Polacek

ustawianie zaworów władimirec

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Polacek    0

Jak najlepiej ustawić zawory kręcić wałem , odkręcić przewód paliwowy przy wtrysku i wtedy gdy pojawi sie paliwo ustawiać ? Taki sposób chyba jest ok ale musi być dobrze ustawiony kąt wtrysku prawda ? Lub wykręcić wtryskiwacz i np śrubokrętem ustalić najwyższy punkt tłoka i wtedy ustawiać ?  chyba ze najpewniejsze jest ustawianie na znaki na kole pasowym ? Standardowy pierwszy cylinder to ten najbliżej rozrzadu czy ruskie coś pomieszali ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRIMO    2197

Polacek na kole pasowym są dwa znaki "l", "II" i nie trudno się domyślić że chodzi o pierwszy i drugi cylinder i tam powinna być taka blaszka z wycięciem i powinna się z nimi pokrywać. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

t25a1    151

Jak wiesz o znakach i blaszce, po co sobie utrudniac tak prostą czynnośc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Polacek    0

A co z regulacją zaworów jeśli kąt wtrysku jest źle ustawiony ? Znaki można o kant d... na początek lepiej sprawdzić w którym momencie podaje paliwo

Edytowano przez Polacek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
t25a1    151

A co ma kąt wtrysku do zaworów, zawory ustawiasz na GMP, a wtrysk paliwa jest ileś tam stopni bodajże 24 przed GMP.

Edytowano przez t25a1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    214

Jedna kreska na kole pasowym to GMP pierwszego cylindra a dwie kreski to początek wtrysku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kubaguzik
      Poszukuje schemat biegów do t-25 z dwoma dzwigniami.
    • Przez pronarek
      mam pytanie jak zamontowac rozdzielacz hydrauliczny we władku i czy według was jest sens montowania masztu od widlaka na przód czy wytrzyma os itd.
      czekam na odpowiedzi mój tata mówi ze to spokojnie wypali.(i tak zaraz złożymy wniosek na tura do mtz ale jeszcze nie wiem jakiego wybrac)
    • Przez Dejwidoski
      Witam, dzisiaj w przerwie orki zauważyłem pod traktorem kałuże oleju. Olej sączy się z takiego otworu z zawleczką pod sprzęgłem. Z tego co czytałem może to być uszczelniacz od skrzyni lub silnika. Poziom oleju w silniku prawidłowy zresztą olej nie wygląda na taki silnikowy. Pierwotnie wywnioskowałem, ze skrzynią, ale popracowałem jeszcze z godzinę i nadal olej się sączy, ale na moje oko jego poziom w skrzyni się nie zmienił(jest go trochę mniej niż powinno być, ale nie zmienił się w porównaniu ze sprawdzeniem przed pracą). Czytałem też zresztą chyba tutaj na forum jeśli się nie mylę, że może się tam dostać olej z przystawki pompy podnośnika? W dodatku mam taki objaw, że wajcha od podnośnika podnosi się sama w pozycję podnoszenia i podczas orki muszę cały czas ją trzymać w dół. Jest taka opcja żeby dostał się olej stąd i jak to sprawdzić? I czy tam jest go na tyle dużo by wyciekał jeszcze po tej godzinie? Podnośnik poza tym objawem że wajcha odbija działa ok. Sprzęgło nie ślizga się.  Czytałem też, że jest opcja że to olej z pompy podnośnika? Jakiejś przystawki? Jest taka opcja, że mógłby się tam dostać? I czy na tyle jest go tam by tak długo ciekł? Trochę by mi to pasowało nie tylko ze względu na to że nie trzeba rozpoławiać ciągnika, ale też mam taki objaw że muszę trzymać cały czas wajchę od podnośnika bo odbija w górę w pozycję podnoszącej. Sprzęgło się nie ślizga raczej.
    • Przez Krzysiek_case
      Mam taki problem z władimircem. Od jakiegoś czasu przy obciążeniu brakuje mu mocy i gaśnie. Wymieniłem filtry i czyściłem odstojnik, pompa wtryskowa była robiona. Zauważyłem że gdy pompuję pompką ręczną robi się takie ciśnienie że nie mogę nią ruszyć. Tzn nie idze na przelew do baku. Może mi ktoś pomóc?
    • Przez xxx54
      Panowie. Mam problem ze skrzynia biegów władimircu mianowicie robiłem sam remont tej skrzyni wymieniłem łożyska podkładki reversu i koło zebate co odpowiada za zmianę soszowe i polowe  i jeszcze bieg 5 bo był wykruszony i po skręcenie pacjenta nie wchodzi mi bieg 5 zgrzyt jak go wbijam i 3 a najgorsze jest ze jak lewarek zostawię na luzie i puszczę sprzęgło to zgrzyt jak by był by założony bieg panowie potrzebuje pilnej porady co mogłem odwalic. Z góry dzieki
          Cytuj   Edytuj
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj