Polecane posty

Napisano (edytowany)

witam was zawozłem ciągnik do elektromechaNIKa myślałem że będzie elektromagnes który nie wyłacza mi wałka przekaznika bo on ciągle chodził i chodzi dalej ani włacz i wyłacz nie działa i elektromechanik ożekł że może być to tarcz jak to jest koszt naprawy i koszt częsci ? albo moze byc to pompa

Edytowano przez rolnikgospodarny95

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    833

 ten wałek się kręci i faktycznie jest na nim siła (podpięta maszyna działa) czy można go ręką zatrzymać? (test na własną odpowiedzialność). Albo masz zacięty elektrozawór albo po prostu nie włączasz hamulca (bądź jest niesprawny) co w niczym nie przeszkadza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie można go zatrzymAĆ nawet ręką ani nogą ani niczym był u elektromechanika i powiedział że tarcz przekaznika będzie do wymany  elektrozawór założono nowy  i ze może to być tarcz i nie wiem jaki koszt naprawy bo tarcz 120zł kosztuje 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

lukbold    833

jak dla mnie nierealne, bo by tarczki musiały się stopić ze sobą, aby z ich powodu nie dało się wyłączyć no ale jakżeście sobie tak zdiagnozowali to tak macie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    152

Jak hamulec nie działa to wałek będzie się kręcił i test zatrzymania nogą można se wsadzić gdzie kto chce. Jak kolega radzi podpiąć pod maszynę (obciążenie) i wtedy zobaczyć czy się kręci. Hamulec jest w tyle ciągnika , tam gdzie mocowana jest śruba centralna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj załozyłem pod balotnice lely i wałek kreci cały czas  a ten hamulec to moze byc jakos opsany bo kurcze uzywa sie go z kabiny ? czy gdzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    191

A ten twój elektromechanik elektrozawór założył tam gdzie trzeba? bo coś mi się nie wierzy że tak se może kręcić, czy w ogóle go wymienił czy samą cewkę a zaworek został nadal zacięty?

  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    152

Najpierw popraw polszczyznę,bo ciężko czytać i trudno sens wypowiedzi zrozumieć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    833

widząc rusłana w avatarze przesiadka na MFa nie może się udać... obstawiam, że wciąż wozi ze sobą zestaw młotków 🤣

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maju3060    7

Panowie a już mam drugi przypadek że zacieło mi elektrozawór (zatarł się) od stopu wałka, teraz widzę że od startu też nie chce puścić czasem, możliwe że idzie na to za duży prąd? Czy macie pomysły w czym problem bo reszta elektrozawór działa ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, sznajdik napisał:

A ten twój elektromechanik elektrozawór założył tam gdzie trzeba? bo coś mi się nie wierzy że tak se może kręcić, czy w ogóle go wymienił czy samą cewkę a zaworek został nadal zacięty?

tak ten pierwyszy od góry elektrozawór został zmieniony  ale o zadnym hamulcu nie słyszałem i nie wiem gdzie się znajduję  a zaworek jaki gdzie się znajduje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maju3060    7

Hamulec? Tylna pozycja tej,, wajchy,, od wałka w kabinie oraz drugi elektrozawór od góry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    833
Napisano (edytowany)
4 godziny temu, rolnikgospodarny95 napisał:

tak ten pierwyszy od góry elektrozawór został zmieniony  ale o zadnym hamulcu nie słyszałem i nie wiem gdzie się znajduję  a zaworek jaki gdzie się znajduje?

Człowieku... ty ewidentnie nie wiesz co to cewka a co to elektrozawór. I nie pierwsza a druga jest od WOM.... cewki to se możesz zmieniać do usranej śmierci jeśli zaworek pod cewką jest zacięty co wiadomo od samego początku.... a i zmieniaj te cewki tak dalej i bez wiedzy to poślesz sterownik z dymem bo są 2 rodzaje cewek i trzeba wiedzieć które można zamienić

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    191
3 godziny temu, rolnikgospodarny95 napisał:

tak ten pierwyszy od góry elektrozawór został zmieniony  ale o zadnym hamulcu nie słyszałem i nie wiem gdzie się znajduję  a zaworek jaki gdzie się znajduje?

To ty se zmieniasz cewkę na zaworze od hamulca wom a nie od wom a pewnie od wom dalej jest zacięty jakimś syfem i tyle w temacie temu elektrykowi podziękuj jak pojęcia nie ma o budowie ciągnika ps. wom ma zielony kabel a hamulec pomarańczowy żebyś za mocno się nie produkował wykręć go i sprawdź czy się rusza. Aha użyj 24 oczkowy bo już nie jeden pytał jak wykręcić

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, sznajdik napisał:

To ty se zmieniasz cewkę na zaworze od hamulca wom a nie od wom a pewnie od wom dalej jest zacięty jakimś syfem i tyle w temacie temu elektrykowi podziękuj jak pojęcia nie ma o budowie ciągnika ps. wom ma zielony kabel a hamulec pomarańczowy żebyś za mocno się nie produkował wykręć go i sprawdź czy się rusza. Aha użyj 24 oczkowy bo już nie jeden pytał jak wykręcić

to ten zaworek gdzie się znajduje możesz opisać  bo niestety nie mam instrukcji obsługi a mam go od niedawna 

  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    191

no kur.... człowieku tam gdzie ci elektryk zmieniał tylko piętro niżej zdejmij cewkę i wykręć ten drut na którym siedzi cewka już prościej nie mogę

  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Kv_mil
      Witam.Jak wymienić uszczelniacz od womu w Mf 3065?
    • Przez szlendi
      Witam
      Mam ciągnik Massey Ferguson 3070 autotronic
      skrzynia biegów: 4 biegi podstawowe + żółw/zając + Rewers A i B
      Mam następujący problem. Wszystkie biegi wchodzą, jak puszczam sprzęgło to ciągnik nie rusza, tylko słychać jak coś rzęzi, trze. Po zdjęciu klapki z boku ze skrzyni biegów, można ręcznie włączyć bieg i ciągnik jedzie.
      Dzieje się tak na wszystkich biegach.
      Znajomy mechanik przyjechał, ale nie zna się na tym za bardzo i chce ściągać instrukcję.
      Proszę o pomoc i podpowiedź co może być tego przyczyną i jak to naprawić.
      Z góry dziękuję
      szlendi
    • Przez Bern
      Witam, mam problem ponieważ ciągnik nie ma tyle mocy ile powinien mieć, przydusza się przy ruszaniu. Jak mam sprawdzić te membranę w pompie wtryskowej? Gdzie ona się dokładnie się znajduje? Jak odkręciłem przewód który wychodzi z kolektora dolotowego do pompy to było w nim paliwo, tak ma być?  Dodam, że ciągnik bardzo nie dymi, tylko przy przygazowaniu i dużym obciążeniu.

    • Przez MfKrystian
      Witam mam problem z Datatronic mianowicie po włączeniu zapłonu kontrolki od Datatronic mrugają i pokazują liczby z kosmosu
      VID_20191114_160942.mp4
    • Przez MfKrystian
      Witam mianowicie mam problem z Datatronic mianowicie po włączeniu zapłonu kontrolki od Datatronic mrugają i pokazują liczby z kosmosu i po odpaleniu silnika nie działa prędkość itp
      VID_20191114_160942.mp4 VID_20191114_162853.mp4
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj