strony, tzn. poprzekładałem je miejscami te które były takie same. Może coś nie stykało i wtedy się naprawiło. Sprawdź czy styki nie zaśniedziały.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez RolnikMat
      Zainteresował mnie ten model kombajny marki JOHN DEERE. Czy moglibyście mi powiedzieć co nieco o nim. Jakieś dane techniczne chodzi mi tu o moc silnika, masę kombajnu, cena, awaryjność. Proszę nie dawać linków z przekierowaniem na 1450 cws.
    • Przez mikolaj12345678
      Witam szukam schematu elektryki kombajnu john deere 1072 1075
    • Przez poderwa
      Witam-po odpaleniu kombajnu nie działają żadne przełączniki od hydrauliki, to znaczy że nie mogę podnieść hederu ani załączyć młocarni itp. Ładowanie akumulatora gaśnie, gdzie szukać awarii ?
    • Przez damianus2222
      Witam mam pytanie do użytkowników kombajnów John Deere 1450 /1470 lub innych którzy mieli podobny problem. 
      Mam problem tego typu że, kombajn rano jest czyszczony obsługa codzienna na tip top jadę w pole kosze od 11 do ok 17/18 te 6/7 godzin i zaczyna mi się zapalać kontrolka powietrza dolotowego czyli żółta kontrolka świec żarowych, nad głową zapalają się 2 diody czerwona i żółta, gdy zejdę obrotami na 2 zakres gaśnie ujade kawałek indie znów zapala... Kody błedow to spn 1569, 1078, 1077 a fmi 31. Nie wiem w czym leży przyczyna, dodam że filtr powietrza jest nawet w ciągu dnia czyszczony tak po 5 godzinach . Proszę o pomoc lub rady 
    • Przez LulaszRol
      Witam posiadam kombajn 2254 ,miałem problem z ładowaniem po włączeniu świateł gubił ładowanie ale nie zawsze wymieniłem nawet alternator i prawie wykończyłem akumulatory, nie mówiąc wyłączającej się młocarni bo nie było odpowiedniego napięcia w instalacji. 
      Szukałem przyczyny dosyć długo jedynie na co się napotkałem grzebiąc to że po odłączeniu przewodów z D+ (wzbudzenie) było na nich napięcie 6,5V, sprawdziłem do kąd idą te przewody jeden prowadzi do kontrolki a drugi jest dla mnie zagadką  bo idzie do skrzynki pod silnikiem a tam połączony jest do przekaźnika k45 odpowiadającego za alarm biegu wstecznego, jedno z drugim nie ma nic wspólnego, przewód D+ wchodzący do przekaźnika otwiera (lub po prostu przechodzi) i wychodzi masą przez to jest spadek napięcia na wzbudzeniu po odłączeniu przekaźnika napięcie to okolice 12V. Czyli wszystko porządku 
      Na razie mam ładowanie na światłach również, zamontuje jeszcze woltomierz w kabinie.  Ciekami mnie ten dodatkowy przewód D+ czy ktoś pomylił się w fabryce ? wygląda jak te oryginalne przewody  czy może do czegoś to jest?
       
      Stąd moje pytanie do posiadaczy takich kombajnów czy też macie dwa niebieskie cienkie przewody wychodzące z D+ na śrubce m5 przy alternatorze?
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v