kamil555

farmer - pękanie na "pół" po założeniu TUR'a

Polecane posty

Panowie...mam prośbę do posiadaczy Farmerów F-10244 c1. A mianowicie znalazłem firmę która handluje czesciami do podwozi Carraro. Problem w tym że nie mam zadnych numerów seryjnych podwozia...Z tyłu za prawym siłownikiem jest tabliczka znamionowa i tam są takie cyferki o których podanie bym prosił. U mnie są one starte bo ta tabliczka jest u mnie drukowana a nie metalowa...Bardzo prosiłbym o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego chodzi mi o numer na tabliczce znamionowej za prawym siłownikiem od tylnego TUZ. Numer na obudowie sprzegła jest numerem seryjnym nabitym przez Sokółkę. Trzeba mi jakieś dane fabryczne podwozia i koleś który handluje czesciami mowi ze ma to byc właśnie z tabliczki znamionowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie to tam żadnej tabliczki nie ma. :huh: Jedyne cyferki z prawej to te na obudowach między skrzynią biegów dźwigniami biegów. Z lewej koło zbiornikach jest więcej oznaczeń, ale tabliczki na pewno tam nie ma.


KPK - Ochrona

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
belarus1221    0

http://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/320970-farmer-10244-c1-przalamany/ . Dorobiliśmy rame z dwóch trawerz puszczonych od tylnych ramion do przodu i skreciliśmy go i w ten sposob udało sie ściagnac go z pola. Kolego wyżej...też mam mtz-a...jedyna zaleta to to ze mało pali. Mam na nim ładowacz i przod robie srednio raz na 2 miesiace skrzynia tez nie cudo...ale najważniejsze jest to ze czesci do niego sa za darmo w porownaniu do podwozia Carraro w Farmerze...Dowiedziałem się dzisiaj że ten kawałek gównianego odlewu co sie przełamał kosztuje 14000zł (gdzie do mtz-a za podobnych gabarytow obudowe skrzyni płaciłem 2000-3000zł) a nie wiadomo jeszcze co w srodku popsuło bo mozliwe ze wieksza czesc skrzyni do wymiany....obawiam sie ze w 30000 sie nie zamknie cala awaria...tak to jest kupic tani ciagnik. Jak ktoś zainteresowany to wysle wiecej fotek lub filmik i moge napisac jakie awarie juz przeszedl ten grat.

witam koledzy jestem tu nowy i tak sobie przegladam wasze opisy i troche mnie dziwią, wiadomo sprzet wytrzymuje tyle ile go uzytkuje tzn miezlamiecie żadnej ramy ani ciagnika podnaszac pełne obciążenie tylko wtedy gdy nieumiejetnie wykonujecie pewne manewry niezawsze cos musi sie przelamac w danym momencie przeciazenia moze wyjść po czasie. Mam w domu troche różnego sprzętu dziwi mnie co trzeba wymieniac w Mtz-ach w ukladzie kierowniczym co 2 miesiące? Mialem tury na 4 ciagnikach podczas mojej pracy bez awaryjnie! ale gdy wsiada tata ,kolega pracownik rece opadaja! łamią sie tury przednie mosty pekaja wsporniki itp! obecnie najwiecej w turze pracuje mtz 82 okolo 700 godzin rocznie! z starym czeskim turem ,wiadomo to nie jest Jd czy Fend ale też tyle nie kosztuje tylko troche wyobrazni i wszystko zrobi co każdy inny 80 konny!

Edytowano przez belarus1221

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W takim razie zachęcam Cię do zakupu mojego Farmerka wiosną. :) Wtedy się przekonasz, że tak wspaniały kierowca jak Ty też może doprowadzić do przełamania.


KPK - Ochrona

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
belarus1221    0

sorki kolego ja nietwierdze ze farmer to idealny ciagnik bo czego sie mozna spodziewac "jak ktorys z kolegow wczesniej napisal ze jest on skladany przez jakiegos (paproka)w stodole" tylko pisalem ogolnie a jak kto pisze ze jemu na srubach puscil to bodajrze ursus to sa 3 przyczyny ;-popuszczaja sruby -jezdzi z ladunkiem wysoko podniesionym zamiast nisko a dopiero dojerzdzajac do wysypy sie go podnosi na dana wysokosc -ewentualnie faktycznie h*jowo dopasowana rama do ciagnika i wtedy cos puszcza! idealnym kierowcom nie jestem potrafie wywalic duzy woz paszowy przy nawrociu przyczepy po rowach powywalac wiele by pisac .Z tym farmerem morze i faktycznie cos nie tak kuzyn ma i stale narzeka ale na drobnostki a drugi ma belarusa i jest to dzien do nocy z awaryjnoscia.pozdrawiam

Edytowano przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcinffff    198

W takim razie zachęcam Cię do zakupu mojego Farmerka wiosną. :) Wtedy się przekonasz, że tak wspaniały kierowca jak Ty też może doprowadzić do przełamania.

Kuzyn nie strasz :D Trzeba chwalić a nie ganić hehe polska jakość :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qutlecik    0

tak jest to prawda ale tylko w starych modelach a dokładnie na podwoziach MTZ ja mam już 4 lata Farmera który pracuje z ładowaczem czołowym ale siedzi tam silnik john deera i podwozie carraro. Jestem z niego bardzo zadowolony :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcinffff    198

silniki john deere są lepiej połączone ze skrzyniami carraro niż wersje z MTZ. Wystarczy się przyjrzeć. Odnośnie tego "cienkiego" kształtownika pod ciągnikiem w celu zapobiegania przełąmywania ciagnika- Sąsiąd kupił Ursusa 5714 z turem i mimo tego kształtownika w ciagniku ciagle rozkręcają się śruby w bloku silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Marcin bo to ta polska jakość się rozkręcają. Zresztą 105km to ma podzespoły Deutza. Qutlecik Ty się lepiej pochwal ile Ty nim rocznie robisz i w czym :L


KPK - Ochrona

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcinffff    198

no w czym sie pracuje to ma największe znaczenie. No ja w zetorze to setki chyba razy w ciągu w roku tylko na dwóch przednich kołach jeździłem już z turem, ależ wtedy są emocje :D i odziwo nic nie pęka. Rama biegnąca od całym ciagnikiem o przekroju 15x3cm duużo daje :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

tak jest to prawda ale tylko w starych modelach a dokładnie na podwoziach MTZ ja mam już 4 lata Farmera który pracuje z ładowaczem czołowym ale siedzi tam silnik john deera i podwozie carraro. Jestem z niego bardzo zadowolony :rolleyes:

To farmery miały podwozie z MTZ? Chyba tylko silniki były MMZ


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
belarus1221    0

koledzy nielamcie sie tym ze farmery pekaja niedawno na terenie naszej gminy przelamali nowego fenda przy orce ale szczegolow nieznam a kilka lat temu też na naszej gminie zlamano nowego zetora fronterre to tak na pocieszenie narka!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Aha... czyli mam się cieszyć bo mój kolega po fachu wydał 2 razy tyle i też mu się przełamał? normalnie super, jestem wniebowzięty, płacę połowę ceny i też mi się przełamuje. :D Też mi pocieszenie...

Edytowano przez FarmerF10244C1

KPK - Ochrona

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbych    6

Myślę kolego, że nie ma co się cieszyć z czyjegoś nieszczęścia - natomiast ta informacja pokazuje, że każdej marce się coś może przytrafić...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Ale statystycznie rzecz biorąc najczęściej w ciągnikach na "F" :D .

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbych    6

jaro - powiem tak - ja na swojego złego słowa nie mogę powiedzieć i oby tak dalej - obecnie dwóch użytkowników Farmerów 8244C2 z AF zastanawia się nad zakupem kolejnych Farmerów (moc 60-65KM) a więc widocznie nie jest tak źle... Pozdr

I jeszcze sobie popiszę... :D

Jeden z najnowszych tematów http://www.agrofoto.pl/forum/topic/46444-usterki-w-nowym-john-deere-6830/

Poza tym wystarczy spojrzeć na nagłówki tematów o JD to przerażenie ogarnia - a to nie chce ruszyć, a to się coś świeci, nie odpala, a to nic nie działa itp. itd. Popatrzcie na nagłówki (tematy) - większość to problemy - pytanie tylko jak to możliwe - w takich ciągnikach... ???

http://www.agrofoto.pl/forum/forum/103-3x00-8x00/

http://www.agrofoto.pl/forum/forum/104-3x10-8x10/

http://www.agrofoto.pl/forum/forum/105-5x15-8x20/

 

Panowie - nie ma bezawaryjnych maszyn - każdej się przydarzy - a że zapewne Farmerowi częściej niż JD to chyba normalne. Jeśli byłyby tej samej jakości to również miałyby taką samą cenę...

Pozdrawiam Panów... ;)

Edytowano przez zbych
  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Piter70
      Zastanawiam się nad kupnem ładowacza czołowego tur 2b firmy wolmet do Zetora 5245 chodzi mi o to czy tur nie będzie haczył o przednie błotniki i jak sprawuje się ten tur czy jesteście zadowoleni?
    • Przez bramka127
      Posiadam:
      Model odlewu korpusu przedniego mostu do ciągnika Farmer F 10244 C1 
      korpus został wzmocniony w miejscu w którym zazwyczaj pękał.
      sam obecnie jestem po rocznym teście tego wzmocnionego projektu
      zapraszam do kontaktu posiadam wszelkie dane techniczne, rysunki jak i sam model który jest wielorazowego użytku, 
      Wiem jak ciężko taka cześć kupić właściwie jest to niemożliwe.
       
      nr tel do kontaktu 697159618
       


    • Przez ddaarr
      mam problem z kupnem docisku sprzęgła i obudowy do farmera c1 jakieś pomysły
    • Przez przemas8595
      Witam Wszystkich Co sądzicie o ciągnikach firmy Farmer najbardziej interesuje mnie wersja 105 km
    • Przez damian123141
      szukam sprzęgła do farmera c1 10224 czy ktoś wie gdzie to kupić? kompletne sprzęgło do ciągnika ma ktoś namiary . potrzebne na już bo się rozsypało
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj