darek8405

kombajn john deere 940 nie chce odpalic

Polecane posty

darek8405    0

Witam.

mam problem z odpaleniem kombajnu john deere 940, tydzień temu po zimie kombajn odpalił normalnie bez problemu a wczoraj podczas próby uruchomienia nawet dymka nie puścił, filtr odpowietrzony na pompie w dolnym odpowietrzniku trochę paliwa poleciało  a z górnego nic, jak to odpowietrzyć? dodam ze wymieniany był pas młocarni i nie wykluczone ze podczas tej wymiany mogło być pokręcone silnikiem w w drugą stronę niż pracuje czy to możne być powodem ze teraz nie odpala?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Szron88    29

U mnie jak sie zapowietrzy cały układ to odkręcam dwa najdłuższe przewody od wtrysków i kręce przeważnie szybko załapuje na 4cylindrach i wtedy dokręcam dwa poluzowane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    58

Pryśnij mu samostartu i zapali od kopa.


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Szron88    29

Może cos z pompa sie stało. Jezeli przy kręceniu długim tylko niewielkie ilości paliwa sie pokazały na wtryskach to może coś z pompa sie dzieje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darek8405    0

Bo jeśli chodzi o jakaś metodę odpowietrzenia pompy to tylko jest to możliwe przez odkręcenie przewodów na wtryskach i kręcenie? czy jest jakiś inny sposób?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

na pompie masz odpowietrznik

zobacz jeszcze czy pompka podaje paliwo


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darek8405    0

na pompie odpowietrzniki były odkręcane nie wiele pomogło. odpalił dopiero jak dostał "plaka" to wlotu powietrza. później odpalał normalnie, przestał przez noc i znów zapowietrzony :( . co ciekawe to zauważyłem ze ta "rączka" przy pompce zasilającej raz pracuje wogóle bez oporu a raz jest wyczuwalny opór możne to wina pompki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

taki urok pompek membranowych, kiedy wałek rozrządu podeprze popychacz wcale ręcznie nie ruszysz
bez odkręcenia i sprawdzenia w rękach ciężko stwierdzić stan


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
traktor11    131
Dnia 9.07.2019 o 23:19, darek8405 napisał:

na pompie odpowietrzniki były odkręcane nie wiele pomogło. odpalił dopiero jak dostał "plaka" to wlotu powietrza. później odpalał normalnie, przestał przez noc i znów zapowietrzony :( . co ciekawe to zauważyłem ze ta "rączka" przy pompce zasilającej raz pracuje wogóle bez oporu a raz jest wyczuwalny opór możne to wina pompki?

Miałem to smo w JD 955 tylko u mnie jest pompka elektryczna zastosowałem zawór kierunkowy odcinający paliwa ( na przewodzie zasilającym pod zbiornikiem ) i ganiam już czwarty sezon 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

nawet powinien być olej napędowy


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darek8405    0

jak zakreciłem zawór paliwa pod zbiornikem na przewodzie zasilającym odcinający paliwo to na drugi dzien odpalił normalnie. także dziękuje za pomoc

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Acech
      Witam, 
      W w/w ciągniku mam problem z wałkiem WOM, zaraz po załączeniu stacyjki wyskakują poniższe błędy (oraz nie działa wałek WOM):
      BCU: 
      523813.01
      523811.01
      523812.01
      523814.01
      523806.01
      523815.01
      Znalazłem w sieci opis błędów i aby sprawdzić bezpiecznik F02 PLB/01 i 02 - za niskie napięcie na module mocy PC5. Wszystkie bezpieczniki w kabinie sa ok (natomiast bezpieczników o takich oznaczeniach nie znalazłem. Czy ktoś miał podobny problem lub ma dostęp do schematu? Na który pin sterownika ma wchodzić to napięcie? Czy to może jest uszkodzony sterownik BCU?  
      Z góry dziękuję za pomoc.
      GT
    • Przez Slavan
      Witam. Przymierzam się do zakupu john deera w540 z 2009r. Posiada ktoś taki i jest w stanie się wypowiedzieć na jago temat? Czy lepiej go odpuścić i wziąć 2256? Areał 110ha zbóż i 70ha qq.

    • Przez RolnikMat
      Zainteresował mnie ten model kombajny marki JOHN DEERE. Czy moglibyście mi powiedzieć co nieco o nim. Jakieś dane techniczne chodzi mi tu o moc silnika, masę kombajnu, cena, awaryjność. Proszę nie dawać linków z przekierowaniem na 1450 cws.
    • Przez Bartusek2
      Witam mam pytanko jak oceniacie jd 6506 mam do kupienia takiego https://www.olx.pl/d/oferta/john-deere-6506-6510-szwecja-pewny-po-serwise-w-wanickim-piekny-opis-CID757-IDWIskM.html?search[filter_float_motor_hours%3Ato]=7000&search[filter_float_power%3Afrom]=90&search[filter_float_price%3Ato]=140000&search[order]=filter_float_price%3Adesc   i nie wiem co zrobić Z góry dzięki Pozdrawiam 
    • Przez Highlander54
      Witam
      Wie ktoś może jak kalibruje sie czujnik poziomu paliwa w john deere 1470? Wymieniłem go i teraz ciągle pokazuje minimalną ilość w zbiorniku i pokazuje się błąd z kalibracją czujnika
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj