zetor6211

Renault 110.54 kilka pytań

Polecane posty

zetor6211    1

Witam mam takie pytanie odnośnie tej części jak ona się nazywa bo leci z niej płyn hamulcowy, można ją jakoś naprawić czy nowa? 

 

Do czego służy to gniazdo? Chciałbym sobie założyć gniazdo pod zapalbiczke aby wiatrak zamontować. 

 

 

Czy to jest szyberdach?? Jak tak to jak się go otwiera, bo za Chiny nie idzie do góry 🤔

IMG_20190701_155852.jpg

IMG_20190701_155938.jpg

IMG_20190701_155951.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peewee1984    70

Pierwsze zdjecie troche malo wyraziste, wyglada to jak zacisk hamulcowy, pewnie podlega regeneracji, zalezy skad ten plyn wycieka. Na drugim zdjeciu masz gniazdo pradowe, niektore wtyczki od wiatraka maja dzielona wtyczke, jak zdejmiesz przednia czesc to bedzie ci pasowac do tego gniazda. Jesli chcesz miec typowe to wymien lub doloz sobie drugie, zasilanie mozesz pociagnac z tego to bedzie na wspolnym bezpieczniku. Na trzecim zdjeciu to chyba jakies uchwyty do trzymania, na szyber to nie wyglada. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzysztof81    2435

Są dwie wersje. Jedna jest otwierana. Po prostu pchniesz i otwierasz lub stała, przykręcana którą prawdopodobnie posiadasz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

panczo1922    124

pierwsze zdjęcie, uszczelniacze hamulców....

bez problemu dostaniesz i wymienisz te gumowe osłony. Trzeba spuścić olej ze skrzyni poniżej tego poziomu aby wymienić.

Co do szybera - tak jak wyżej kolega napisał masz na pewno przykręcony tak jak u mnie i nie da się tego otwierać.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    5322

albo spier...mechanizm podnoszenia jak było u mnie i ktoś zaśrubował

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor6211    1

Robiłeś te uszczelniacze może? Podałbys link bo jak wpisuje w wujka Google to jeszcze są jakieś cylindrów. Więc nie wiem które zamówić 🙆‍♂️

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1024

jeśli masz zalany dot i masz nieszczelność w mokrych hamulcach to radzę szybko sprawdzić jak wygląda olej w skrzyni i moście

przy takich hamulcach powinien być stosowany LHM


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

To pierwsze zdjęcie to mieszek gumowy od hamulca ręcznego. Kosztuje 30 parę złotych i  nie trzeba spuszczać oleju,zleci tylko koło litra oleju i trochę syfu z tarczek hamulcowych. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DEMONxXx    13

Odkrecasz nakretki,  zdejmujesz sprezynę. Mieszek uszczelniający wyciagniesz srubokretem jest on po prostu dopasowany i wbity.  

Wczesniej spusc olej z obudowy hamulca poleci pewnie około litra lub mniej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wenicjusz    4

Co do zdjęcia "szyberdachu" to zastanawiam się czy niektórzy wypowiadający się siedzieli w ogóle w takiej Reni.

pchasz równo w górę i całość uchyla się ok 5-10cm w górę robiąc nawiew na operatora, pociągasz na dół i się zmyka 

Zepsuc to trudno, ale może zardzewieć - to fakt zwłaszcza jak ciągnik pocodzi  z terenów nadmorskich.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1024

to samo można napisać pod Twoim postem, bo jeśli nie ma mechanizmu otwierania i jest przykręcony na stałe to nawet młotem go nie podniesie

przy otwieranym jest kilka opcji uchylania a nie tylko jak napisałeś podniesienie całości


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wenicjusz    4
5 godzin temu, izydor6280 napisał:

to samo można napisać pod Twoim postem, bo jeśli nie ma mechanizmu otwierania i jest przykręcony na stałe to nawet młotem go nie podniesie

przy otwieranym jest kilka opcji uchylania a nie tylko jak napisałeś podniesienie całości

Mam 3 sztuki 120-14 ts, 120-14 tx i 133-14 tz na podwórku i w każdej działa tak samo... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzeniek    9

W Renault 110 54 w tylnym moście na półosiach od  strony koła są skręcone kalamitki  co się tam smaruje  i ile razy trzeba wtłoczyć smar smarownicą.?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wenicjusz    4

łożyska zewnętrzne wału kola sa smarowane tawotem, częstą usterką ciagników Renault jest zacieranie sie tego łożyska bo ludzie nie wiedzą że tam trzeba smarować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nowy81    64

Uszczelniacz listwy podnośnika RENAULT 110-54 obojętnie którą stroną założyć??

5f8a224ac3e854e1med.jpg

7dbf924ba1b9de84med.jpg

W którym miejscu są te kalamitki?? Poproszę daj foto.

Dnia 28.04.2020 o 10:25, krzeniek napisał:

W Renault 110 54 w tylnym moście na półosiach od  strony koła są skręcone kalamitki  co się tam smaruje  i ile razy trzeba wtłoczyć smar smarownicą.?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzeniek    9

Patrząc z tyłu ciągnika  po obu stronach na obudowach tylnego mostu od strony koła ,w obudowie jest takie małe zagłębienie i tam jest kalamitka .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mam Reno 110.54 od 10 lat, wczoraj w nocy czytałem wasze wypowiedzi odnoście szyber dachu, i tak sobie myślałem co wy pie*szycie, przecież to się nie otwiera.. dziś trochę mocniej pchnąłem do góry, otworzylo się.... 😂 tak więc 10 lat użytkowania bez świadomości 😜


Renault 110.54 ;D Ursus C-360 ;)


"Renowkie jest Bogiem jazda Nałogiem oranje Zabawą ropa Podstawą "

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nowy81    64
Napisano (edytowany)
Dnia 15.07.2019 o 14:17, zetor6211 napisał:

Albo jakoś schemat bo tego mieszka nie da się ściągnąć jakby był przyklejony 😲

Wyciągnąć stary to nie problem, gorzej nowy założyć, tragedia albo ja nie umiem. Kupiłem w bima za  30pare zł. Ta guma się ścina na tym kołnierzu metalowym, za w czasu na drugim pilnikiem objechałem ciut lżej weszło... (na starych jeden inny od drugiego, ale też na obu guma zjechana...być może ten drugi był bez gumy, czemu oni, to takie ciasne robią...

Macie jakiś patent jak to wbijać...? Samym młotkiem nie mogłem.  Ja dałem na tą śrubę rzymską co wychodzi dużo podkładek dopasowanych do kołnierza mieszka i nakręcałem nakrętką  troszkę (zawsze krzywo) weszło i potem na chama młotkiem dobiłem. Miałem obawy czy nic tam się nie pognie przy dokręcaniu.

Te otwory, to zawsze widziałem (nie przyglądałem się temu bliżej) ale myślałem, że to odpowietrzenie hamulców a nie kalamitki.

Dałem 25razy smarownicą i nigdzie nie wyszedł smar.

Uszczelniacz listwy podnośnika,  to też by trzeba mieć dopasowany ściągacz by to wyjąć.

Mój dach się nie otwiera, w tamtym roku cały rozkręcałem z góry, są dwie wersje jak piszą koledzy wyżej.

 

Edytowano przez Nowy81

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    5322
Dnia 22.05.2020 o 21:15, Nowy81 napisał:

Dałem 25razy smarownicą i nigdzie nie wyszedł smar.

wyszedł do środka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nowy81    64
Dnia 18.05.2020 o 20:02, Nowy81 napisał:

Uszczelniacz listwy podnośnika RENAULT 110-54 obojętnie którą stroną założyć??

5f8a224ac3e854e1med.jpg

7dbf924ba1b9de84med.jpg

W którym miejscu są te kalamitki?? Poproszę daj foto.

 

Uszczelniacze długo nie wytrzymały popękały, teraz pytanie to wina materiału uszczelniaczy czy wytartych tulei i wałka? Olej cieknie pęknięciami. Zamiennik producent Alfa 100zł! .

Ponoć to dość nie typowy rozmiar i innych firm nie ma prócz tego tak zwanego oryginału co idzie kupić w necie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Jan34
      Silnik perkins turbo 6 ,pompa wtryskowa uszkodzona.  oznaczenia na tabliczce zaklepane, na ogłoszeniach do turbo nie ma pomp i nikt nie podaje do jakiego silnika.
      A może przychodzi ta sama pompa do silnika bez turbiny i z turbiną.
      Wie ktoś coś na ten temat ?


    • Przez misiu1123
      Witam serdecznie. Jak w temacie. Muszę pompe wymienić, bo słabo podnosi, przy obr poniżej 2000 orbitrol prowadzi mi ciągnik, jak po litrze wódki, no i ciśnienie na wyjściu przy ok 500-600 obr jest rzędu 20 bar, dopiero przy ok 2000 pokazuje się 150. Pytanie: czy są jakieś niespodzianki przy odkrecaniu pompy oraz czy dużo zleci mi oleju, bo rurka od ssania idzie pod kolektorem wydechowym? Nigdy w takim ciagniku tego nie robiłem, więc wolę się zapytać. Pompa przykrecona jest chyba na dwie śruby m8 i ma 4 rurki, dwie do orbitrol, jedna na hydraulike i jedna od ssania że skrzyni. Za wszelkie sugestie dziękuję. A, i jaką pompę wybrać. Zalozona jest pompa firmy Dowty. 
      Dzięki.
    • Przez Krzydzidsu
      Witam,
      W moim Renault 113.14 przestało podawać prąd do gniazda wewnątrz kabiny (w trakcie pracy nagle zanikło). Orientujecie się, który bezpiecznik za to odpowiada lub gdzie po drodze mogło coś paść?
      Przejrzałem bezpieczniki pod kierownicą ale wszystkie są sprawne. Gdzie szukać problemu nagłego zaniku prądu?
       
      Pozdrawiam 
    • Przez leszek1981
      witam.miał ktoś taką sytuację że olej idzie na hamulce ale nie wraca .dopiero po zgaszeniu puszcza
    • Przez Mikando
      Dzień dobry,
      Mechaniczna skrzynia + ehr
      Podnośnik  lekko opuszczał z ciężkimi maszynami i od razu podnosili, nie było to bardzo uciążliwe. Oprócz tego na rozgrzanym oleju do podniesienia trzeba było dodać minimalnie gazu do około 1000 obrotów inaczej nie podnosil. To było bardziej uciążliwe. Po dodaniu gazu od razu podnosil normalnie. Olej hydrauliczny wymieniony rok temu.
      Odstawiłem ciągnik do mechanika. 
      Mechanik wymienił uszczelniacze na tłoku wewnętrznym i pompe hydrauliczna. 
      Otrzymałem ciągnik jako naprawiony i bez przyczepionej maszyny wszystko działało. Po szczepieniu grubera nawet na zimnym oleju nie podnosił bez dodania gazu i po podniesieniu mocno opadał i podnosił( znacznie bardziej niż przed naprawa). 
       
      Odprowadziłem im ciągnik aby naprawili swoje błędy. Sprawdzili siłownik jeszcze raz, wysłali rozdzielacz do regeneracji. Złożyli wszystko i oddali ciągnik. Po zaczepieniu grubera podniósł go ale z lekkim dodaniem gazu i nadal lekko opuszczał do tego siadło wspomaganie! Kręci się dużo ciężej niż przed „naprawa”. Dla testu pojechałem w pole (terminy gonią) po godzinie pracy nie podnosil bez gazowania na 1800 obrotów, prawie brak wspomagania, ledwo zjechałem z pola. 
       
      Odstawiłem mu ciągnik trzeci raz. Ciśnienie na zimnym na wyjściu z tylu 180 bar. Mechanik mówi, ze nie wie w czym może buc problem …
       
      Chciałem poprawić komfort pracy, a teraz mam ciągnik niezdatny do użytku i wpakowane w to sporo kasy..
       
      Ktoś ma jakieś pomysły ?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj