zetor6211

Renault 110.54 kilka pytań

Polecane posty

zetor6211    1

Witam mam takie pytanie odnośnie tej części jak ona się nazywa bo leci z niej płyn hamulcowy, można ją jakoś naprawić czy nowa? 

 

Do czego służy to gniazdo? Chciałbym sobie założyć gniazdo pod zapalbiczke aby wiatrak zamontować. 

 

 

Czy to jest szyberdach?? Jak tak to jak się go otwiera, bo za Chiny nie idzie do góry 🤔

IMG_20190701_155852.jpg

IMG_20190701_155938.jpg

IMG_20190701_155951.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peewee1984    91

Pierwsze zdjecie troche malo wyraziste, wyglada to jak zacisk hamulcowy, pewnie podlega regeneracji, zalezy skad ten plyn wycieka. Na drugim zdjeciu masz gniazdo pradowe, niektore wtyczki od wiatraka maja dzielona wtyczke, jak zdejmiesz przednia czesc to bedzie ci pasowac do tego gniazda. Jesli chcesz miec typowe to wymien lub doloz sobie drugie, zasilanie mozesz pociagnac z tego to bedzie na wspolnym bezpieczniku. Na trzecim zdjeciu to chyba jakies uchwyty do trzymania, na szyber to nie wyglada. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzysztof81    3866

Są dwie wersje. Jedna jest otwierana. Po prostu pchniesz i otwierasz lub stała, przykręcana którą prawdopodobnie posiadasz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    635

pierwsze zdjęcie, uszczelniacze hamulców....

bez problemu dostaniesz i wymienisz te gumowe osłony. Trzeba spuścić olej ze skrzyni poniżej tego poziomu aby wymienić.

Co do szybera - tak jak wyżej kolega napisał masz na pewno przykręcony tak jak u mnie i nie da się tego otwierać.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8516

albo spier...mechanizm podnoszenia jak było u mnie i ktoś zaśrubował

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor6211    1

Robiłeś te uszczelniacze może? Podałbys link bo jak wpisuje w wujka Google to jeszcze są jakieś cylindrów. Więc nie wiem które zamówić 🙆‍♂️

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

jeśli masz zalany dot i masz nieszczelność w mokrych hamulcach to radzę szybko sprawdzić jak wygląda olej w skrzyni i moście

przy takich hamulcach powinien być stosowany LHM


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

To pierwsze zdjęcie to mieszek gumowy od hamulca ręcznego. Kosztuje 30 parę złotych i  nie trzeba spuszczać oleju,zleci tylko koło litra oleju i trochę syfu z tarczek hamulcowych. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DEMONxXx    13

Odkrecasz nakretki,  zdejmujesz sprezynę. Mieszek uszczelniający wyciagniesz srubokretem jest on po prostu dopasowany i wbity.  

Wczesniej spusc olej z obudowy hamulca poleci pewnie około litra lub mniej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wenicjusz    5

Co do zdjęcia "szyberdachu" to zastanawiam się czy niektórzy wypowiadający się siedzieli w ogóle w takiej Reni.

pchasz równo w górę i całość uchyla się ok 5-10cm w górę robiąc nawiew na operatora, pociągasz na dół i się zmyka 

Zepsuc to trudno, ale może zardzewieć - to fakt zwłaszcza jak ciągnik pocodzi  z terenów nadmorskich.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

to samo można napisać pod Twoim postem, bo jeśli nie ma mechanizmu otwierania i jest przykręcony na stałe to nawet młotem go nie podniesie

przy otwieranym jest kilka opcji uchylania a nie tylko jak napisałeś podniesienie całości


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wenicjusz    5
5 godzin temu, izydor6280 napisał:

to samo można napisać pod Twoim postem, bo jeśli nie ma mechanizmu otwierania i jest przykręcony na stałe to nawet młotem go nie podniesie

przy otwieranym jest kilka opcji uchylania a nie tylko jak napisałeś podniesienie całości

Mam 3 sztuki 120-14 ts, 120-14 tx i 133-14 tz na podwórku i w każdej działa tak samo... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzeniek    10

W Renault 110 54 w tylnym moście na półosiach od  strony koła są skręcone kalamitki  co się tam smaruje  i ile razy trzeba wtłoczyć smar smarownicą.?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wenicjusz    5

łożyska zewnętrzne wału kola sa smarowane tawotem, częstą usterką ciagników Renault jest zacieranie sie tego łożyska bo ludzie nie wiedzą że tam trzeba smarować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nowy81    69

Uszczelniacz listwy podnośnika RENAULT 110-54 obojętnie którą stroną założyć??

5f8a224ac3e854e1med.jpg

7dbf924ba1b9de84med.jpg

W którym miejscu są te kalamitki?? Poproszę daj foto.

Dnia 28.04.2020 o 10:25, krzeniek napisał:

W Renault 110 54 w tylnym moście na półosiach od  strony koła są skręcone kalamitki  co się tam smaruje  i ile razy trzeba wtłoczyć smar smarownicą.?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzeniek    10

Patrząc z tyłu ciągnika  po obu stronach na obudowach tylnego mostu od strony koła ,w obudowie jest takie małe zagłębienie i tam jest kalamitka .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mam Reno 110.54 od 10 lat, wczoraj w nocy czytałem wasze wypowiedzi odnoście szyber dachu, i tak sobie myślałem co wy pie*szycie, przecież to się nie otwiera.. dziś trochę mocniej pchnąłem do góry, otworzylo się.... 😂 tak więc 10 lat użytkowania bez świadomości 😜


Renault 110.54 ;D Ursus C-360 ;)


"Renowkie jest Bogiem jazda Nałogiem oranje Zabawą ropa Podstawą "

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nowy81    69
Napisano (edytowany)
Dnia 15.07.2019 o 14:17, zetor6211 napisał:

Albo jakoś schemat bo tego mieszka nie da się ściągnąć jakby był przyklejony 😲

Wyciągnąć stary to nie problem, gorzej nowy założyć, tragedia albo ja nie umiem. Kupiłem w bima za  30pare zł. Ta guma się ścina na tym kołnierzu metalowym, za w czasu na drugim pilnikiem objechałem ciut lżej weszło... (na starych jeden inny od drugiego, ale też na obu guma zjechana...być może ten drugi był bez gumy, czemu oni, to takie ciasne robią...

Macie jakiś patent jak to wbijać...? Samym młotkiem nie mogłem.  Ja dałem na tą śrubę rzymską co wychodzi dużo podkładek dopasowanych do kołnierza mieszka i nakręcałem nakrętką  troszkę (zawsze krzywo) weszło i potem na chama młotkiem dobiłem. Miałem obawy czy nic tam się nie pognie przy dokręcaniu.

Te otwory, to zawsze widziałem (nie przyglądałem się temu bliżej) ale myślałem, że to odpowietrzenie hamulców a nie kalamitki.

Dałem 25razy smarownicą i nigdzie nie wyszedł smar.

Uszczelniacz listwy podnośnika,  to też by trzeba mieć dopasowany ściągacz by to wyjąć.

Mój dach się nie otwiera, w tamtym roku cały rozkręcałem z góry, są dwie wersje jak piszą koledzy wyżej.

 

Edytowano przez Nowy81

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8516
Dnia 22.05.2020 o 21:15, Nowy81 napisał:

Dałem 25razy smarownicą i nigdzie nie wyszedł smar.

wyszedł do środka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nowy81    69
Dnia 18.05.2020 o 20:02, Nowy81 napisał:

Uszczelniacz listwy podnośnika RENAULT 110-54 obojętnie którą stroną założyć??

5f8a224ac3e854e1med.jpg

7dbf924ba1b9de84med.jpg

W którym miejscu są te kalamitki?? Poproszę daj foto.

 

Uszczelniacze długo nie wytrzymały popękały, teraz pytanie to wina materiału uszczelniaczy czy wytartych tulei i wałka? Olej cieknie pęknięciami. Zamiennik producent Alfa 100zł! .

Ponoć to dość nie typowy rozmiar i innych firm nie ma prócz tego tak zwanego oryginału co idzie kupić w necie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
    • Przez Mati3005
      Witam, Panowie mam pytanie odnośnie ustawienia balansera, tłumika drgań zwał jak zwał, przy remoncie silnika mechanik nie zaznaczył położenia wału względem ustawienia balansera, i teraz podczas pracy są odczuwalne drgania na ciagniku, nie wiem jeszcze jak z sila przy ciężkiej pracy bo na razie tylko pracował z opryskiwaczem ale takich drgań przed remontem nie było wiem ze ma być ustawione dwa skrajne tłoki w GMP i teraz pytanie czy jest gdzieś na kole od wału oznaczenie tego czy czeka mnie metoda prób i błędów ze śrubokrętem we wtrysku?? 🙂 na balanserze jest oznaczenie na kole zębatym, za pomoc dziękuję 
    • Przez Wojtas974
      witam tak jak w tytule, nie mogę wrzucić tych biegów, 3 i 4 wchodzi normalnie, ktoś miał podobny problem?
    • Przez BartekMaruszewski
      Witam. W mojej renówce pojawił się problem z włączającym się napędem, a mianowicie podczas jazdy bez różnicy czy wolno czy szybko, na niskich czy wysokich obrotach zapala się i po jakimś czasie gaśnie (albo nawet miga) kontrolka od ręcznego, co za tym idzie czuć i słychać jak zaczyna ciągnąć przedni napęd. Potrafi włączyć się nawet jadąc po drodze co jest dość uciążliwe. Jeśli ktoś orientuje się w czym może być  problem byłbym wdzięczny za odpowiedź. Renault 103.54 16x16  mechaniczna. Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj