Polacek

ustawianie zaworów władimirec

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Polacek    0

Jak najlepiej ustawić zawory kręcić wałem , odkręcić przewód paliwowy przy wtrysku i wtedy gdy pojawi sie paliwo ustawiać ? Taki sposób chyba jest ok ale musi być dobrze ustawiony kąt wtrysku prawda ? Lub wykręcić wtryskiwacz i np śrubokrętem ustalić najwyższy punkt tłoka i wtedy ustawiać ?  chyba ze najpewniejsze jest ustawianie na znaki na kole pasowym ? Standardowy pierwszy cylinder to ten najbliżej rozrzadu czy ruskie coś pomieszali ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRIMO    1586

Polacek na kole pasowym są dwa znaki "l", "II" i nie trudno się domyślić że chodzi o pierwszy i drugi cylinder i tam powinna być taka blaszka z wycięciem i powinna się z nimi pokrywać. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

t25a1    119

Jak wiesz o znakach i blaszce, po co sobie utrudniac tak prostą czynnośc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Polacek    0
Napisano (edytowany)

A co z regulacją zaworów jeśli kąt wtrysku jest źle ustawiony ? Znaki można o kant d... na początek lepiej sprawdzić w którym momencie podaje paliwo

Edytowano przez Polacek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
t25a1    119
Napisano (edytowany)

A co ma kąt wtrysku do zaworów, zawory ustawiasz na GMP, a wtrysk paliwa jest ileś tam stopni bodajże 24 przed GMP.

Edytowano przez t25a1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    184

Jedna kreska na kole pasowym to GMP pierwszego cylindra a dwie kreski to początek wtrysku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Arasowsky
      Witam, dostaje mi się do oleju silnikowego ropa. Silnik nie dymi, nie ma problemów z odpalaniem, brakiem mocy. Wszystko gra jak należy, ale przybywa oleju.

      Opinie są różne. Jedni mówią, że pompa do regeneracji, drudzy, że to pompka zasilająca.
      Jak działa pompka zasilająca, że przez nią może się ta ropa dostawać do oleju?
      A jak działa pompa wtryskowa, że to ona może być problemem?
    • Przez Arasowsky
      Witam! Mam pytanie odnośnie mocowania pompy wtryskowej. Jak ją wymontować? Na ilu śrubach się ona trzyma? Czy trzeba o czymś pamiętać przed wyjęciem jej?
    • Przez Dudek2000
      Witam jak olej byłby najlepszy do podnosinika w Władimirec t25? 
       
    • Przez Dudek2000
      Witam, co może być nie tak jeśli jak jest ciepły to wszystko ładnie chodzi, a jak postoi dłuższą chwilę to strasznie ciężko ma odpalić, czy to wina pompy czy wtrysków? I jak to naprawić, z góry dziękuję 😉
    • Przez Polacek
      Witam,
      Gdzie znajduję się sruba rewizyjna poziomu oleju skrzyni biegów w wladimircu, posiadam T30


×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj Anuluj