Skocz do zawartości
stefek1991

Instalacja elektryczna

Polecane posty

stefek1991    12

witam mam pytanie. Nie wiecie ile moze kosztowac naprawa całej instalacji elektrycznej razem z lampami itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Teddy    0

Wiadomość z agroFakt.pl

Michal89    0

przecięż c-355 niema rozbudowanego układu elektrycznego więc i koszty niesą wysokie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stefek1991    12

a mam pytanie ile moze kosztowac naprawa calego układu hamulcowego?? bo kompletnie nie mam a do przeglądu musowo zrobic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek3220    595

pompki koszt ok 120 zł okładziny także ze 300 zł a przeglądu na lewo nie robisz jak u nas wszyscy dajesz 20-25 zł i przegląd jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stefek1991    12

u nas sie nie da a nawet jesli to musowo miec hamulce potrzebna rzecz tylko duzo roboty i nie wiedomo jaki koszt najgorzej ze trzeba zwolnice odkrecac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel8228    0

witam mam pewien problem a mianowicie zamontowalem sobie do c-360 wskaznik temperatury od 80 lub od zetora na prad razem z czujnikiem , czujnik wkrecilom w kolektor wody a prad pociaglem z bezpiecznikow i problem polega na zym wskazaniu temperatury zawyza jeszcze raz tyle co jest faktycznie czyli jak jast 60 stopni to zegar pokazuje 120

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przemko    20

A może ze złego miejsca pociągnołeś napięcie i jest za duże, spróbuj z innego bezpiecznika dostarczyć :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jendrek    119

Jak może być w jednym bezpieczniku wyższe napięcie niż w innym, jak jest instalacja 12 V to w każdym będziesz miał 12 V :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel8228    0

podpięty jest pod wycieraczkę i stop wydaje mi się ze zegar jest zepsuty tylko ze jest nowy

Edytowano przez andrzej2110
Cytowanie posta wyżej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    582

80-ki mają 12v na instalację i 24v na rozrusznik. Te stare maja 12v na wszystko. Nie może być inaczej bo przyczepy rolnicze mają instalację 12 voltową. Przekładał byś żarówki? Prędzej czujnik jest nie do tego zegara.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel8228    0

to są tylko dwa kable więc zaduzo możliwosci niema jak podłączę odwrotnie to wskazówka odrazu wychodzi za skelę a czujnik kupilem drugi bo moze faktycznie cos zepsute i jast dalej tak samo został tylko zegar ale to kolejny wydatek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    189

A masz podłączoną masę do zegara.A czujnik i zegar jak kupiłeś w sklepie to masz gwarancje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    189

A w zegarze masz wyjścia ka kable dwa czy trzy.

To nowy zegar czy stary.Do czujnika podłącz masę i kabel do zegara,Podgrzej czujnik np. zapalniczką to tak naj szybciej sprawdzisz jak to działa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Gość ziomek16142
      Przez Gość ziomek16142
      Witam. Mam u siebie pożyczoną na jakiś czas C-360 3P 85 rok i od pewnego czasu brak świateł stop (gdy hamuje ). Hamulce sprawne, ale świateł brak. Przygotowuje go na przeglad i takie pytanie: Jak to naprawić ?? Jakaś pompa,czujnik, czy wina bezpieczników ??
    • Przez Klimston
      witam załozyłem do swoje 60tki alternator firmy Delco 12v 100a z astry f i na wolnych obrotach ładowanie wynosi 13/13.6v a na wysokich 14.8/15.1v .w astrze ladowanie bylo 14v/14.5v nie wiem w czym jest przyczyna. pozdrawiam
    • Przez Sqowron
      Witam wszystkich potrzebuje schemat podłączenia alternatora, z regulatorem napięcia RC212D. Z góry dzięki za pomoc.
    • Przez MarcinOtna
      Witam!
      Posiadam taki alternator: i chciałbym zapytać jak go połączyć z nową zakupioną instalacją elektryczną(dedykowaną pod alternator) oraz jaki regulator napięcia do tego właśnie alternatora?
       
       
      Z góry dziękuje za pomoc
      Pozdrawiam!
    • Przez Zetix
      Cześć!
      problemy z ładowaniem ( nie ładuje) wymieniłem od razu stacyjkę (zaznaczam że PIN nr 57 był zmostkowany z pinem 54 od świateł pozycyjnych chyba ale podłączyłem tak jak było ) i teraz zaczyna się główny temat dotyczący alternatora.

      Alternator nie wiem z czego jest, wiem że made in Rumunia

      Ładowanie jest - odpaliłem od razu ładowanie 13.4 mówię ok trochę pochodziła i pogazowałem a na mierniku ładowanie po 17!! Porobiłem wam zdjęcia jak to wszystko jest podłączone - na moją logikę brakuje regulatora napięcia a alternator nie jest w niego uzbrojony chyba. Rozebrałem to na górze (na wsuwkę) i jedna końcówka była krótsza od drugiej (chyba od szczotek) . Znalazłem schemat i wg niego jest tam regulator a u mnie nie ma nigdzie... Może ktoś zobaczyć któy bardziej ogarnia temat ? Po odpięciu DF ładowanie znika (tej wtyczki)

      B+ Mam na rozrusznik
      DF  nie wiem od czego to jest, wzbudzenie ?
      D- od czego ?




















       
×