Niko621

Problem z podnoszeniem motowidel claas 86

Polecane posty

Niko621    0

Witam mam problem z podnoszeniem motowidel z claasie 86 a mianowicie  prawa strona szybciej podnosi i opuszcza od lewej. W lewym siłowniki wymienione uszczelniacze i zaworki i bez zmian. Jestem swierzym użytkownikiem tak że proszę o wyrozumiałość. 

Edytowano przez Niko621

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peewee1984    91

Zamien silowniki stronami, moze gdzies w wezu dlawi ci cisnienie. Jesli nie pomoze to mozesz sie pokusic o montaz dzielnika strumienia... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Niko621    0

Niestety nie można zamienić siłowników  bo przez lewy siłownik przepływa olej i dalej idzie do prawego. Tak że ten lewy wygląda jak by był 2 stronnego działania a prawy jednostronego dzialania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peewee1984    91

Silownik jednostronnego dzialania musialby opadac pod wplywem grawitacji. Jesli srednice cylindrów, tloczysk i dlugosc sa takie same to dzielnik strumienia powinien wyrównać ich prace. Skoro jeden dziala szybciej to motowidla ustawiaja sie po skosie? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pigmei    1868

Co ty chłopie piszesz,  ty ogarniasz lub rozumiesz to rozwiązanie? Jestem pewien że nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Niko621    0

Tak ustawiają się po skosie. Te siłowniki połączone są że sobą niczym naczynie połączone tak że ten dzielnik strumienia napewno odpada

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peewee1984    91
12 godzin temu, Pigmei napisał:

Co ty chłopie piszesz,  ty ogarniasz lub rozumiesz to rozwiązanie? Jestem pewien że nie.

Nie wiem w czym widzisz problem? Co jest zlego w tym rozwiazaniu? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pigmei    1868

Z tego co pamiętam to tam  nie ma dzielnika strumienia a siłowniki są i muszą być różne, zasada jest taka iż olej z nad tłoka lewego siłownika idzie pod tłok prawego siłownika, i tym samym objętość skokowa tych przestrzeni musi być taka sama by równo pracowały,  to uniemożliwia zastosowanie  takich samych siłowników .

Budowa obu siłowników:

image.jpeg.d4f856fcc897b5e719861d85a1586847.jpeg

Edytowano przez Pigmei

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Niko621    0

Dokładnie tak. Zastanawia mnie jeszcze jedna sprawa jak podnosze do końca siłowniki i odkrecam w prawym siłowniku ta srubke na górze to wydostaje się powietrze z olejem ale dalej trzymając rozdzielacz w pozycji podnoszenia nic już się nie wydostaje ani olej ani powietrze. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peewee1984    91

Skoro to silownik jednostronnego dzialania to nad tlokiem nie powinno byc oleju, mozliwe ze i ten drugi silownik musisz uszczelnic. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Niko621    0

Problem rozwiązany. Rozebralem prawy siłownik i się okazało że zamiast pierścienia miał założony uszczelniacz przez co nie dało się dobrze odpowietrzyc tego siłownika. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez MF6190
      Witam, mam problem z wspomaganiem, mianowicie na wyłączonym silniku kręci się lekko kierownicą bez oporu a koła stoją w miejscu, chyba tak nie powinno być a druga sprawa że jak już na odpalonym się kręci to w po wykonaniu maksymalnego skrętu np. w lewo jest chwilowy opór i potem można pomału dalej kręcić, przez co już 2 razy wygięło mi siłownik wspomagania. Orbitrol i pompa hydrauliczna nowa, olej nowy, układ odpowietrzony. Ma ktoś jakieś pomysły co może być ? 
    • Przez jowisz753
      Dzień dobry
      Posiadam od kilku lat Claasa Dominatora 98 SL Maxi. W ubiegłym roku dokupiłem tylną oś napędową wraz z rozdzielaczem i przewodami. Podłączyłem identycznie jak było na kombajnie z którego oś była zdejmowana, ale jest jakiś problem z działaniem, którego nie mogę rozwiązać. Teraz po odpaleniu kombajnu i przesunięciu dźwigni hydrostatu czy do przodu czy do tyłu przez kilka, kilkanaście sekund nic się nie dzieje, później słychać wycie pompy i kombajn zaczyna ruszać, po kilku metrach zatrzymuje się, pompa znów zaczyna wyć, kombajn rusza i jedzie już normalnie, ale wystarczy wjechać w głębszą rówkę przednimi kołami i kombajn staje, pompa zaczyna wyć i po kilku sekundach wyjeżdża. Tak samo się dzieje bez względu na to czy napęd jest włączony czy nie. Podniosłem kiedyś kombajn z jednej strony (przód i tył) i po włączeniu napędu tylne koło się obraca, ale można je rękami zatrzymać i obraca się wtedy tylko przednie, i na odwrót, zatrzymując przednie obraca się tylko tylne. Tak to powinno działać? Może coś jest źle podłączone? Co więcej, zaraz po wyłączeniu kombajnu poziom oleju hydrostatycznego jest o wiele za niski i przez kilka minut słychać bulgotanie w zbiorniku i olej podnosi się do właściwego poziomu. Pompa Linde BPV 70R.
      Pomoże ktoś?
    • Przez BiznesmenNaRoli
      Witam wszystkich,
      Od niedawna jestem posiadaczem ciągnika Claas Celtis 456. Przeszukałem cały internet żeby znaleźć schemat bezpieczników i przekaźników ale bezskutecznie.
      Mam prośbę do was, jeśli ktoś posiada taki schemat byłbym bardzo wdzięczny jakby się ze mną podzielił.
    • Przez MFargo
      Posiada ktoś instrukcje obsługi do claasa ariona 610C 2008rok. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj